;
سرگرمی

آیا می تونی به سرعت شیری که پنهان شده رو ببینی؟ 5 ثانیه فرصت داری!

تست قدرت بینایی شیر علفزار: در رنگ‌های وسیع و طلایی علفزارهای آفریقا، بازی مخفی کاری در حال گسترش است. پادشاه بیابان، شیر باشکوه، به طور مخفیانه جای خود را در میان علف های بلند و درختان پراکنده اقاقیا ایجاد کرده است. آیا چشمان شما به اندازه کافی تیز خواهد بود که این موجود باشکوه را به سرعت تشخیص دهید؟ مهارت های مشاهده خود را بیازمایید و در چالش هیجان انگیز یافتن شیر پنهان در این چشم انداز فریبنده علفزار شرکت کنید! پس با یک مطلب دیگر از بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این چالش بصری را انجام دهید تا حس مشاهده و دقت بینایی خود را توسعه دهید. این آزمایش شامل یافتن شیری است که در جایی در این علفزار پنهان شده است. این به شما امکان می دهد توجه و درک خود را از کوچکترین جزئیات در یک تصویر ارزیابی کنید.

این چیستان بامزه رو ببین: چیستان حبیب لیسانسه ها: اگه گفتی چرا ماهی ها به هم دست نمی دن؟!

تست قدرت بینایی شیر علفزار

با دقت به این تصویر نگاه کنید تا شیر را در پس زمینه مشاهده کنید. در نگاه اول، این حیوان کاملا نامرئی است، اما در میان علف های بلند این منظره حضور دارد.

تست قدرت بینایی شیر علفزار1

علفزارهای گرمسیری(ساوانا)

رنگ منظره با رنگ شیر یکی می شود. ساوانا از علف های هرز خشک و درختانی تشکیل شده است که شبح های وصف ناپذیری را تشکیل می دهند. در این محیط بیابانی، عملاً نمی توان حدس زد که گربه بزرگ کجاست. فقط فردی که بینایی بسیار خوب و ادراک بصری خوبی دارد قادر به تشخیص مکان آن است.

تست قدرت بینایی شیر علفزار علاوه بر اندازه گیری حدت بینایی، این امکان را نیز به شما می دهد تا سرگرم شوید و چشم و مغز خود را ورزش دهید. در واقع، برای پیدا کردن شیر، باید بسیار هوشیار و خوب تمرکز کنید.

.

.

.

.

.

.

راه حل تست قدرت بینایی شیر علفزار

آیا موفق به یافتن شیر پنهان شده در این ساوانا شدید؟ اگر چنین است، شما از دقت بینایی و حس خوب مشاهده برخوردار هستید. شما می دانید که چگونه هوشیاری ذهنی خود را مطرح کنید و به خوبی برای کشف مکان حیوان تمرکز کرده اید. اگر قادر به کشف شیر در تصویر نیستید، می توانید پاسخ تست قدرت بینایی شیر علفزار در پایین ببینید.

.

.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی شیر علفزار

شیر در سمت چپ تصویر است. در حالی که منتظر شکار احتمالی است یا پس از شکار استراحت می کند، روی علف های خشک پنهان شده است!

تست قدرت بینایی شیر علفزار2

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

 

برایتان جالب خواهد بود

کاراکترهای کارتون دختر کفشدوزکی در واقعیت چه شکلی هستن!

با دلیل قانع کننده بگو که کدوم آقا در واقع یک زن می باشد!؟

چلسی به دنبال خرید 75 میلیون یورویی استوائو 16 ساله است

آنچه ابتدا می بینید نحوه برخورد شما با زندگی را نشان می دهد!

می تونید قسمت گم شده این مکعب را به کمک هوش برتر خود در 10 ثانیه پیدا کنید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + نه =

دکمه بازگشت به بالا