;
تازه ها

صاحب برند هرمس قصد دارد باغبان سابق خود را وارث خود اعلام کند

باغبان سابق و وارث برند هرمس: وارث برند هرمس تصمیم گرفته است باغبان سابق خود را به عنوان فرزند خوانده خود بپذیرد و قصد دارد وصیت نامه خود را بازنویسی کند که انتظار می رود بخشی از ثروت هنگفت وی که ارزش آن حدود 10 میلیارد فرانک سوئیس است را برای او باقی بگذارد.

به گزارش «ژنو تریبون»، نیکلاس پوچ 80 ساله به عنوان نوه بنیانگذار برند فرانسوی کالاهای چرمی لوکس هرمس، سهامدار اصلی هرمس است و 5 تا 6 درصد سهام این برند را در اختیار دارد.

بر اساس گزارش مجله Bilan که سالانه 300 نفر از ثروتمندترین افراد سوئیس را رتبه بندی می کند، دارایی پوئیچ بین 9 تا 10 میلیارد فرانک سوئیس برآورد شده است.

باغبان سابق آقای پوچ یک مرد 51 ساله مراکشی است، مجرد و بدون فرزند می باشد، او به دنبال “باغبان سابق” خود که از یک خانواده معمولی مراکشی است می گردد تا وصیت نامه خود را بازنویسی کند تا او را به عنوان فرزند خوانده خود نامگذاری کند تا وی بتواند از ثروت هنگفت او بهره مند گردد.

باغبان سابق و وارث برند هرمس

پوچ که اکنون در کانتون Valais سوئیس زندگی می کند، اقداماتی را برای تنظیم مجدد اموال خود انجام داده و از وکیلان حقوقی خواسته است تا در مراحل فرزندخواندگی به وی کمک کنند.

فرآیند پذیرش یک فرد بزرگسال در سوئیس پیچیده است و اگرچه کاملا غیرممکن نیست، اما به عنوان یک اقدام فوق العاده توصیف شده است. این واقعیت که پوچ در سال 2011 قرارداد جانشینی با بنیاد ایزوکراتس مستقر در ژنو را امضا کرد، برنامه های پذیرش را نیز با مشکل مواجه کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 6 =

دکمه بازگشت به بالا