;
سرگرمی

به نظر شما کدام یک از خانمها خانه دار و کدوم شاغله؟تست شناخت زن خانه دار یا شاغل؟را پاسخ دهید!!

تست شناخت زن خانه دار یا شاغل؟ باید بدانید که پازل ها، سوالات و معماهای تصویری از جمله مطالبی هستند که در اینترنت و شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی دارند.انواع و اقسام این بازی ها را می توانید در قالب سوالات هوش، معماهای تصویری، پازل ها، جدول ها، چالش های تصویری و … به صورت مکرر در فضای اینترنت منتشر می شوند. این بازی ها هم سرگرم کننده هستند و هم می توانند زمینه را برای ورزش مغز شما فراهم کنند. به همین دلیل علاقمندان زیادی دارند.

تست شناخت زن خانه دار یا شاغل؟

در تصویر تست شناخت زن خانه دار یا شاغل، دو زن را مشاهده می کنید که از یک فروشگاه خریدها و مایحتاج روزانه خود را تأمین کرده اند. به نظر شما کدامیک از زنان خانه دار و کدام یک شاغل است؟ تحلیل و نظر شما چیست؟با دقت به تصویر نگاه کنید و تلاش کنید در 5 ثانیه پاسخ را پیدا کنید.

تست شناخت زن خانه دار یا شاغل؟-2

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شناخت زن خانه دار یا شاغل؟

 

زن سمت چپ خانه دار است. از مواد غذایی سالم که این زن خریده است مشخص است. او فرصت کافی برای رسیدگی به اموز منزل و تهیه غذاهای سالم دارد.اما زن سمت چپی به دلیل اشتغال فرصت کمی برای پخت و پز دارد و نمی تواند غذای سالم در منزل تهیه کند. لذا او از مواد غذایی حاضری نظیر ژامبون و کالباس و … خریداری کرده است.

تست شناخت زن خانه دار یا شاغل؟-2

 

همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا