;
تازه هااخبار روز

بزرگ ترین درخت بادام هندی جهان مساحتی بالغ بر 8000 متر مربع دارد!!!

بزرگ ترین درخت بادام هندی جهان: درخت بادام هندی پیرانگی در ریو گرانده دو نورته برزیل بزرگترین درخت بادام هندی جهان محسوب می شود. محیطی حدود 500 متر و مساحت آن 8400 متر مربع است.با یک مطلب دیگر از بخش تازه ها مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

افسانه ها حاکی از آن است که درخت بادام هندی پیرنگی در سال 1888 توسط یک ماهیگیر محلی کاشته شد که بعداً در سن 93 سالگی در زیر سایه این درخت تنومند درگذشت. با این حال، کارشناسان بر این باورند که بر اساس ویژگی های رشد آن، “سن درخت بیش از هزار سال تخمین زده می شود”. با این حال، یک چیز مطمئن است، این یک درخت بادام هندی معمولی نیست. اندازه 70 درخت بادام هندی با اندازه معمولی است و در واقع باید از یک نقطه دید ویژه در بالا دیده شود تا واقعاً مورد قدردانی قرار گیرد. سالانه بیش از 60000 میوه بادام هندی تولید می کند و همچنین صدها هزار گردشگر را از سراسر برزیل جذب می کند.

بزرگ ترین درخت بادام هندی جهان

اما چگونه بزرگترین درخت بادام هندی اینقدر بزرگ شد؟ خب، ظاهراً مربوط به یک ناهنجاری ژنتیکی است که باعث می‌شود شاخه‌های آن به سمت بالا رشد کنند. وزن و گرانش باعث خم شدن شاخه ها به سمت زمین می شود و با تماس آنها با خاک، ریشه های جدید شروع به شکل گیری می کنند و درخت به انبساط ادامه می دهد. امروزه تشخیص تنه اولیه از بقیه درخت تقریبا غیرممکن است.

درخت بادام هندی پیرانگی که در ساحل پیرانگی دو نورته، در ریو گرانده دو نورته قرار دارد، پس از ثبت رکوردهای گینس به عنوان بزرگترین درخت بادام هندی جهان، به یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری محلی تبدیل شد و مساحتی حدود 8500 متر مربع را پوشش داد.

بزرگ ترین درخت بادام هندی جهان-1

بر اساس گزارش موسسه توسعه پایدار و محیط زیست که مدیریت درخت بادام هندی معروف پیرنگی را بر عهده دارد، سالانه حدود 300000 گردشگر از این درخت بازدید می کنند.

جالب اینجاست که درخت بادام هندی پیرنگی برای کسب عنوان بزرگترین درخت بادام هندی رقابتی در خاک خانگی دارد. به گفته وزیر گردشگری پیائوی، درخت بادام هندی در ساحل پیائویی در واقع بزرگترین درخت جهان است که مساحتی در حدود 8800 متر را پوشش می دهد. با این حال، این ادعا هنوز به طور رسمی توسط گینس تأیید نشده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا