;
سرگرمی

فقط افراد با هوش ریاضی بیان این معادله هوش ریاضی چوب کبریت رو حل کنند!

معادله هوش ریاضی چوب کبریت: در معادله هوش ریاضی چوب کبریت شما باید با حرکت دادن دو چوب کبریت و فقط در مدت 20 ثانیه معادله را حل کنید تا جواب درست شود،یادتان باشد که مدت زمان شما محدود می باشد.دقت کنید معادله در دو سوی مساوی را فقط با دو حرکت درست کنید.

بازی فکری معمایی است که برای یافتن راه حل نیاز به راه های غیر متعارف دارد. شما فقط به یک رویکرد هوشمندانه و تفکر منطقی برای حل پازل های چالش برانگیز و پاسخ های اذیت کننده آنها نیاز دارید.

جالب است: آزمون هوش زوج در حال طلاق؛اگه زرنگ باشی متوجه میشی کدوم زوج در حال گرفتن طلاق از هم می باشند

ورزش کردن مغز به اندازه هر عضله دیگری مهم است و متأسفانه این ماهیچه ای است که بیشتر از آن استفاده می کنیم اما کمتر از آن مراقبت می کنیم. در این بخش از سرگرمی می خواهیم مغز شما را ورزش داده و به چالش بکشیم. پس با وب سایت گفتنی همراه باشید تا دریابید آیا مغز فعالی دارید یا نه؟!

شاید جالب باشد: داستان به رگ غیرتش بر خورده است،حکایتی طنز از عبید زاکانی

معادله هوش ریاضی چوب کبریت 

معادله هوش ریاضی چوب کبریت-1

اگر فکر می کنید در ریاضیات به قدر کافی خوب هستیدو احساس دارید که باهوش هستید این تست را از دست ندهید.چون این گونه تست های هوش به قدر کافی مغز شما و به خصوص سلول های خاکستری شما را به چالش می کشد.

بخوانید: عجیب ترین رفتارهای ژاپنی ها: چرا هر چقدر هم پولدار باشند روی زمین می خوابند؟!

.

.

.

.

جالب است: ضرب المثل نه شیر شتر نه دیدار عرب، ضرب المثلی قدیمی و کاربردی

.

.

.

.

.

خیلی جالبه: آزمون هوش شناخت عروس زندانی؛اگه دقت و توجه خوبی داشته باشی به راحتی عروس زندانی را میتونی تشخیص بدی!

خوب توانستید به جواب درست برسید شما با حرکت دادن فقط دو چوب کبریت می تونید به یک معادله درست برسید و ما جواب را در پایین قرار می دهیم.

 پاسخ معادله هوش ریاضی چوب کبریت

 

پاسخ معادله هوش ریاضی چوب کبریت

شاید جالب باشد: آزمون هوش ریاضی معادله جمع سوم؛ به جای علامت سوال در معادله سوم باید چه عددی قرار بگیرد؟

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کنند. این جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاند. کدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

همچنین جالب است: تفاوت تصویری دریاچه و ماهیگیر؛ افرادی که تیزبینن به راحتی میتونن تفاوت دوتا تصویر رو پیدا کنن.

آیا تست هوش یا آی کیو تنها پیش بینی کننده موفقیت است؟

گرچه از تست‎ هوش به عنوان بهترین عوامل پیش‎ بینی کننده موفقیت یاد می‎شود ولی یقینا عوامل دیگری نیز سهیم هستند مانند شخصیت ، دسترسی به یک شبکه عظیم و شانس محض. به عنوان مثال، اگر در برخورد با افراد خوب باشید، در اکثر موقعیت‎ های کاری عملکرد بهتری به نسبت فردی دارید که چنین توانایی را ندارد، حتی با آن که آن‎ها ممکن است نمره IQ بالاتری از شما داشته باشند.

برخی از افراد حتی ادعا می‎کنند نمره بیش از حد بالای IQ می‎تواند به ضرر شما باشد. از نظر افرادی که نمره بسیار بالایی در تست هوش می گیرند، سایر افراد بسیار کند و تنبل هستند و گاهی اوقات ممکن است حس کنند درک نمی‎شوند.

همچنین ببینید: تفاوت تصویری کاپیتان دزد دریایی؛ اگه میتونی در 12 ثانیه 6 تا تفاوت تصویر رو پیدا کن.

تحقیقات نشان می دهد تست های هوش تصویری، به مرور توان مغزی را افزایش می دهند

دمانس( زوال عقل ) وجود یک اختلال کلی در سطح توانائی ذهنی افراد است که شامل : اختلال در حافظه ، صحبت کردن و فکر کردن است و این خود باعث اختلال در فعالیت های روزانه و اجتماعی افراد می شود . شایعترین فرم زوال عقل آلزایمر است .
معمولاً سن شروع بیماری بالای ۶۵ سال است هر چند که در ۴۰ یا ۵۰ سالگی نیز دیده می شود . علت دقیق بیماری روشن نیست . این بیماری را یک دکتر آلمانی بنام آلزایمر که در سال ۱۹۰۶ به رشته ها و فیبرهای عصبی غیرطبیعی در مغز یک انسان مرده پی برد نام گذاری کرد.

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت بیگانه؛ به نظر شما کدوم فرد در تصویر یک بیگانه فضایی می باشد؟

تشخیص قطعی این اختلال بابیوپی مغزی است و در حال حاضر اسکن توموگرافی پوزیترون می تواند فعالیت سلولهای مغزی را در هر قسمت از مغز نشان دهد در بیماری آلزایمز فعالیت مغز در ناحیه خلفی کاهش می یابد ناحیه ای که برای صحبت کردن و حافظه بسیار مهم است .
بر اساس تازه ترین پژوهش‌ها، حل كردن جدول و معماهای مشابه می‌تواند توان مغز را تقویت كرده و قدرت تمركز را افزایش دهد.
جنیفر موزولیك محقق مركز پزشكی باپتسیست در دانشگاه ویك فارست در كارولینای شمالی با مطالعه بر روی ۲۳ داوطلب ۶۵ تا ۷۵ سال اظهار داشت: این روش هم چنین به افرادی كه در معرض افزایش خطر ابتلا به اختلالات حافظه‌ای هستند در سالهای آتی زندگی كمك خواهد كرد.

یافته‌های اولیه در این پژوهش نشان داد: ۸ جلسه تمرین توجه (هفته‌ای یك ساعت) توانایی این افراد را در متوقف كردن حواس پرتی و تقویت حافظه بهبود داد. در این جلسات هم تمرین‌های فردی و هم برنامه گروهی تمرینات مغزی صورت گرفت.

در این پژوهش از یك دستگاه MRI عملی برای بررسی جریان خون و نحوه فعالیت مغز شركت كنندگان در حالی كه مشغول تكمیل برنامه‌های طراحی شده بودند، استفاده شد. نتایج این پژوهش تایید می‌كند كه حل معماها و جداول می‌تواند به ما كمك كند كه ذهن‌های خود را جوان نگه داریم.

شاید جالب باشد: معمای هوش ریاضی سه لوزی؛ اگه خودتو خدای هوش میدونی در 12 ثانیه این معمای ریاضی رو حل کن.

کاربرد تست هوش و معما در زندگی روزمره چیست؟

از تست ‎های هوش برای اهداف متفاوتی استفاده می‎شود. استفاده از آن‎ها برای موارد زیر است:

  • انتخاب شغل و مشکلات مربوطه.
  • انتخاب کارمندان.
  • انتخاب مدرسه و رشته.
  • تحقیق بالینی در مورد بیماری‎هایی که تاثیر منفی روی هوش می‎گذارند، مانند زوال عقل.

تست ‎های هوش می‎توانند تحت این شرایط بسیار مفید باشند چون نمره‎ های بالای بهره هوشی (IQ) یک ظرفیت پیش‎ بینی کننده دارند. یعنی بهره هوشی به موفقیت تحصیلی در مدرسه، شغل، ویژگی‎های رهبری و خلاقیت ربط داده می‎شود.

قانون کلی این است هرچه نمره هوش شما بالاتر باشد، عملکرد بهتری در دنیای مدرسه و کار خواهید داشت. بنابراین، براساس امتیاز بهره هوشی ‎تان می‎توانید در مورد آینده‎ تان انتخاب ‎های بهتری بگیرید.

مطالب پیشنهادی ما:

شاید جالب باشد: تبدیل شدن ناگهانی عروس و داماد به سنگ در گیلان!

شاید جالب باشد: تست شخصیت مستقل بودن؛ آیا آنقدر که فکر می کنید مستقل هستید؟ با انتخاب یکی از 3 لباس، آن را بررسی کنید.

تست تفاوت تصویری دخترک بازیگوش،اگر چشمان تیزی داری تفاوتها را در مدت 15 ثانیه پیدا کن؟

تست بینایی عدد 2023؛ اگر چشمان تیزبینی دارید،عدد 2023 را در بین اعداد 2032 در 15 ثانیه بیابید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

دکمه بازگشت به بالا