;
تازه ها

بیشترین جریمه رانندگی به مبلغ 1.4 میلیون دلار در آمریکا به علت سرعت غیر مجاز ثبت شد!

بیشترین جریمه رانندگی: مردی به دلیل رانندگی با سرعت 55 کیلومتر در ساعت بیشتر از حد مجاز، با جریمه 1.4 میلیون دلاری مواجه شده است،که بیشترین جریمه رانندگی در جهان می باشد و باعث سر و صدای بسیاری گردیده است. این فرد به نام کانر کاتو، که در ساوانا، جورجیا در حال رانندگی در بزرگراهی در تاریخ 2 سپتامبر بود، برگه جریمه ای بسیار وحشتناک ثبت شده است.

کاتو به WSAV-TV گفت: که با سرعت 145 کیلومتر در ساعت در منطقه ای که حداکثر سرعت در آن  90 کیلومتر بوده رانندگی می کرد و زمانی که توسط گشت ایالت جورجیا گرفتار شد، انتظار جریمه قابل توجهی را داشته است. وی توضیح داد که او انتظار جریمه سنگینی را داشت اما با دیدن مبلغ هفت رقمی در برگه جریمه متحیر شده است.

کاتو گفت که با فرض اینکه اشتباهی رخ داده با دادگاه تماس گرفته و به او اطلاع دادند که یا باید جریمه 1.4 میلیون دلاری را بپردازد یا در دادگاه حاضر شود.

او توضیح داد: “پشت تلفن، خانمی به من گفت که این مبلغ 1.4 میلیون دلار است.” “من پیشنهاد کردم که ممکن است اشتباه تایپی باشد، اما او پاسخ داد، “نه قربان، شما یا جریمه را پرداخت کنید یا در 21 دسامبر ساعت 1:30 بعد از ظهر به دادگاه بیایید.”

بیشترین جریمه رانندگی در تاریخ

حیرت کارشناسان حقوقی از بیشترین جریمه رانندگی

این مبلغ حیرت آور، کارشناسان حقوقی از جمله وکیل مدافع جنایی اسنه پاتل را شگفت زده کرده و اظهار داشت این بالاترین مبلغی است که او تا به حال برای یک جرم با آن روبرو شده است. پاتل به WSAV توضیح داد که چنین ارقامی معمولاً با جرائمی مانند قاچاق مواد مخدر، قتل، یا حمله های وحشتناک که منجر به کشته شدن چند نفر می شود مطابقت دارند.

خوشبختانه برای کاتو، معلوم شد که این رقم صرفا یک “جایگزین” است و او مجبور به پرداخت چنین مبلغ گزافی نخواهد بود.

جاشوا پیکوک، سخنگوی دولت شهر ساوانا، تصریح کرد که این مقدار توسط نرم افزار استناد الکترونیکی ایجاد شده است که به طور خودکار کاتو را به دلیل سرعت بیش از حد مجاز (55 کیلومتر در ساعت) به عنوان یک “سریع کننده” طبقه بندی می کند.

در واقع، مبلغ جریمه واقعی توسط یک قاضی تعیین می‌شود و طبق قانون جورجیا، نمی‌تواند از 1000 دلار به اضافه هزینه‌های مربوطه تجاوز کند، که نتیجه معقول‌تری برای کاتو است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا