;
تازه ها

ترس مردم از دلقک قاتل باعث به هم خوردن نظم شهر شده است!

ترس مردم از دلقک قاتل: مقامات پلیس به طور جدی مردی را تعقیب می کنند که لباس دلقک ترسناکی شبیه پنی وایز به تن کرده و باعث ترساندن ساکنان یک شهر اسکاتلند شده است.

این فرد بالن های قرمز را در سرتاسر اسکلمورلی در شمال آیرشایر رها می کند در حالی که ویدئوهایی را در یک حساب کاربری فیس بوک به اشتراک می گذارد که گفته می شود توسط دلقک اسکاتلندی اداره می شود.

در یکی از این کلیپ‌ها، فرد مورد نظر رسانه‌ها را خطاب قرار می‌دهد و می‌گوید: «خب، خوب، خوب، یک بار دیگر دارم خبر می‌کنم. آیا باید پوزخند مخفیانه ام را برای دوربین ها نگه دارم؟»

وی خطاب به پلیس نیز گفته: «به پلیس اطلاع داده شده است. به نظرت برام مهمه؟ به هر حال آنها باید اول من را بگیرند و بله، این یک چالش است. آنها به من برچسب “دلقک قاتل” زدند. چرا جوک به من تحویل میدهی؟ تنها چیزی که اینجا می‌میرد اعتبار شماست.»

ترس مردم از دلقک قاتل 1

این دلقک با الهام گرفتن از شخصیت استیون کینگ، پنی وایز دلقک رقصنده، پیامی را با خبرنگاران به اشتراک گذاشت و بیان کرد: «این دلقک نه به دنبال شهرت است، نه شکوه و نه طلا. او به سادگی می خواهد در این به اصطلاح “شهر خواب آلود” بازی کند. پس بیا و شرکت کن و یاد بگیر که از اسکلمورلی دلقک بترسی.»

طبق حساب فیس بوک، دلقک به شوخی ادعا می کند که در “مدرسه دلقک” تحصیل کرده است و از “جهنم” آمده است.

ترس مردم از دلقک قاتل و نظرات آنها

فردی در مصاحبه با یک خبرگزاری محلی گفت: “یک نفر باید به این موضوع پایان دهد.” وی ادامه داد: «یک نفر باید قبل از مداخله پلیس با او ارتباط برقرار کند اگر او واقعاً کسی را بترساند. می تواند باعث حمله قلبی شود.»

فرد دیگری نیز گفت: «یکی از ساکنان خیابان مجاور ما به دیدن دلقک از پنجره اتاق خواب خود درست قبل از رفتن به رختخواب اشاره کرده است. در نتیجه تمام شب نتوانستند بخوابند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا