;
تازه ها

تغذیه بیش از حد یک سگ برای صاحبش دردسر ساز شد!!!

تغذیه بیش از حد یک سگ: یک زن نیوزیلندی به دلیل تغذیه بیش از حد به سگ خانگی خود به نام نوگی به دو ماه زندان محکوم شد که به سختی می توانست 10 مترمسیر را بدون نیاز به استراحت راه برود.

هنگامی که نوگی در اکتبر سال 2021 از مالک ساکن در اوکلند خود بازپس گرفته شد،53.7 کیلوگرم وزن داشت و پاهای کوچکش برای حمایت از بدن عظیم او تلاش می کردند. افسران SPCA گفتند که او باید سه بار مکث کند تا بتواند نفس گیری کند و تنها 10 متر از جایی که او تا ماشین امداد نگه داشته بودند،فاصله داشت؛ راه برود. او آنقدر چربی زیر پوست داشت که پزشکان به سختی توانستند ضربان قلبش را هنگام معاینه تشخیص دهند.

ناگی همچنین از ورم ملتحمه رنج می برد و زخم هایی روی آرنج و شکم خود داشت که به احتمال زیاد به دلیل مدت زمانی که روی شکم دراز کشیده بود زیرا نمی توانست حرکت کند. صاحبش روزی هشت تا ده قطعه مرغ به او می‌خوراند، به علاوه بیسکویت‌های مخصوص سگها  فراوان داده بود؛ ظاهراً از این واقعیت که او با این کارش در حال کشتن حیوان بیچاره بود بی‌اطلاع بود.

تغذیه بیش از حد یک سگ

ناگی بیش از حد تغذیه می شد و به اصلاح رفتار، صاحبش همچنان به او غذا می داد تا جایی که به سختی می توانست راه برود. تاد وست وود، مدیر اجرایی SPCA، به NZ Herald گفت : این غیرقابل قبول است. او آنقدر بزرگ بود که به سختی می توانست راه برود و به وضوح به دلیل وزن قابل توجهی  که داشت زرنج می برد.

سگی که بیش از حد تغذیه شده بود دو ماه را تحت مراقبت SPCA گذراند و در این مدت 8.9 کیلوگرم وزن کم کرد، اما پس از آن به طور ناگهانی به دلیل خونریزی ناشی از توده روی کبدش مرد. کالبد شکافی نشان داد که او از سایر عوارض سلامتی از جمله بیماری کبد و بیماری کوشینگ رنج می برد.

تغذیه بیش از حد یک سگ-1

صاحب نوگی به دلیل تغذیه بیش از حد سگ بیچاره و در نهایت مرگ او مورد شکایت قرار گرفت و هفته گذشته دادگاه منطقه مانوکائو او را به پرداخت غرامت 1222.15 دلاری NZ (720 دلار) محکوم کرد،و او را از داشتن سگ به مدت یک سال محروم کرد و او را به دو ماه حیس در زندان محکوم کرد.

اگرچه SPCA اغلب با مواردی از حیواناتی که به شدت دچار سوءتغذیه هستند سروکار دارد، این سازمان خاطرنشان کرد که تغذیه بیش از حد حیوانات خانگی می تواند به همان اندازه مضر باشد. افسران این سازمان گفتند که ناگی یکی از چاق ترین سگ هایی بود که تا به حال با آنها روبرو شده بودند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا