;
تازه ها

جزییات کامل از حق پخش میلیاردی لیگ برتر انگلیس با شرکای جدید تلویزیونی

حق پخش میلیاردی لیگ برتر انگلیس: لیگ برتر قرارداد جدیدی به ارزش 6.7 میلیارد پوند امضا کرده است و اعلام نموده که آمازون را به طور کامل از شبکه پخش خود حذف می کند و در عوض بازی ها را به Sky و TNT واگذار کرده است. این قرارداد برای چهار فصل از فصل 2025-26 اجرا می شود و اسکای حداقل 215 بازی در هر فصل را پخش خواهد کرد و هر بازی از روز پایانی نیز از تلویزیون پخش خواهد شد. همه مسابقات بجز ساعت 3 بعدازظهر روز شنبه به صورت زنده پخش می شود و برای تماشای هواداران در دسترس خواهد بود. TNT Sports نیز 52 مسابقه را نشان خواهد داد.

در حالی که بازی‌های این هفته در آمازون پرایم پخش شدند، این پخش کننده به طور کامل حذف شده است و حتی یک بازی هم به این شبکه نرسیده است. TNT دارای حقوق انحصاری برای شروع بازی های شنبه در ساعت 12:30 بعدازظهر است، و همچنین حق پوشش کامل دو بازی میانه هفته را دارد. بی‌بی‌سی به پخش مسابقه روز ادامه می‌دهد، زیرا آنها حقوق کامل بسته نکات برجسته را برای تمام 380 مسابقه دریافت کرده‌اند. قرارداد آنها با لیگ برتر برای چهار سال دیگر وجود دارد.

ببینید: زنده شدن زنی پس از اعلام مرگ وی که باعث شوکه شدن خانواده اش شد

حق پخش میلیاردی لیگ برتر انگلیس

نظر مدیر لیگ برتر درباره حق پخش میلیاردی لیگ برتر انگلیس

مدیر لیگ برتر آقای مسترز گفت: “ما خوشحالیم که قراردادهای جدیدی را با Sky Sports و TNT Sports بسته ایم و اعلام می کنیم که همکاری ما را برای چهار سال دیگر تمدید می کند و شاهد نمایش بازی های لیگ برتر بیش از هر زمان دیگری به صورت زنده از فصل 2025/26 به بعد هستیم.”

Sky Sports و TNT Sports به عنوان شرکای قدیمی و ارزشمند به دلیل ارائه مداوم پوشش و برنامه نویسی در سطح جهانی مشهور هستند. ما در فصول اخیر از تعداد تماشاگران بی‌سابقه‌ای برخوردار بوده‌ایم و می‌دانیم که ادامه نوآوری آن‌ها باعث می‌شود افراد بیشتری لیگ برتر را تماشا و دنبال کنند.

ما همچنین بسیار خوشحالیم که همکاری خود را با بی‌بی‌سی اسپورت گسترش می‌دهیم، که به ارائه نکات برجسته هفتگی از تمام مسابقات لیگ برتر برای گسترده‌ترین مخاطبان ممکن در بریتانیا ادامه خواهد داد. مسابقه روز نهادی برای نسل‌ها از طرفداران فوتبال در این کشور بوده است و بین طرفداران در هر سنی بسیار محبوب است.

حق پخش میلیاردی لیگ برتر انگلیس-منچستر سیتی

نتیجه این روند بر قدرت لیگ برتر تأکید می کند و گواهی بر باشگاه ها، بازیکنان و مدیران ما است که همچنان رقابتی ترین فوتبال جهان را در بهترین استادیوم های جهان ارائه می دهند و برای هوادارانی که هر هفته فضایی بی رقیب ایجاد می کنند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا