;
تازه ها

زنده شدن زنی پس از اعلام مرگ وی که باعث شوکه شدن خانواده اش شد

زنده شدن زنی پس از اعلام مرگ وی: ساعتی بعد از اعلام مرگ زن 90 ساله‌ای وی در حالی که نفس می کشید در کیسه جسد پیدا شد. بیمارستان منطقه‌ای سائو خوزه در فلوریانوپولیس بزرگ، نورما سیلویرا داسیلوا را در ساعت 11:40 شب در 25 نوامبر مرده اعلام کرد. با این حال، هنگامی که او به کوره‌سوزی منتقل شد، یکی از کارگران با دیدن او که در حال نفس کشیدن است شوکه شد.

نورما سریعاً به بیمارستان بازگردانده شد، جایی که به دلیل «عفونت» مرگ وی اعلام شده بود. مقامات اکنون در حال بررسی این حادثه هولناک هستند و ادعا می کنند که خانواده نورما از بیمارستان شکایت خواهند کرد.

جسیکا مارتینز سیلوی پریرا که مسوول مراقب از او را بر عهده داشت، گفت: “بعدازظهر شنبه، به دیدن او رفتم و او چشمانش را باز کرد.”او تحریک زیادی نداشت، اما توانست چشمانش را باز کند و ببیند که ما آنجا هستیم.» جسیکا توضیح داد که چگونه کارگر کوره‌سوزی متوجه شد که نورما “بسیار ضعیف نفس می‌کشد” وقتی کیسه جسد را باز کرد.

زنده شدن زنی پس از اعلام مرگ وی

او ادامه داد: «و چون دیگر هوشیار نبود، نمی‌توانست کمک بخواهد، سعی کرد نفس بکشد و نمی‌توانست.» یعنی از ساعت 11:40 شب تا ساعت 1:30 بامداد توی کیسه جسد بود و تقریباً داشت از دنیا می رفت.

در حالی که مشخص نیست کیسه جسد بر سلامتی وی تأثیر گذاشته است یا خیر، کمیته اخلاق پزشکی برزیل و کمیسیون مرگ این فاجعه را بررسی خواهند کرد. شورای پزشکی منطقه ای ایالت سانتا کاتارینا گفت که “از وضعیت آگاه است و رویه های مناسب را برای نظارت بر پرونده ایجاد خواهد کرد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا