;
تازه هااخبار روز

جنایت برای اثبات زنده بودن؛ بعد از اینکه توسط دولت مرده اعلام شد!!!

جنایت برای اثبات زنده بودن: یک مرد هندی که به ناحق توسط دولت مرده اعلام شده بود به جرم و جنایت روی آورد تا ثابت کند که هنوز زنده است.

بابورام بیل، مردی 40 ساله از روستای میتورا راجستان، مدت‌ها تلاش می‌کرد تا مقامات را متقاعد کند که پس از صدور گواهی فوت به نام او هنوز زنده است. او سعی کرد اشتباه را تصحیح کند و به بزرگان روستا و مقامات ایالتی مراجعه کرد، اما فایده ای نداشت، بنابراین تصمیم گرفت به سراغ گزینه افراطی تری برود.با یک مطلب دیگر از بخش تازه ها مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

جنایت برای اثبات زنده بودن

بابرام از ترس اینکه تمام اموالش پس از “مرگ”ش توسط دولت مصادره شود، به این نتیجه رسید که تبدیل شدن به یک جنایتکار جدی بهترین راه برای جلب توجه به مشکلش است. در 19 ژوئیه، او یک چاقو و یک بطری بنزین را برداشت و شروع به ایجاد وحشت در یک مدرسه محلی کرد.

مرد ناامید پس از ورود به مدرسه چولی برا دهارانا، دو معلم مدرسه، هاردایال، معلم سورش کومار،سرپرست مدرسه، و همچنین یکی از والدین را به شدت مجروح کرد. بر اساس گزارش پلیس، بابورام بیل چندین دانش آموز و معلم را نیز گروگان گرفت تا اینکه نیروهای انتظامی به آنجا رسیدند و او را دستگیر کردند.

در جریان بازجویی، مرد راجستانی توضیح داد که به اشتباه او را مرده اعلام کرده اند و پس از تلاش های مکرر برای باطل شدن گواهی مرگش، او ناامید شد تا ثابت کند زنده است. او تصور می کرد که ارتکاب جنایات جدی به اندازه کافی برای دستگیری خود، پلیس را چاره ای جز دستگیری و نوشتن نامش در سوابق پلیس باقی نمی گذارد، دلیلی بر این که او واقعاً نمرده است.

بابورام بهیل به دلیل جنایات خود بازداشت شده است، اما نقشه او ممکن است کار کند، زیرا پلیس تحقیقاتی را در مورد ادعاهای او اعلام کرده است.

جالب اینجاست که این مورد مرد 40 ساله در هند چندان غیر معمول نیست. ویو نیوز گزارش داد که در نوامبر سال گذشته، مردی 70 ساله در حال عبور از آگرا با پلاکاردی که روی آن نوشته شده بود “من زنده ام” پس از صدور گواهی فوت به اشتباه مشاهده شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا