;
اخبار روزتازه ها

جنجال تازه گرت بیل: مسی بهتر از رونالدو!

جنجال تازه گرت بیل: گرت بیل، ستاره سابق رئال مادرید، در پاسخ به این سوال جنجالی و چالش برانگیز که بزرگ‌ترین بازیکن تاریخ چمپیونزلیگ کیست، لیونل مسی را انتخاب کرد!

بیل که ۴ جام چمپیونزلیگ را با رونالدو بالای سر برده، انتظار می‌رفت او را انتخاب کند. اما بیل بدون تردید نام مسی را برد. گرچه شایعاتی درباره رابطه سرد بیل و رونالدو بود اما بیل همیشه رابطه‌شان را خوب توصیف کرده بود.

جنجال تازه گرت بیل- مسی بهتر از رونالدو

خیلی از ستاره‌های دنیای فوتبال وقتی مجبور می‌شوند بین دو اسطوره چند دهه گذشته دنیای فوتبال، لئو مسی و کریس رونالدو، دست به انتخاب بزنند سعی می‌کنند به نوعی از پاسخ دادن طفره بروند مگر اینکه در تیمهای ملی آرژانتین و پرتغال یا در بارسلونا و رئال مادرید با آنها همبازی بوده باشند.

شاید بپسندید: ورژن مردانه زنان هالیوود چه شکلی می شد؟ به نظرتان کدامیک جذابتر است؟

جنجال تازه گرت بیل- مسی بهتر از رونالدو 1

با این حال، بیل در این جدال تاریخی، طرف مسی را گرفت. این موضع‌گیری ممکن است رئالی‌ها را ناراحت کند و می توان به اختلافات این ستاره با طرفداران بابت گلف بازی کردنش نسبت داد و باعث عدم تمرکزش روی بازی های رئال شد و رابطه آنها به سردی انجامید.

در نهایت، بیل به عنوان یکی از بزرگان فوتبال، با انتخاب مسی نظر خود را در این جدال تاریخی اعلام کرده است و حتی شاید عدم علاقه اش به باشگاه رئال مادرید و شخص کریستیانو رونالدو را به نمایش گذاشت!

 

این مطالب هم جالبه:

سرهو گیراسی بهتر از هالند و امباپه؟! یه ستاره از لیگ آلمان

رکوردی جدید و تاریخی برای رئال: پادشاه 500 میلیونی!

مسی از پاری سن ژرمن ناراحت است، انگار نه انگار قهرمان جهان بودم!

پایان طلسم مسی: بارسا بالاخره از ضربه ایستگاهی گل زد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا