;
اخبار روزتازه ها

مسی از پاری سن ژرمن ناراحت است، انگار نه انگار قهرمان جهان بودم!

مسی از پاری سن ژرمن ناراحت است: همین چند ماه پیش بود که مسی به آرزوی دیرینه اش یعنی قهرمانی جهان رسید و باعث شادی هوادارانش در سر تا سر دنیا شد و در آرژانتین نیز جشن بزرگی به راه افتاد، حالا پس از گذشت چند ماه مسی صحبت های جدید را در مورد شرایطش بعد از قهرمانی در جام جهانی مطرح کرده است.

مسی در جام جهانی قطر به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد، در همه راندهای جام جهانی گلزنی کرد و در فینال مقابل فرانسه دو بار دروازه قهرمان سابق دنیا را باز کرد تا در نهایت آلبی‌سلسته در ضربات پنالتی به پیروزی برسد و به جام رویایی اش دست پیدا کند.

مسی در بازگشت به آرژانتین با استقبالی در خور یک اسطوره مواجه شد، اما او در مصاحبه اخیرش می‌گوید بر خلاف سایر بازیکنان آرژانتین او تنها کسی بود که وقتی به باشگاهش برگشت با هیچ استقبالی مواجه نشد و کسی نبود که حتی این قهرمانی را به لئو تبریک بگوید. لئو مسی معمولا ترجیح می‌دهد درباره باشگاه‌های سابقش منفی صحبت نکند، اما این حرف‌های او نشان می‌دهد تا چه حد از رفتار پی‌اس‌جی ناراحت است.

مسی از پاری سن ژرمن ناراحت است

او در مصاحبه خود گفت: “من تنها بازیکنی بودم که وقتی به باشگاه برگشتم هیچکس به من تبریک نگفت. هر 25 بازیکن تیم ملی آرژانتین توسط باشگاه‌هایشان تحسین شدند، ولی من نه”.

شاید بپسندید: ورژن مردانه زنان هالیوود چه شکلی می شد؟ به نظرتان کدامیک جذابتر است؟

مسی از پاری سن ژرمن ناراحت است 1

البته وقتی مسی به پاریس برگشت و به تمرین پی‌اس‌جی اضافه شد هم‌تیمی‌های او برای ستاره آرژانتینی گارد افتخار تشکیل دادند و به این شکل قهرمانی‌اش را تبریک گفتند. مشخص است ناراحتی لئو مسی از مدیران باشگاه است و نه بازیکنان.

حتی گفته می‌شود لئو مسی دوست داشته قبل از یکی از بازی‌های پاری سن ژرمن جام جهانی که تازه فتح کرده بود را در پارک دو پرنس به نمایش گذاشته و به هواداران نشان بدهد. او این درخواست را به مدیریت اطلاع داد، ولی باشگاه چون می‌ترسید هواداران که از باخت تیم ملی فرانسه ناراحتند واکنشی منفی نشان بدهند با درخواست لئو موافقت نکرد.

 

این مطالب هم جالبه:

پایان طلسم مسی: بارسا بالاخره از ضربه ایستگاهی گل زد!

نیمار در بهترین فرم: باور نمی کنید، شکلک در آورد!

آیا مارادونا در حد مسی بود؟ چند توپ طلا حق مارادونا است؟!

رئیس اتلتیکو: فلیکس بند خرید ندارد و فصل بعد به خانه بر میگردد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا