;
تازه ها

خفگی در حین چالش مارشمالو باعث مرگ یک مادر جوان شد!

خفگی در حین چالش مارشمالو : یک زن 37 ساله اهل باث انگلستان، در 7 اکتبر پس از خفگی در حین چالش مارشمالو در جریان یک مراسم خیریه به طرز غم انگیزی جان خود را از دست داد و جامعه را در شوک و ماتم فرو برد.

به گزارش سان، این زن در یک مسابقه خیریه خوردن مارشمالو برای جمع آوری کمک مالی برای یک تیم محلی راگبی شرکت کرده بود.

او چندین مارشمالو را بلعیده بود و عملکرد خوبی داشت. با این حال، زمانی که مجری برنامه اعلام کرد که وی به هفتمین مارشملو خود رسیده است، اتفاقی ناگوار رخ داد. زن شروع به خندیدن کرد و یک تکه مارشمالو در گلویش پرید و به زمین افتاد. پرسنل اورژانس به سرعت به محل رسیدند، اما راه تنفس او به طور کامل مسدود شده بود و منجر به مرگ نابهنگام او شد.

خفگی در حین چالش مارشمالو

این اتفاق ناگهانی شاهدان حاضر در صحنه را شوکه کرد. مشخص است که این مسابقه خیریه برای حمایت از تیم راگبی محلی برگزار شد و پسر بزرگ این زن یکی از بازیکنان این تیم بود. تیم راگبی با انتشار بیانیه ای ابراز تاسف عمیق خود را برای از دست دادن یک دوست عزیز ابراز کرد.

در حال حاضر تحقیقات پلیس برای مشخص شدن جزئیات این حادثه در حالی است که خانواده این زن منتظر نتیجه کالبد شکافی هستند. این رویداد غم انگیز جامعه را به سوگواری و تأمل برانگیخته است و نگرانی های گسترده ای را در مورد ایمنی مسابقات مشابه ایجاد کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا