;
تازه هاسیاسی و اقتصادی

دلیل استفاده از طلای فراوان در زنان عرب چیست؟!

زنان عرب:  جهان عرب و اروپا دو واقعیت متضاد هستند. و بنابراین در همه چیز – از ذهنیت گرفته تا فرهنگ ، سنت ها ، قوانین. و این را می توان در رابطه با زندگی جمعیت مراکش به وضوح مشاهده کرد. به عنوان مثال ، جواهرات که زنان عرب روی لباس خود می پوشند را در نظر بگیرید. یعنی همه چیز به یک باره پوشیده می شود. و مهمتر از همه، این کار نه تنها در زمان برخی از تعطیلات یا رویدادهای خاص، بلکه به طور مداوم انجام می شود.

یک گردنبند، دستبند، گوشواره، انگشتر برای زنان عرب یک امر عادی است. چرا آنها این کار را می کنند؟ معلوم می شود که دلیل آن کاملا ریشه در گذشته دارد.

دلیل علاقه زنان عرب به طلا چیست؟

زنان عرب1

طلا مدتهاست که بهترین سرمایه گذاری برای اعراب است. با دیدن یک زن در مراسمی از کشورهای عربی، اولین چیزی که یک اروپایی ممکن است فکر کند تمایل به خودنمایی آن ها است. اما این طور نیست و این را وقتی می فهمید که در زندگی روزمره با زنی با همان وفور جواهرات روبرو می شوید.

واقعیت این است که همسر آینده موظف است قبل از ازدواج با دختر، برای عروس طلا بخرد. البته در ایران هم رسم خرید طلا وجود دارد اما نه در این ابعاد! طلا از مدت ها قبل بهترین سرمایه گذاری برای اعراب بوده است. از آنجا که قیمت طلا و تقاضای طلا همیشه وجود داشته و دارد، می توانید آن را در هر زمان بدون کم شدن از قیمت طلا بروز بفروشید.

زنان عرب2
مقدار طلا از قبل به صورت جداگانه بین خانواده های همسران آینده تنظیم می شود.

حتی اگر زن و شوهر به دلایلی طلاق بگیرند ، طلا با زن باقی می ماند. شما نمی توانید آن را بگیرید. قبلاً این رسم وجود داشت که برای طلاق، شوهر باید سه بار در مقابل شاهدان بگوید: “من تو را طلاق می دهم”. پس از آن، زن موظف می شد با بردن طلاها با خود به خانه پدر و مادر برود. در این راستا خانم ها همیشه تمام طلاهای خود را آویزان می کنند.

 قوانین و تقسیم املاک

با در نظر گرفتن این واقعیت که در روزگاران گذشته زنان کار نمی کردند و تمام تلاش آنها معطوف به خانواده و خانه بود، در واقع خانه دار بودند، بنابراین آنها کاملاً حق هیچ چیز را در زندگی خانوادگی که مستقیماً توسط شوهرشان خریداری شده بود، نداشتند. بنابراین، همه چیز از همسر بود. اگر به آمار اعتماد کنیم، قبلا تعداد طلاق بسیار کم بود، حداقل در مقایسه با زمان فعلی.

البته، هیچ چیز ثابت نمی ماند، همه چیز تغییر می کند، زمان و همچنین قوانین. حال همسرانی که تصمیم به طلاق گرفته اند باید با هم به دادگاه رفته و بیانیه مربوطه را بنویسند. بر اساس قوانین، قاضی در نهایت تصمیم خواهد گرفت. با در نظر گرفتن تعداد سالهای زندگی مشترک و درآمد همسر (مقام) ، زن پس از طلاق غرامت دریافت کند. اما اگر زنی آغازگر طلاق باشد، پس حق استحقاق غرامت را ندارد. طبق قانون، او فقط آنچه را که خودش به دست آورده و طلا ها را بدست خواهد آورد.

نوشته های مشابه

14 دیدگاه

    1. بله طلا پوشیدنی هست .. لابد میخوایی بگی دست میکنن یا گردن میکنن یا … که هر دوتاش یعنی می‌پوشن.. پوشیدن با پوشاندن فرق داره دکتر… شما دستکش رو میپوشید از طریق به دست کردن آن

  1. نمی دونم شماها چقدر بیسوادین
    متأسفانه ایرانی جماعت از علم و تحقیق فقط نژاد پرستی رو بلدند اونم چه نژادی….😂

  2. من خودم عربم واز قوانین عربها تو کشورهای عربی میدونم زنها موقعه ای طلاق نصف املاک اون شخص رو بعنوان نفقه میبرن از خونه گرفته تا ماشین وحقوقه ماهانش وشوهر موضفه برایه خانوم سابقش یه خدمتکار و یه راننده بیاره وحقوقشونو هم خودش میده علکی نگین لطفا

  3. 111 از اونایی هستی که خیلی بی تفکر حرف میزنی و دنبال حاشیه و چرت گویی هستی
    و گرنه جان کلام را باید درک می کردی
    در ضمن این فعل در اینجا اشکالی نداشت
    کمی تامل کن لطفاً

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 11 =

دکمه بازگشت به بالا