;
تازه هااخبار روز

خیاطی که هرگز نمی خوابد و بیش از 30 سال است که نخوابیده!!!

سی سال نخوابیدن زن ویتنامی: یک زن ویتنامی به دلیل توانایی اش در پرهیز کامل از خواب، یک انسان”جهش یافته بی خواب” لقب گرفته است. او ادعا می کند که در سه دهه گذشته به طور مداوم بیدار بوده است.با یک مطلب دیگر از بخش تازه ها مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

سی سال نخوابیدن زن ویتنامی

مای کیم 49 ساله به عنوان “خیاطی که هرگز نمی خوابد” در استان زادگاهش لانگ آن شناخته می شود، نام مستعاری که او با کمال میل می پذیرد زیرا ظاهراً برای او مناسب است. هر بار که شهرت خانم کیم توجه رسانه ها را به خود جلب می کرد، او تایید می کرد که چند دهه است نخوابیده است و اضافه می کند که کمبود کامل خواب هیچ تأثیری بر سلامت او نداشته است. با این حال، خیاط ویتنامی همیشه به این نکته اشاره کرده است که او با توانایی انجام کار بدون خواب به دنیا نیامده است، او از زمانی که دختر کوچکی بود خود را شرطی کرد که تا دیروقت بیدار بماند. او ابتدا خوابش را از دست می داد، زیرا او تا دیروقت به مطالعه علاقه داشت و بعدها که به عنوان خیاط مشغول به کار شد، تا دیروقت کار می کرد تا سفارشاتش را تکمیل کند. در اون لحظه اصلاً نیازی به خواب احساس پیدا نکرد.

سی سال نخوابیدن زن ویتنامی-1

هر شب روال همینطور بود، من جلوی چرخ خیاطی ام می نشستم و جرات نمی کردم بخوابم زیرا می ترسیدم نتوانم سفارشتم را تکمیل کنم . چند بار اول که در طول شب کار کردم با مشکلات زیادی مواجه شدم. نه تنها مدام خوابم می‌برد و در حین خیاطی اشتباهات زیادی می‌کردم، بلکه مدام احساس خستگی و سرگیجه می‌کردم و حتی چند تصادف رانندگی هم داشتم.»

با این حال، پس از ماه‌ها و سال‌ها بیدار ماندن، چشم‌ها و بدنم به کمبود خواب عادت کردند. از آن زمان به بعد، حتی اگر بخواهم نمی‌توانم بخوابم.»

بی خوابی چند دهه ای “مای کیم “هنوز از نظر پزشکی تأیید نشده است، اما این مورد چیزی بیش از یک شایعه است. او ادعا می کند که بیشتر به این دلیل است که مردم می توانند او را در تمام روز و تمام شب در حال کار ببینند، زیرا او همیشه در غرفه خیاطی خود در لانگ کانگ، است. چراغ همیشه روشن است، و در همیشه باز است، بنابراین مردم می‌توانند درست وارد شوند یا اگر بخواهند فقط کارهای او را تماشا کنند.

سی سال نخوابیدن زن ویتنامی-2

کیم من گفت: «در ابتدا، تعداد کمی از مردم به کمبود خواب من توجه می کردند. «بعدها، بسیاری از آنها متوجه شدند که من همیشه در غرفه خود کار می کنم. چون دیدند این شایعات درست است، خبر را منتشر کردند و مدتی نگذشت که من به دلیل توانایی خود در بیدار ماندن مداوم مشهور شدم.»

اخباری مبنی بر اینکه خانم کیم 30 سال است نخوابیده بود اخیراً در رسانه های اجتماعی ویتنامی منتشر شد و این خیاط بار دیگر غرق بازدیدکنندگانی شد که از سراسر کشور برای ملاقات با او و بررسی صحت شایعات آمده بودند. او مشکلی ندارد و درب دکه اش در لانگ کانگ همیشه باز است.

ظاهراً ویتنام سرزمین افراد بی خواب است، زیرا مای کیم My Kim حداقل سومین فردی است که از این کشور آسیایی معرفی شده است که توانایی اجتناب کامل از خواب را دارد. سال گذشته، فردی با نام تران تای لو  که ادعا می کرد بیش از یک دهه بیدار بوده است ، و یا در مورد تای نگوگ، کشاورز 80 ساله ای که می گفت 60 سال است که نخوابیده است .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 17 =

دکمه بازگشت به بالا