;
تازه ها

علی رقم علاقه لیورپول و یونایتد به کیمیش شانس سیتی برای جذب وی بیشتر است

شانس بالای سیتی برای جذب کیمیش: منچسترسیتی در حال برنامه ریزی برای جذب جاشوا کیمیچ از بایرن مونیخ در تابستان در میان علاقه تیم های منچستریونایتد و لیورپول است.

به گزارش میرر ، قهرمان انگلیس برای جذب هافبک بایرن مونیخ که بعید است قرارداد جدیدی با غول آلمانی امضا کند، آماده است تا تابستان آینده صبر کند. در حال حاضر، تیم آلمانی خواهان مبلغی در حدود 50 میلیون پوند برای کیمیچ است، اما با فرا رسیدن تابستان، این ملی پوش آلمانی تنها یک سال از قراردادش باقی می ماند که ممکن است باشگاه او را با مبلغ 25 میلیون پوند به فروش برساند.

شانس بالای سیتی برای جذب کیمیش

در حالی که سیتیزن ها به جذب کیمیچ در تابستان آینده مطمئن هستند، آنها باید با باشگاه های دیگر لیگ برتری مانند منچستریونایتد و لیورپول برای جذب وی رقابت کند، چون هر دو تیم علاقه دیرینه ای به این بازیکن دارند. بارسلونا نیز علیرغم محدودیت های مالی، مشتاق جذب این بازیکن 28 ساله است.

علیرغم علاقه یونایتد و لیورپول به کیمیچ، اعتقاد بر این است که قهرمان اروپا در حال حاضر بهترین گزینه برای جذب این بازیکن است، زیرا او قبلاً زیر نظر پپ گواردیولا در بایرن کار می کرده و پیوند نزدیکی با سرمربی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا