;
سرگرمی

در تست شناخت کودک شیطون مدرسه کدومیک از دانش آموزا موش رو در غذاخوری مدرسه رها کرده؟

تست شناخت کودک شیطون مدرسه: شما با کمک بازی های فکری می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید. سوالات هوش تصویری یکی از مهمترین بخشهای بازی های فکری است که می تواند در کنار سرگرم کردن شما، زمینه را برای فعالیت ها و ورزش مغز فراهم کند. مغز نیز همانند جسم برای بهبود و افزایش کارایی خود نیازمند به ورزش است و ورزش مغز نیز حل معادلات و سوالاتی است که آن را درگیر و دچار چالش کند.

تست شناخت کودک شیطون مدرسه

در تصویر تست شناخت کودک شیطون مدرسه، چند کودک را در تصویر می بینید. یکی از کودکان تلاش کرده با رهاسازی یک موش در غذاخوری مدرسه، یکی از همکلاسی های خود را بترساند. فکر می کنید عامل این کار، کدامیک از کودکان تصویر است.

به نظر شما ماریا کدامیک از کودکان خطاکار است و به خاطر آوردن موش به سالن غذاخوری باید تنبیه شود؟ با دقت جزئیات تصویر را بررسی کنید. یادتان باشد که برای رسیدن به پاسخ تنها 5 ثانیه وقت دارید!

تست شناخت کودک شیطون مدرسه -1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شناخت کودک شیطون مدرسه

شاید برخی دخترک سمت چپ یعنی ماریا را عامل این کار معرفی کنند، آنهم به دلیل خنده مرموزی که بر لب داردو اما واقعیت امر این است که پسرک سمتی راست تصویر این کار را کرده است. به قفس آهنی دستان او توجه کنید.

تست شناخت کودک شیطون مدرسه -2

1. ویژگی افراد باهوش و نابغه چیست؟

مهم‌ترین ویژگی این افراد دقت زیاد و تلاش برای درک درست چیزهای مختلف است. این افراد کمال‌گرا هستند، اما هیچ‌گاه هوش خود را به رخ دیگران نمی‌کشند و خود را فردی معمولی می‌دانند.

۲. مشکلات افراد باهوش چیست؟

گاهی این افراد برای برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارند و درست درک نمی‌شوند. این مسئله باعث مشکلاتی در روابط شخصی و کاری‌شان می‌شود.

۳. ازدواج با افراد باهوش چگونه است؟

افراد باهوش هم مانند بقیه آدم‌ها هستند و در واقع اغلب تشخیص‌دادن تفاوتشان دشوار است. درک بالای این افراد آنها را جذاب می‌کند، البته اگر شما هم بتوانید درکشان کنید!

۴. خصوصیات زنان باهوش چیست؟

زنان باهوش سختکوش و مستقل هستند، احساسات خود را خوب کنترل می‌کنند و روابط اجتماعی و کاری خوبی دارند.

۵. چرا افراد باهوش تنها هستند؟

این حرف بیشتر مواقع حقیقت ندارد. اتفاقا افراد باهوش به‌خاطر درک بهتر افراد و دقت زیادشان بهتر می‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند، فقط گاهی ترجیح می‌دهند زمانشان را با افرادی مثل خودشان بگذرانند یا آن را صرف توسعه فردی کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا