;
تازه ها

عکس های گرافیتی فوق العاده واقعی جوریت آگوچ بر روی دیوار

عکس های گرافیتی فوق العاده واقعی:  یوریت آگوچ (Jorit Agoch) یک هنرمند گرافیتی معروف ایتالیایی است که به دلیل سبک تمیز و نقاشی های دیواری پرتره در مقیاس بزرگ و فوق واقعی که در کنار ساختمان ها در سراسر جهان نقاشی شده است، شناخته شده است.با بخش تازه ها مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

عکس های گرافیتی فوق العاده واقعی

در طول 16 سال گذشته، ما آثار هنری گرافیتی چشمگیر بسیاری، مانند توهمات نوری شگفت انگیز هنرمند خیابانی پرتغالی اودیس، پرتره های مبتکرانه فابیو گومز تریناد ، و شاهکارهای سه بعدی کارلوس آلبرتو جی.اچ. را دیده ایم. با این حال، از نظر رئالیسم، تعداد کمی می توانند آن را با کار هنرمند خیابانی ایتالیایی یوریت آگوچ مقایسه کنند. یوریت که اهل کوارتو، کمون در منطقه شهری ناپل است، به سرعت در دنیای هنر شهری به لطف سبک بسیار تمیز و درجه ای از واقع گرایی که دستیابی به آن با استفاده از رنگ اسپری بسیار سخت است، نامی برای خود دست و پا کرد. امروزه، نقاشی های دیواری تصاویر الهام بخش او را در ده ها شهر در سراسر جهان، از ایتالیا گرفته تا روسیه، ایالات متحده می توان دید.

عکس های گرافیتی فوق العاده واقعی-1

مانند بسیاری دیگر از هنرمندان گرافیتی، یوریت آگوچ مهارت‌های خود را در دیوارهای محله اش تقویت کرد، دیوار های آنجا را با آثار هنری اصلی پوشاند، قبل از اینکه به تدریج به نقاشی‌های دیواری در حومه شمالی و مرکز تاریخی ناپل تبدیل شود. هنر او استثنایی بود و دیری نگذشت که مقامات از او دعوت کردند تا نمای ساختمان های مختلف را با آن تزئین کند.

عکس های گرافیتی فوق العاده واقعی-2

ژوریت به خاطر نقاشی دیواری هایی که چهره افراد با رگه های قرمز روی گونه هایشان را نشان می داد، شناخته شد. برخی از قهرمانان آثار او مردم عادی و برخی دیگر شخصیت های تاریخی، فعالان اجتماعی و حتی شخصیت های ورزشی هستند.

عکس های گرافیتی فوق العاده واقعی-3

در سال 2019، جوریت چهره اولین انسان در فضا، یوری گاگارین را در نمای ساختمانی بیست طبقه در روسیه نقاشی کرد. این بزرگترین پرتره گاگارین در جهان است.

عکس های گرافیتی فوق العاده واقعی-4

اگرچه یوریت آگوچ به خاطر نقاشی های دیواری باورنکردنی خود در سطح بین المللی شناخته شد، اما در طول سال ها به دلیل دیدگاه های سیاسی اش تا حدودی در دنیای هنر بحث برانگیز شد. به عنوان مثال، او یک بار نقاشی دیواری در ناپل از فئودور داستایوفسکی، که در چشم او کودکی به رنگ‌های جمهوری خلق دونتسک تحت کنترل روسیه است، کشید و اظهار داشت که ایتالیا از سال 2014 باید از جدایی‌طلبان تحت حمایت روسیه در منطقه دونباس در اوکراین حمایت می‌کرد.

عکس های گرافیتی فوق العاده واقعی-5

سال گذشته، آگوچ نقاشی دیواری دختری را با رنگ‌های پرچم روسیه که با دو موشک احاطه شده بود و در کنار ساختمانی در شهر ماریوپل اوکراین تحت اشغال روسیه قرار داشت، نقاشی کرد.

عکس های گرافیتی فوق العاده واقعی-6

جدای از بحث سیاسی، هنر گرافیتی جوریت آگوچ در سطح دیگری قرار دارد، و باید از نزدیک و شخصی به آن توجه کنید تا واقعاً از توجه او به جزئیات شگفت زده شوید . با زوم کردن روی برخی از چشمگیرترین پرتره های او، می توانید ببینید که او زمان زیادی را صرف تمام فولیکول های مو و حتی منافذ پوست می کند.

عکس های گرافیتی فوق العاده واقعی-7

عکس های گرافیتی فوق العاده واقعی-8

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا