;
اخبار روزتازه ها

لیست انحصاری های پلی استیشن که به زودی برای کامپیوتر عرضه می شوند!

انحصاری های پلی استیشن برای PC: در 2 دهه گذشته شاید بتوان گفت کمپانی سونی بهترین عناوین انحصاری را برای پلی استیشن عرضه کرده است که تمامی این عناوین فقط بر روی دستگاه های پلی لستیشن عرضه و اجرا می شدند و حسرت pc پلیرها این بود که این عناوین را بر روی کامپیوترهای شخصی اجرا کنند.

در چند سال اخیر و با توجه به سیاست جدید سونی در عرضه بازی های کامپیوتری و دسترس پذیری و گسترش زیرساخت آنلاین بازی ها شاهد انتشار چند عنوان نسل هشتمی برای PC بودیم که با استقبال هم رو به رو شد. ولی شایعه ای جدید مبنی بر انتشار 5 بازی نسل نهمی برای کامپیوترهای شخصی در فضای مجازی پیچیده است که برای طرفداران بسیار هیجان انگیز است.

این هم جالبه: پس از داستان فیلم ارباب حلقه ها و فرودو، عصر چهارم سرزمین میانه چگونه شد؟

5 تا از انحصاری های پلی استیشن برای PC

بر این اساس، در طول سال ۲۰۲۴ تعداد پنج بازی از انحصاری‌های پلی استیشن در دسترس کاربران PC قرار می‌گیرند. این آثار عبارتند از: The Last of Us Part ۲ ،God of War Ragnarok ،Demon’s Souls ،Gran Turismo ۷ و Ghost of Tsushima. انتشار نسخه کامپیوتر بازی‌های لست اف اس ۲ و گاد اف وار رگناروک از آن جهت منطقی است که اثر قبلی آن‌ها پیش از این روی PC ارائه شده است. بازی Spider-Man ۲ دیگر انحصاری بزرگ پلی استیشن که گفته می‌شود سال ۲۰۲۵ روی کامپیوتر منتشر خواهد شد.

شایعه انتشار پنج بازی انحصاری پلی استیشن برای PC توسط یکی از کاربران وب سایت ۴chan منتشر شده است. از آن جایی که این خبر در حد شایعه بوده و هنوز به صورت رسمی تایید نشده، نمی‌توان نسبت به انتشار نسخه کامپیوتر آثاری از جمله The Last of Us Part ۲ و God of War Ragnarok مطمئن بود و احتمال عدم تحقق آن وجود دارد.

 

به نظر شما این شایعه تایید می شود؟ و به طور حتم این عناوین رو بر روی PC خواهیم دید؟ با تازه ها در گفتنی به روز باشید.

 

این مطالب هم جالبه:

خبر خوش به طرفداران بازی Devil May Cry + معرفی نسخه موبایلی حیرت انگیز

بازگشت شکوهمندانه بازی شاهزاده ایرانی بعد از 15 سال + عکس های جذاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + یک =

دکمه بازگشت به بالا