;
تازه ها

پرداخت خسارت میلیون دلاری به خاطر سهل انگاری در تحویل قهوه به مشتری کافی شاپی را نقره داغ کرد!

پرداخت خسارت به خاطر ریختن قهوه: صاحب یک کافی شاپ زنجیره ای در آمریکا به دلیل اینکه یکی از کارمندان کافی شاپش درب فنجان قهوه را محکم نبسته است به یک مشتری زن 3 میلیون دلار خسارت پرداخت کرده است.

گزارش جامع رسانه های خارجی توسط Daily Mirror بیان می کند که یک زن 70 ساله در جورجیا، ایالات متحده آمریکا، در فوریه 2021 به یک فروشگاه زنجیره ای محلی به نام Dunkin’ Donuts رفته و یک فنجان قهوه داغ خرید. در حالی که درب قهوه محکم بسته نشده بود، وقتی قهوه را گرفت قهوه داغ روی پاهایش ریخت و باعث سوختگی درجه دو تا سه روی پاها، کشاله ران و باسنش شد.

پرداخت خسارت به خاطر ریختن قهوه

وکیل این زن با اشاره به اینکه زندگی روزمره این زن پس از جراحت به شدت تحت تاثیر قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: وی چند هفته قبل از ترخیص در بیمارستان بستری بود، جراحت کاملا جدی بود و هر بار نیاز به تعویض مکرر پانسمان داشت. هر روز او می بایستی درد تعویض پانسمان و راه رفتن را تحمل کند. و هزینه های پزشکی وی بیش از 200000 دلار آمریکا بوده است.

پس از دو سال دعوای قضایی، گلدن دوناتز، صاحب کافی شاپ های زنجیره ای مسئول این حادثه، موافقت کرد که با پرداخت خسارت به خاطر ریختن قهوه بر روی زن به ارزش مبلغ 3 میلیون دلار به این زن در 24 اکتبر به وقت محلی، خسارات روحی و مالی او را از زمان جبران جراحاتش جبران کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا