;
تازه ها

مسی خودش را به سیتی پیشنهاد داده بود!

پیشنهاد مسی به منچستر سیتی: در کتابی جدید که اخیرا منتشر شده است فاش شده است که لیونل مسی با پپ گواردیولا ملاقات کرد تا در مورد انتقال به منچسترسیتی در تابستان 2020 صحبت کند.

مسی به طور به یاد ماندنی اصطلاح “بوروفکس” را در سراسر کره زمین ارسال کرد و هنگامی که خواستار فسخ قراردادش شد، بحرانی بزرگ در بارسلونا ایجاد کرد. بر اساس کتاب جدید مارتی پرارنائو، به نام خدانگهدار پپ، علاقه مسی برای پیوستن به سیتی از طریق پیام واتس اپ از سوی سرخیو آگوئرو اعلام شد که وی از او پرسیده بود که گواردیولا تا چه مدت در سیتی می ماند. پس  از این تبادل یک یک صحبت مستقیم بین مسی و گواردیولا صورت گرفت که منجر به ملاقاتی در خانه گواردیولا در بارسلونا شد.

گفته می‌شود که این دو بازیکن با گواردیولا گفتگوی صریحی داشتند و پپ به بازیکن سابقش گفته است که نوع تمرین ها در منچستر چقدر سخت است و به شاگرد سابقش در مورد آب و هوای بارانی شهر هشدار داد. به گفته پرارنائو، مسی بر اینکه می خواهد جدا شود، مصمم بود. در نهایت، مکالمه خصوصی و ابتدایی بوده و مسی در نهایت نتوانست از نظر قانونی قراردادش را لغو کند. بارسلونا نیز که وضعیت مسی را می دانست خواهان پرداخت بند فسخ 770 میلیون یورویی وی شده بود .

پیشنهاد مسی به منچستر سیتی 1

مسی در نهایت موافقت خود را برای ماندن در آخرین سال قراردادش اعلام کرد و تصمیم خود را در مصاحبه ای اختصاصی با GOAL اعلام کرد. یک سال بعد، قرارداد مسی با باشگاهی که به دلیل قوانین فیرپلی مالی لالیگا محدود شده بود و قادر به ارائه شرایط جدید نبود، به پایان رسید. با این حال، این پاری سن ژرمن بود و نه سیتی که توانست با این بازیکن معامله کند.

مارتی پرارنائو، قبلاً به گواردیولا دسترسی بی سابقه ای داشته است. این نویسنده برای کتاب سال 2014 خود به نام، پپ محرمانه، یک فصل کامل را در کنار گواردیولا در بایرن مونیخ گذرانده است.
با توجه به اینکه MLS در حال حاضر در تعطیلات زمستانی خود قرار دارد و هیچ بازی ملی تا سال آینده وجود ندارد، مسی زمان زیادی دارد تا پاهای خود را روی هم بگذارد و کتاب جدید پرارنائو را بخواند.

 

این مطالب هم جالبه:

مسی در آستانه طلاق از همسرش؟ آیا توپ طلا نحس است؟

جنجال ستاره سابق بارسا: کریس از مسی بهتر است!

جنجال تازه گرت بیل: مسی بهتر از رونالدو!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =

دکمه بازگشت به بالا