;
تازه ها

کپک زدن ناخن های مانیکور شده یک زن بریتانیایی بخاطر عدم پاک کردن ژل مانیکور از روی ناخن

کپک زدن ناخن های مانیکور شده: یک دانشجوی زن بریتانیایی نتوانست اکستنشن‌های ژل مانیکور را به مدت ۲ ماه پاک کند. در نتیجه، او 2 ماه بعد لکه های کپک سبز را روی ناخن های واقعی خود کشف کرد. او آنقدر ترسیده بود که بلافاصله برای خرید دارو به داروخانه رفت. با این حال، وضعیت وی بهبود نیافت و او مطمئن نبود که چه کاری انجام دهد.

این زن به نام فیبی که در حال حاضر در یک مدرسه بازرگانی تحصیل می کند، ویدیویی را در TikTok به اشتراک گذاشت. در اکتبر 2022، او 30 دلار آمریکا را برای مانیکور ناخن های خود خرج کرد، اما مانیکوریست به او پیشنهاد کرد که دفعه بعد وقتی که وی طرح جدیدی بگذارد، زمان را تمدید کند. ناخن را روی آن بگذارد و دوباره آن را با پلاستیک بپوشاند.

وقتی فیبی دو ماه بعد مانیکور خود را برداشت، متوجه شد که روی ناخن‌های 10 انگشتش لکه‌های کپک سبز وجود دارد. او چنان ترسیده بود که بلافاصله به داروخانه شتافت تا دارو بخرد و آن را مصرف کند. با این حال، پس از استفاده از پمادهای مختلف، هیچ بهبودی مشاهده نشد. و در نهایت تصمیم گرفت ناخن هایش را بلندتر کند و سپس نواحی کپک زده را قطع کند.

کپک زدن ناخن های مانیکور شده

فیبی گفت که می‌خواهد مشکل ناخن خود را درمان کند. “اگرچه اصلاً درد ندارد، اما واقعاً کثیف به نظر می رسد. بسیاری از دوستان من اغلب به ناخن های کپک زده من می خندند. ممکن است بسیاری از مردم با دیدن دست هایم فکر کنند من کثیف هستم، اما من اغلب دست هایم را می شوم.»

پس از دیدن این ویدئو، بسیاری از کاربران اینترنتی به فیبی پیشنهاد کردند که به سرعت برای درمان به بیمارستان برود و مصرف داروی خودسر را متوقف کند. آنها همچنین به او گفتند که ممکن است از “سندرم ناخن سبز” یا عفونت کلرونیشیا رنج می برد.

پس از این درس، او همچنین از همه درخواست کرد که به طور مرتب ناخن های خود را بردارید و آنها را خشک و سالم نگه دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

دکمه بازگشت به بالا