;
اخبار روزتازه ها

یامال رئالی می شود؟ وحشت بین مدیران بارسا …

یامال رئالی می شود: لامین یامال ستاره این روزهای تیم ملی اسپانیا و بارسلونا از همین حالا نگاه ها را با درخشش بالایش به خودش دوخته است.

قرارداد فعلی یامال با بارسا تنها تا پایان فصل اعتبار دارد و این باعث شده احتمال یک سناریو مدیران بارسا را نگران کند. کاتالان‌ها از این مورد می‌ترسند که در صورت تعلل در تمدید قرارداد لامین یامال تابستان آینده شاهد تلاش باشگاه رئال مادرید برای جذب این ستاره جوان باشند. این کابوس وار ترین و بدترین سناریویی است که بارسا می‌تواند تصور کند و مدیران باشگاه حتی حاضر نیستند به آن فکر کنند.

یامال رئالی می شود 1

اما این سناریو چندان هم دور از ذهن نیست و دست‌کم برخی رسانه‌ها در اسپانیا برای باورپذیر بودن آن دلایلی اعلام می‌کنند. اول اینکه پدر و مادر لامین یامال هواداران سرسخت رئال مادرید هستند و دوست دارند فرزندشان را با پیراهن این تیم ببینند. عجیب است که یامال در چنین خانواده‌ای طرفدار بارسا باشد.

بارسلونا برای اینکه نگرانی‌هایش رفع شود به دنبال حل و فصل سریع این معضل است. آنها از همین حالا تماس با خانواده یامال را آغاز کرده‌اند و سعی دارند آنها را هر چه سریع‌تر به امضای قراردادی جدید راضی کنند.

این مطالب هم جالبه:

شاید بپسندید: بیماریX پاندمی جدید بعد از کرونا، شیوع هر لحظه ممکن است!

رئال مادرید ارزشمندترین تیم لالیگا، اختلاف فاحش با بارسا!

نیمکت نشینی مسی در مقابل بولیوی، اسکالونی به او بازی نمی دهد.

دست رد بارسا به درخواست ژاوی: دیگر پول نداریم برایت خرج کنیم!

شماره 10 ترسناک: هیچکس این شماره را در بارسا نمی‌خواهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا