;
تازه هاسیاسی و اقتصادی

نحوه کسب درآمد از طریق یوتیوب

این روزها روش های کسب درآمد با گذشته تفاوت زیادی نموده است . شما بایستی با تکنولوژی های روز هماهنگ شوید.مطمئناً داستان هایی در مورد نحوه کسب درآمد از طریق YouTube شنیده اید و فکر کرده اید که آیا شما هم می توانید این کار را انجام دهید. این واقعاً درست است که برخی افراد در کمترین زمان هزاران دلار به دست می آورند و شما می توانید به سرعت شروع به کسب درآمد کنید، به خصوص اگر تعداد مشترکین زیادی داشته باشید. این راهنما را دنبال کنید تا یاد بگیرید چگونه با تبلیغاتی که در ویدیوهایی که در YouTube آپلود می کنید و نشان داده می شوند درآمد کسب کنید، این کار ساده است! با بخش تازه ها در مجله گفتنی همراه باشید ما به شما یاد می دهیم کسب درآمد از یوتیوب چگونه است.

کسب درآمد از یوتیوب

مراحل کسب درآمد از یوتیوب:

کسب درآمد از یوتیوب-مرحله1

1.کانال YouTube خود را ایجاد کنید و تنظیمات آن را تنظیم کنید. این کانال نشان دهنده حضور شخصی شما در YouTube است و هر حساب YouTube یک کانال به آن متصل است. اکانت یوتیوب دقیقاً همان اکانت گوگل است و با ایجاد حساب یوتیوب به سایر خدمات ارائه شده توسط گوگل مانند جیمیل و درایو دسترسی خواهید داشت.

  • یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید یا از حساب موجود خود استفاده کنید. برای کمک به بازدیدکنندگان برای جستجوی کانال شما، کلمات کلیدی را اضافه کنید. با رفتن به قسمت تنظیمات پیشرفته در قسمت تنظیمات کانال می توانید این کلمات کلیدی را اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی شما با محتوایی که مشاهده می کنید مرتبط هستند.
  • نام کاربری انتخابی شما ممکن است یک مزیت یا یک نقطه ضعف باشد. اگر نامی که انتخاب کردید کوتاه و به راحتی قابل به خاطر سپردن باشد و قبلاً استفاده نشده باشد، به خاطر سپردن آن برای بازدیدکنندگان شما آسان است. نام خود را با دقت انتخاب کنید، و اگر در حال حاضر از یک حساب کاربری موجود استفاده می‌کنید، اشکالی ندارد، توصیه نمی‌شود که همزمان چندین حساب YouTube فعال داشته باشید.
کسب درآمد از یوتیوب-مرحله2
2. با آپلود ویدئو به کانال خود محتوا اضافه کنید. روی آپلود ویدیوهای با کیفیت بالا، اما نه خیلی طولانی کار کنید، حتی اگر این گزینه به نوع محتوای پست شده در کانال شما بستگی داشته باشد. همچنین باید به طور مرتب محتوای جدید را به کانال خود اضافه کنید.

  • به آپلود محتوا ادامه دهید حتی اگر مورد پسند بازدیدکنندگان شما نباشد. تکرار منجر به کمال می شود. سعی کنید هر مرحله را بهتر از مرحله قبل انجام دهید، زیرا در حین حرکت یاد خواهید گرفت.
  • محتوای ارسال شده در کانال را با استفاده از دوربینی با کیفیت بالاتر یا استفاده از نرم افزارها یا تکنیک های پیچیده تر ویرایش ویدیو، بهبود بخشید. همچنین می توانید با استفاده از سه پایه، کمک گرفتن از یک دوست، یا بهبود نورپردازی صحنه، نحوه عکاسی از اشیاء را بهبود ببخشید. همه موارد فوق به شما کمک می کند تا محصول نهایی بهتری داشته باشید که تضمین می شود دنبال کنندگان بیشتری را به کانال خود جذب کنید.
  • می توانید با آپلود دوره ای ویدیوها در کانال خود، بازدیدهای منظمی داشته باشید. اگر به طور منظم محتوا اضافه کنید و تا جایی که می توانید به یک برنامه ثابت پایبند باشید، بازدیدکنندگان احتمال بیشتری دارد که در کانال شما مشترک شوند.
  • اطمینان حاصل کنید که ویدیوهای خود را با کلمات کلیدی مرتبط با محتوا تگ کنید، و همچنین یک توضیح جلب توجه بنویسید. این به شما کمک می کند تا بازدیدکنندگان بیشتری را از طریق جستجوهای خود جذب کنید.
کسب درآمد از یوتیوب-مرحله3
3.  تعداد زیادی فالوور پیدا کنید. اولین و اصلی ترین قدم برای کسب درآمد از ویدیوها افزایش تعداد فالوورها در کانال است. برای کسب درآمد با تبلیغات به بازدیدکنندگان خود نیاز دارید که ویدیو را تماشا کنند. هیچ راز خاصی برای به دست آوردن مشترکین بیشتر وجود ندارد، فقط بهترین محتوایی را که می توانید ارائه دهید اضافه کنید و آنها به طور خودکار از کانال بازدید می کنند.

  • به آپلود محتوا ادامه دهید و سعی کنید بازدیدکنندگان را به آن محتوا جذب کنید. ویدیو را از طریق فیس بوک و توییتر با دیگران به اشتراک بگذارید و آن را در پلتفرم های مختلف آنلاین دیگر پخش کنید. با تعداد بیشتر مشترکین، تبلیغ کانال خود برای شریک شدن برای شما آسان تر خواهد بود.
  • با پاسخ دادن به نظرات و گاهی اوقات ساختن ویدیوهای مرتبط با نظرات و سوالات بازدیدکنندگان با بینندگان تعامل داشته باشید. ارتباط با جامعه بازدیدکنندگان، مشترکین بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد.
مرحله4
4. شروع به کسب درآمد از ویدیوهای خود کنید. شما باید گزینه “کسب درآمد” را فعال کنید، به این معنی که به YouTube اجازه می دهید تبلیغات را در ویدیوهای شما نمایش دهد. از سوی دیگر، همچنین به این معنی است که شما تصدیق می‌کنید که مالک اصلی حقوق این ویدیو هستید و از هیچ یک از مطالبی که حقوق مالکیت ادبی آن متعلق به احزاب دیگری غیر از خودتان است استفاده و منتشر نکرده‌اید.

  • به www.youtube.com بروید و روی «کانال من» از صفحه اصلی کلیک کنید.
  • روی پیوند با عنوان “مدیر ویدئو” در نوار بالا کلیک کنید.
  • روی کانال و سپس گزینه «فعال کردن کسب درآمد» کلیک کنید.

5. سایر منابع سود را در نظر بگیرید. تیمی لینتسکی، یکی از محبوب‌ترین نوازندگان در یوتیوب، می‌گوید: «شما می‌توانید از راه‌های مختلفی درآمد کسب کنید.» گزینه کسب درآمد از تبلیغات همیشه وجود دارد، اما یک فرصت عالی برای حمایت مالی از شرکت‌ها نیز وجود دارد که بسیار عالی است. منبع کسب درآمد گه گاهی کانال من از طریق تبلیغات به یک پروژه تجاری تبدیل شد تا دروس خصوصی برای علاقه مندان ارائه کنم که معلوم شد منبع اصلی درآمد من بوده است.من هم از کانالم برای استخدام بهره بردم در مدرسه موسیقی که اکنون در آن کار می کنم، دیدند که من در یوتیوب حضور خاصی دارم که من را واجد شرایط تدریس و تکمیل این شغل می کند و همچنین حساب های سایت Patreon که این فرصت را برای طرفداران کانال فراهم می کند از آن حمایت کنید همچنین به دلیل بهبودی فرصت های شغلی فریلنس زیادی پیدا می کنم.

کسب درآمد از یوتیوب-مرحله5
6. برای فعال کردن گزینه “کسب درآمد” شرایط لازم را داشته باشید. برای شروع کسب درآمد باید 4000 هزار بازدید در 12 ماه گذشته داشته باشید و 1000 مشترک در کانال داشته باشید.

  • می‌توانید پس از آپلود، تبلیغات را به ویدیو اضافه کنید، روی تب «افزودن تبلیغات» کلیک کنید و کادر «درآمد با افزودن تبلیغات» را علامت بزنید.
  • برای اینکه بتوانید پس از آپلود ویدیو در کانال خود درآمد کسب کنید، به صفحه مدیریت ویدیو بروید و علامت «$» را در کنار ویدیویی که می‌خواهید به آن آگهی اضافه کنید فشار دهید. کادر «کسب درآمد با افزودن تبلیغات» را علامت بزنید.
کسب درآمد از یوتیوب-مرحله6
7. یک حساب Google Adsense ایجاد کنید. شما می توانید یک حساب کاربری گوگل ادسنس به صورت رایگان از طریق وب سایت گوگل ادسنس ایجاد کنید. روی دکمه “ثبت نام اکنون” کلیک کنید تا شروع به ایجاد حساب کاربری خود کنید. برای ایجاد حساب کاربری باید 18 سال یا بیشتر داشته باشید. اگر جوان تر از این هستید، به کمک یک بزرگسال نیاز دارید.

  • برای فعال کردن حساب خود از طریق AdSense و دریافت وجه از طریق آن، به یک حساب فعال شده از طریق PayPal یا یک حساب بانکی و یک ایمیل معتبر علاوه بر اطلاعات دیگر نیاز دارید. تنها با کلیک بر روی تبلیغات می توانید درآمد کسب کنید و همچنین سود کمی برای تماشای تبلیغ وجود دارد، اما این پول با گذشت زمان افزایش می یابد. به همین دلیل است که راه حل اصلی در افکار عمومی نهفته است.
کسب درآمد از یوتیوب- مرحله7
8. تجزیه و تحلیل را بررسی کنید. هنگامی که در کانال YouTube خود تبلیغاتی داشتید، می توانید تجزیه و تحلیل را بررسی کنید تا ببینید این ویدیوها چگونه هستند. در منوی تنظیمات کانال بر روی گزینه “Analytics” کلیک کنید و می توانید درآمد تخمینی، عملکرد تبلیغات، بازدید، بازدید از کشورهای مختلف و سایر گزینه ها را مشاهده کنید.

  • از این ابزارها برای مشاهده نحوه تعامل بازدیدکنندگان با محتوای شما استفاده کنید. اگر متوجه شدید که از محتوایی استفاده می کنید که درصد بازدیدکنندگان مورد نظر شما را جذب نمی کند، می توانید محتوا یا روش بازاریابی آن را تغییر دهید.
کسب درآمد از یوتیوب-مرحله8
9. ویدیوهای خود را به صورت آنلاین تبلیغ کنید. شما نه تنها باید ویدیوها را در یوتیوب منتشر کنید، بلکه می توانید یک وبلاگ یا وب سایت ایجاد کنید و آن فیلم ها را در یوتیوب یا رسانه های اجتماعی منتشر کنید. هرچه بازدیدهای بیشتری داشته باشید، بهتر است. با اشتراک گذاری لینک یا جاسازی ویدیو به صورت آنلاین، شانس بازدید و کسب درآمد بیشتر را افزایش می دهید.
کسب درآمد از یوتیوب-مرحله9
10.حساب خود را به یک “شریک” با YouTube ارتقا دهید. یک حساب “شریک” YouTube در دسترس اعضایی است که تبلیغات را از طریق ویدیو ارسال کرده اند و تعداد زیادی بازدید به دست آورده اند. شرکای YouTube ابزارهای بیشتری دارند و می‌توانند هر چه تعداد بازدیدهای بیشتری از ویدیوها داشته باشند جوایزی کسب کنند و شرکا از پشتیبانی و راهنمایی‌های انجمن بیشتری برخوردار شوند.

  • همچنین می‌توانید در هر زمان از طریق صفحه YouTube مربوطه برای عضویت YouTube Partner درخواست دهید. برای داشتن بهترین نرم افزار پلتفرم وابسته، باید حداقل 15000 ساعت تماشا برای کانال خود در 90 روز گذشته داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − ده =

دکمه بازگشت به بالا