;
تازه هاپزشکی

بهترین مولتی ویتامین ها برای تقویت بدن زنان

مولتی ویتامین برای زنان: مولتی ویتامین ها ترکیبی از چندین ویتامین و مواد معدنی موجود در منابع غذایی ما هستند. مصرف روزانه این مولتی ویتامین ها برای زنان به ما کمک می کند تا تمام شکاف های تغذیه ای بدن خود را جبران کنیم تا به طور طبیعی سلامت خود را تقویت کنیم.

مولتی ویتامین ها راهی فوری برای برآوردن نیازهای روزانه ما از نظر تغذیه و دریافت دوز روزانه از تمام ویتامین ها و مواد معدنی حیاتی برای سالم ماندن و تناسب اندام هستند. با وب سایت گفتنی در این بخش از تازه ها همراه باشید.

حتما بخوانید: چرا زنان مهربان عاشق مردان بدجنس می شوند؟

تصویر مولتی ویتامین برای زنان

مولتی ویتامین برای زنان

اگر رژیم غذایی متعادل باشد، ممکن است نیازی به مصرف روزانه مولتی ویتامین یا قرص های ویتامین خاص نباشد. اما وقتی صحبت از خانم ها می شود، مولتی ویتامین ها کمی ضروری می شوند.

مزایای سلامتی مولتی ویتامین برای زنان عبارتند از:

  • سطوح انرژی را افزایش می دهد
  • قلب را سالم نگه می دارد
  • سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند
  • از سلامت چشم پشتیبانی می کند
  • خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد
  • قدرت عضلانی را حفظ می کند
  • استرس و افسردگی را کاهش می دهد

به عنوان مثال زنان در سنین باروری باید روزانه یک قرص اسید فولیک مصرف کنند. درست مثل این ویتامین های مختلفی برای زنان وجود دارد. در اینجا چند مورد ذکر شده است:

همچنین بخوانید: چگونه در سال جدید سیگار را ترک کنیم؟

مولتی ویتامین برای زنان:

Ritual

مولتی ویتامین برای زنان: مولتی ویتامین های مبتنی بر اشتراک برای خانم هایی که به طور مداوم مولتی ویتامین مصرف می کنند عالی است. Ritual یک مولتی ویتامین فرموله شده برای زنان 18 تا 49 ساله ارائه می دهد که به راحتی به زنانی که رژیم غذایی مغذی ندارند کمک می کند. این کپسول‌ها شامل ویتامین‌های D، E، B12، فولات، آهن و DHA است که در هر جایی که بدن خانم‌ها کمبود داشته باشد، مفید است.

این کپسول نعنای طعم‌دار است که به کاهش حالت تهوع هنگام مصرف مکمل‌ها کمک می‌کند. این مولتی ویتامین همچنین غیر GMO Project Verified، USP-Verified، و عاری از آلرژن های اصلی، رنگ های مصنوعی و پرکننده های مصنوعی است که داشتن آن را کاملا سالم می کند.

این تست خیلی باحاله: آزمون شناخت پیرزن خطرناک: کدوم یکی خطرناکه؟ حالا چرا؟

مولتی ویتامین برای زنان: Centrum

این مولتی ویتامین کامل زنانه Centrum مجموعه ای از تمام ویتامین ها و مواد معدنی ضروری است که زنان برای سلامتی مطلوب به آن نیاز دارند. علاوه بر این، ویتامین D3 اضافی نیز دارد . این ویتامین ها همچنین به عنوان غیر GMO و فاقد گلوتن تأیید شده اند. Centrum یک نیروی پیشرو در دنیای مکمل ها بوده است. 120 قرص در هر بطری وجود دارد. مصرف روزانه یک قرص همراه با غذا توصیه می شود.

مولتی ویتامین Nature Made Multi for Her

مولتی ویتامین برای زنان: 300 قرص یک بار در روز در هر بطری وجود دارد، Nature Made Multi for Her یک گزینه عالی برای سلامت و رفاه زنان است. آنها مملو از 23 ویتامین و مواد معدنی هستند. اینها شامل ویتامین D3 برای سلامت عضله، استخوان و ایمنی است. این ویتامین ها همچنین حاوی آهن و کلسیم هستند که برای سلامت خون و استخوان زنان ضروری است. آنها همچنین فاقد گلوتن و فاقد رنگ های اضافه شده و طعم های مصنوعی هستند.

فرمول SmartyPants زنانه

مولتی ویتامین برای زنان: فرمول زنانه SmartyPants خلوص و قدرت را تضمین می کند که آن را به گزینه ای قابل اعتماد برای خانم هایی تبدیل می کند که به دنبال مکمل با استفاده از یک آدامس خوش طعم هستند. علاوه بر بیش از پانزده ویتامین و مواد معدنی، حاوی روغن ماهی امگا 3 نیز می باشد. این آدامس ها از مواد غیر GMO ساخته شده اند و عاری از مواد آلرژی زا هستند. کپسول ها فقط از رنگ های طبیعی مانند زردچوبه ارگانیک و آب هویج سیاه ساخته شده اند. علاوه بر این، این مکمل حاوی آهن یا کلسیم نیست.

New Chapter’s Every Woman’s One Daily Multi +55

مولتی ویتامین برای زنان: این کپسول ها مخصوصا برای خانم های بالای 5 سال طراحی شده است. نیازهای تغذیه ای در زنان با افزایش سن تغییر می کند. مصرف مکمل آهن به طور معمول برای زنان یائسه توصیه نمی شود ، زیرا نیاز آنها به آهن با قطع قاعدگی کاهش می یابد. New Chapter’s Every Woman’s One Daily Multi 55+ فاقد آهن است اما به طور خاص با ویتامین D و کلسیم فرموله شده است که به تقویت استخوان ها کمک می کند. این ترکیبی از ویتامین های گروه B است تا انرژی مطلوب را افزایش دهد. این مولتی همچنین به کاهش التهاب کمک می کند و برای زنان مبتلا به آرتریت مفید است.

مطالب جالب دیگر:

آزمون هوش مامور الکی کیه؟ کدوم خودشو دروغکی جا زده؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا