;
تازه هاعلم و فناوری

شخصی سازی استوری+کلوز فرند اینستاگرام چیست و چگونه آن را فعال کنیم؟

کلوز فرند اینستاگرام یکی از قابلیت های جذابی است که سال هاست در این برنامه ایجاد شده است و به شما امکان شخصی سازی استوری هایتان را می دهد. با این قابلیت در تازه ها آشنا شوید.

این تست خیلی باحاله: آزمون شناخت پیرزن خطرناک: کدوم یکی خطرناکه؟ حالا چرا؟

کلوز فرند اینستاگرام

حتما به فکرتان رسیده که خواسته اید بعضی از استوری هایتان را برای اشخاص صمیمی تر یا خاصی بگذارید و بعضی امکان دیدن آن استوری را نداشته باشند. خوشبختانه اینستاگرام برای این کار، راهکاری دارد. کافیست در بخش کلوزفرند اینستاگرام، کسانی که مایل هستید را به آن لیست اضافه کنید.

برای ایجاد لیست کلوز فرند اینستاگرام، این موارد را دنبال کنید:

  • اینستاگرام را در ترمینال خود باز کنید.
  • به پروفایل خود بروید و روی دکمه با سه نوار افقی در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.
  • روی گزینه Best Friends ضربه بزنید .
  • در لیست فالوورها، آنهایی را که می خواهید بخشی از لیست دوستان نزدیک شما باشند، انتخاب کنید.
  • و بس، با این کافی است که لیستی از دوستان نزدیک داشته باشید و بتوانید در هر زمان وارد شوید تا آن را ببینید. برای حذف شخصی از لیست خود، باید همان مسیر را وارد کرده و روی کاربری که می خواهید حذف کنید کلیک کنید .

پس باید واضح باشد که فقط شما لیست دوستان نزدیک خود را تعیین می کنید نه اینستاگرام. اینستاگرام فقط می داند که شما به آن چه می گویید. پس این لیست با ترجیحات شما ساخته شده و به صورت دستی مدیریت می شود. شاید برای شما خسته کننده باشد، اما این تنها راه انجام آن است.

جهت آپلود استوری برای دوستان نزدیک خود در کلوز فرند اینستاگرام،

باید موارد زیر را انجام دهید:

  • برنامه اینستاگرام را باز کنید.
  • بر روی دکمه افزودن پست کلیک کنید.
  • صفحه را بکشید تا به story برسید .
  • عکس را بگیرید یا آنچه را که می خواهید در استوری خود قرار دهید ضبط کنید و سپس روی گزینه Best Friends ضربه بزنید .
  • روی دکمه اشتراک گذاری با ضربه بزنید تا پست خود را فقط برای لیست دوستان نزدیک خود آماده کنید.
  • و تمام، اگر این مراحل را دنبال کنید، می‌توانید بدون مشکل برای افراد موجود در لیست خود منتشر کنید.

چگونه بفهمیم در لیست کلوز فرند اینستاگرام دیگران هستیم یا خیر؟

کلوز فرند اینستاگرام

اگر در لیست دوستان نزدیک شخصی هستید، فقط زمانی متوجه خواهید شد که داستانی را با دایره سبز رنگ اطراف آن در فضایی که او در بالای صفحه رزرو کرده است ببینید.

در هر صورت، باید در نظر داشته باشید که اگر هم در لیست دوستان نزدیک کسی نباشید این را نمی توانید بفهمید،چون هیچ اعلان خاصی برای شما نمی آید و هنگامی که استوری های آنها در لیست دوستان نزدیکشان نمایش داده می شود، به احتمال زیاد شما حتی نمی دانید که در آن لیست نیستید.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که وقتی شخصی از لیست دوستان نزدیک شما حذف می شود ، چه برای شما و چه شخص دیگری، به شما اطلاع داده نمی شود. فقط ایجاد کننده لیست می داند که شما فردی را از لیست او اضافه یا حذف کرده اید. جدای از این، هیچ راه قابل اعتمادی برای دانستن اینکه آیا در لیست دوستان نزدیک هستید یا نه، فراتر از آنچه قبلاً به شما گفته ایم، وجود ندارد.

در هر صورت، لیست دوستان نزدیک در شبکه های اجتماعی ایده جدیدی نیست . در سال 2017، دنیس کرولی، یکی از بنیانگذاران Foursquare اظهار داشت که درخواست اصلی کاربران پلتفرم او ایجاد لیستی است که به گروه های کوچکی از مردم اجازه می دهد تا فعالیت های شخصی را ببینند. فیس بوک مدتی است که این مفهوم را صیقل داده است (مخصوصاً از زمانی که اینستاگرام را خریداری کرده است) و توییتر لیست دوستان عمومی دارد و مدت زیادی است که پیشرفت هایی در این زمینه ایجاد نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا