;
ریپورتاژ آگهی

انواع تحلیل در ارز دیجیتال و فارکس بینگ ایکس bingx

چگونه از صرافی بینگ ایکس 120 دلار جایزه بگیریم؟ این یکی از سوالاتی است که در مورد پاداش ها و جوایز و بونوس های بینگ ایکس bingx برای تحلیل گران ارزدیجیتال و فارکس به وجود می آید؟ چون این بروکرصرافی از تریدینگ ویو و متاتریدر 5 برای تحلیل پشتیبانی می کند و  بسیار مناسب معامله گران علاقه مند به تحلیل است. تحلیل در بازارهای مالی، انواع مختلفی دارد. برخی از این تحلیل‌ها از گذشته‌های دور تا به امروز وجود داشته و برخی نیز تازه پدید آمده‌اند. تحلیل مالی در بازار ارز دیجیتال و فارکس، مانند یک چراغ روشن در دل تاریکی شب و مسیرهای ناآشناست. از طریق تحلیل‌های مختلف بنیادی، فنی و احساسات، می‌توان به شیوه‌ای درست و کارآمد وارد بازار مالی ارز دیجیتال و فارکس شد.

افرادی که بدون تحلیل و استفاده از سیگنال‌های قابل اتکاء وارد این بازارها می‌شوند، کم کم سرمایه خود را در معاملات اشتباه از دست خواهند داد. معاملات اشتباه و از دست دادن سرمایه، می‌تواند شخص را دلسرد کند. موقعیتی که می‌تواند یک فرصت عالی در زندگی فرد باشد تا با سرمایه گذاری آشنا شده و کسب درآمد کند، به یک کابوس تبدیل می‌شود.

در بازارهای مالی دنیا از جمله فارکس و ارزهای دیجیتال، 3 نوع تحلیل مورد استفاده قرار می‌گیرد که استفاده از هر کدام در جای خود، منجر به انجام معامله موفق خواهد شد. ما قصد داریم این سه تحلیل را در بازار فارکس و رمز ارز را معرفی و مورد بررسی قرار دهیم. همچنین خواهیم گفت که استفاده از کدام یک از آن 3 تحلیل در بازار فارکس یا ارز دیجیتال، بهترین موقعیت‌ها را به وجود می‌آورد.

انواع تحلیل در بازار ارز دیجیتال و فارکس

در بازار فارکس و ارزهای دیجیتال، با 3 نوع تحلیل مواجه هستید. البته این 3 تحلیل در بازارهای دیگر مانند بورس و بازار سهام، بازار طلا و فلزات و … كاربرد دارد که شامل موارد زیر است:

  •       تحلیل فنی یا فاندامنتال
  •       تحلیل بنیادی یا تکنیکال
  •       تحلیل احساسات یا سنتیمنتال

تحلیل‌های نام برده شده هر کدام در جای خود باید به درستی استفاده شوند. گاهی نیاز است تا از چند تحلیل در کنار یکدیگر استفاده شود تا پاسخ بهتری دریافت شود و تاثیر آن در سیگنال گیری صحیح، حداکثر شود.

بازار ارزهای دیجیتال یک بازار تقریبا نوظهور است که عمر آن به حدود 10 سال می‌رسد. اما تقریبا از سال 2016 به بعد، کاربران و تریدرهای این بازار، روز به روز بیشتر شدند و معاملات بسیاری در این بازار شکل گرفت. بسیاری از ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و چند آلت کوین معروف، توانستند نبض بازار را در دست بگیرند و قیمت‌های کم و زیادی را تجربه کنند. افرادی که با تحلیل تکنیکال، فاندامنتال و تحلیل های سنتیمنتال آشنایی داشتند، توانستند سودهای خوبی بدست آورند.

در بازار ارز دیجیتال می‌توان از طریق تحلیل نمودار قیمت ارز، به پیش بینی قیمت در آینده پرداخت. همچنین می‌توان در کنار آن از تحلیل فاندامنتال برای تحلیل بازار و اخبار مختلف استفاده کرد تا در کنار تحلیل تکنیکال، کمک بزرگی به پیش بینی صحیح قیمت کند.

نقش تحلیل‌های احساسات و سنتیمنتال در بازار ارزهای دیجیتال، مثل تحلیل تکنیکال، دارای اهمیت بسیار زیادی است. حتی برخی از افراد حرفه‌ای در این زمینه می‌توانند با تحلیل آنچین به سیگنال گیری از این بازار بپردازند.

در بازار فارکس نیز مانند بازار ارزهای دیجیتال، نیاز است تا با دانش و اطلاعات کافی وارد شوید. اتفاقا بازار فارکس از نظر تحلیل و بررسی، قیمت‌های مختلف لحظه‌ای و خیلی موارد دیگر، حساس‌تر از بازار ارزهای دیجیتال است. در نتیجه این بازار حتما و حتما نیازمند تحلیل و بررسی است. البته تحلیل‌های این بازار هم نیازمند وقت بسیار زیاد است و هم به هوش و توانمندی بالایی نیاز دارد. اما اینطور هم نیست که نتوانید از پس آن بر آیید.

اگر دوست دارید تریدر و سرمایه گذار خوبی در بازار فارکس شوید، تحلیل تکنیکال کمک بسیار زیادی به شما خواهد کرد. استفاده از نمودارهای قیمتی بدون هیچ اطلاعی از بازار، شما را وادار می‌کند تا روند تغییرات قیمتی در گذشته را به دقت بررسی کرده و برای آینده نیز پیش بینی کنید. در کنار تحلیل تکنیکال، تحلیل فاندامنتال نیز می‌تواند تحلیل و بررسی شما را کامل‌تر کرده و سیگنال بهتری دریافت کنید.

تحلیل on chain آنچین در بازار ارز دیجیتال

آموزش ثبت نام در صرافی بینگ ایکس bingx

در میان تحلیل‌های احساسی در بازارهای مالی، تحلیل on chain جایگاه بسیار مهمی دارد. تحلیل آنچین با پدید آمدن دنیای ارزهای دیجیتال و بیت کوین به وجود آمد. در سال 2011، درست در زمانی که شاخص CDD یا همان  COIN DAYS DESTROYED به عنوان یک شاخص برای ارزش گذاری بیت کوین ایجاد شد، تحلیل آنچین اولین شاخص برای بیان قدمت سن بیت کوین در نظر گرفته شد و از آن روز به بعد، شاخص‌های مختلف و مرتبط به ان نیز شکل گرفتند. از شاخص‌های مهم در این زمینه می‌توان به شاخص NVT یا همان نسبت ارزش شبکه به تراکنش اشاره کرد.

از آنجایی که تمام اطلاعات مربوط به تراکنش تک تک ارزهای دیجیتال شامل بیت کوین، آلت کوین و میم کوین در بستر بلاک چین ذخیره می شود، می‌توان از آنها برای تحلیل و پیش بینی قیمت ارز دیجیتال استفاده کرد. ارزهای دیجیتال از دارایی‌هایی هستند که فعالیت سرمایه گذاران از خرید و فروش، قیمت بالا، قیمت پایین و هر آنچه که مربوط به ان است در دفتر کل عمومی آن بر روی سیستم بلاک چین ذخیره شده و می‌توان آن را استخراج کرد. این اطلاعات به شکل زنجیر وار هستند و همه روی شبکه بلاکچین ذخیره می‌شوند.

بلاک چین‌ها منبعی عظیم و غنی از داده‌های مالی باز هستند که هیچ فساد و سو استفاده‌ای در آنها وجود ندارد. با جمع آوری و مطالعه این داده‌ها که شامل احساسات و رفتار کاربران و برخی از دیتاهای دیگر است، می‌توان ارز مورد نظر را تحلیل کرد و آینده آن را پیش بینی کرد. البته در صرافی بینگ ایکس bingx قسمتی وجود دارد که دیگران تحلیل آنچین و اخبار فاندامنتال را به صورت کامنت وارد می کنند و افراد با آموزش ثبت نام در صرافی بینگ ایکس bingx می توانند در این صرافی، ثبت نام کرده و از خدماتش بهره مند شوند.

جایگاه تحلیل بنیادی و تکنیکال در بازار رمز ارزها و فارکس

اگرچه استفاده از تحلیل‌های فنی و احساسی در پیش بینی قیمت سهم‌ موثر است اما کافی نیست. نمی‌توان صرفا و با توجه به اخبار واصله در مورد یک جفت ارز و همچنین رفتار سرمایه گذاران و تریدرها، قیمت اصلی و نزدیک به آن را پیش بینی کرد. استفاده از تحلیل‌های بنیادی و ابزارهای تحلیل نمودار قیمتی، بسیار اهمیت دارد.

جایگاه تحلیل تکنیکال در بازار فارکس، بسیار تعیین کننده است و بدون تحلیل تکنیکال در این بازار، نمی‌توان تحلیل درستی با فاندامنتال و سنتیمنتال بدست آورد. همچنین در بازار رمز ارزها، جایگاه تحلیل تکنیکال و تحلیل آن چین بسیار ویژه است و بدون آن‌ها تحلیل درست و منطقی بدست نخواهد آمد.

معاملات فارکس با تحلیل‌های بنیادی و فنی

آموزش صرافی بینگ ایکس

در بازار فارکس، تحلیل حرف اول را می‌زند. اگر بدون تحلیل و با حدس و گمان یک جفت ارز خریداری شود، آینده مشخصی برای شما نخواهد داشت. تحلیل گران این بازار معتقدند که بازار فارکس و هر بازار دیگر، در الگوهای تکراری حرکت می‌کند و الگویی که امروز دارد، در گذشته نیز داشته و در آینده هم خواهد داشت. فقط در صورتی که از ابزارهای صحیح و پر کاربرد استفاده شود، این الگوها را بهتر می‌توان پیدا کرد.

ابزارهایی مانند سایت تریدینگ ویو و چندین سایت معتبر دیگر در این زمینه و همچنین استفاده از اندیکاتورهای مختلف، می‌تواند الگوهای تکراری را پیدا کند و قیمت بعدی را پیش بینی کند. در کنار تحلیل تکنیکال، می‌توان از تحلیل فاندامنتال و خبرهای دنیای جفت ارزها نیز استفاده کرد تا تحلیل مورد نظر از قطعیت بیشتری برخوردار شود.

در بازار فارکس، افرادی که چالش‌های مالی و معاملاتی را پشت سر می‌گذارند و به موفقیت می‌رسند، زیاد نیستند. نمی‌خواهیم بگوییم که این بازار مالی بسیار پیچیده و سخت است. اما نسبت به بازار ارزهای دیجیتال یا سهام در بورس، پیچیدگی بیشتری دارد. از این رو استفاده از تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال در این بازار ضرورت ویژه‌ای دارد.

افرادی که بدون هیچ دانشی دل به دریای بازار فارکس می‌زنند و در همان ابتدا کمی سود می‌کنند، زیاد هستند اما بعد از مدتی این افراد ضررهای مختلف و پشت سر هم را تجربه می‌کنند. تا جایی که 80 درصد از معاملات در بازار فارکس به ضرر منتهی می‌شود و فقط 20 درصد موفقیت را تجربه می‌کنند.

و کلام آخر

ضرورت استفاده از تحلیل‌های تکنیکال و فاندامنتال در بازار ارزهای دیجیتال و فارکس، بیشتر از هر نوع تحلیل دیگری است و باید حتما انجام شود. بهترین راه بالا بردن دانش تحلیل و استفاده از ابزارهای تحلیل، آموزش و یادگیری است. حتما یادگیری تحلیل‌های بازارهای مالی را مد نظر قرار دهید. در صورت استفاده از یک پلتفرم هم بروکر و هم صرافی می توانید از bingx استفاده کرده ولی حتما ابتدا آموزش صرافی bingx بینگ ایکس را ببینید و بعد وارد آن شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا