;
سرگرمی

کدوم یکی از این دو فرد به تازگی از زندان فرار کرده است،میتونی این فرد رو شناسایی کنی؟

آزمون شناسایی گریخته از زندان: شما در آزمون شناسایی گریخته از زندان با دو فرد روبرو هستید. هر دوی این افراد وضعیت و روحیه خاصی دارند. یکی از آن ها برای جشن سال نو لباس بابا نوئل را پوشیده است و دیگری نیز در حال زنگ زدن برای رفتن به مصاحبه کاری می باشد،اما همه چیز به این راحتی ها نمی باشد،چون یکی از این افراد به تازگی از زندان فرار نموده است و همه کارهایی را که در حال انجام  دادن می باشد برای رد گم کنی می باشد تا کسی به وی شک نکند.

اگر آماده هستید به دقت به تصویر زیر نگاه کنید و پاسخ این آزمون را همراه با تحلیل قانع کننده ارائه دهید!دلیل شما چیست؟یادتان باشد برای پاسخ به آزمون شناسایی گریخته از زندان تنها 7 ثانیه فرصت دارید.

جالبه: مهماندارهای هواپیما باید از نظر ظاهری چطوری باشند؟

تصویر آزمون شناسایی گریخته از زندان

آزمون شناسایی گریخته از زندان 1

.

.

.

معماها و سوالات هوش تصویری از جمله سرگرمی های موجود در اینترنت هستند که در بسیاری از مواقع برای ارائه پاسخ به آنها شما نیازمند استفاده از قدرت دید و دقت نظر خود هستید. به این ترتیب معماها و سوالات هوش علاوه بر ذهن، مهارتهای شناختی شما را به چالش می کشد. درگیر شدن مغز و ذهن با سوالات هوش می تواند مغز را وادار به فعالیت کند و این مسئله توانائیهای شناختی شما را افزایش خواهد داد. کلید موفقیت در این گونه آزمون ها تیزبینی، دقت و تمرکز است و باید شما در زمان مشخص شده معما را حل کنید. این آزمون در نهایت قدرت های شناختی و حتی ذهن شما را رشد و توسعه می دهد.

ببینید: سوارز برای هم تیمی شدن با مسی در اینتر میامی قراردادش را نهایی کرد

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی گریخته از زندان

خیلی از کاربران مرد را به عنوان زندانی فراری معرفی کرده اند و دلیلشان هم لباس وی می باشد که معتقدند در این لباس کمتر کسی به وی شک می کند،ولی باید گفت که این نظر اشتباه است. شخص فراری از زندان زن سمت راستی می باشد،اگر به دست ها و پاهای وی نگاه کنید متوجه می شوید که آثاری شبیه دستبند و پابند وجود دارد که وی توانسته به نحوی از شر آن ها خلاص شود و خودش را به صورت یک شهروند عادی در بیاورد .

خیلی جالبه: تقلید حرکات رزمی بروس لی توسط کودک ژاپنی همه را مبهوت کرد+ ویدیو

آزمون شناسایی گریخته از زندان 2

آیا آزمون شناسایی گریخته از زندان را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

برایتان جالب خواهد بود

از دست نده: اگه مخ هرکول پوآرو داری؛ آیا زن جوان یک زندانی فراری است!؟

کدوم یکی از این مادرهای داخل تصویر یک رباته و انسان نمی باشد؟

تست شناسایی رئیس و کارمند: سریع بگو که رئیس و کارمند تصویر کدومه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − سه =

دکمه بازگشت به بالا