;
ریپورتاژ آگهی

یادگیری زبان کره ای در بهترین آموزشگاه زبان

یادگیری یک زبان غیر مادری بسیار ارزشمند است و می تواند جایگاه شغلی خوبی را برای شما داشته باشد. برای یادگیری یک زبان جدید ابتدا باید هدفتان را مشخص کنید. البته نمی توان گفت که یادگیری زبان ساده است. هر زبان جدیدی سختی های خاص خودش را دارد و باید زمان زیادی برای تسلط به آن صرف کرد و بدون تمرین و تکرار امکان پذیر نیست. یکی از اولین مکالماتی که باید یاد بگیرید، سلام و احوالپرسی به زبان کره ای می باشد.

اگر دوست داری زبان کره ای را در کم ترین زمان و در بهترین آموزشگاه زبان یاد بگیری کلیک کنید.

سلام به زبان کره ای

안녕하세요 (annyeonghaseyo)

صبح به خیر

좋은 아침입니다 (joheun achimipnida)

عصر به خیر

안녕하세요 (annyeonghaseyo)

شب به خیر

안녕하세요 (annyeonghaseyo)

شب خوش

안녕히 주무세요 (annyeonghi jumuseyo)

برای یادگیری سریع زبان کره ای می توان با خواندن کتاب ها، موسیقی و… اقدام کرد.

 

کتاب های کره ای بخوانید

کتاب های زیادی برا یادگیری زبان کره ای وجود دارند. اما بهتر است کتابی را که انتخاب می کنید استاندارد و بروز باشد. در ادامه با برخی از ویژگی های کتاب مورد اعتماد آشنا می شویم:

۱)منبعی که انتخاب می کنید باید بر اساس هر چهار مهارت اصلی زبان نوشته شده باشد.

۲)کاملا بروز و بدون ایراد باشد.

۳)توانایی مکالمه و خواندن شما را افزایش دهد.

۴)ساده و روان نوشته شده باشد.

۵)گرامر را به صورت خوبی توضیح داده باشد.

بهتر است متون کتاب را با صدای بلند بخوانید که به مکالمه شما کمک کند.

یادگیری زبان کره ای

دیکشنری زبان کره ای به همراه داشته باشید

برای یادگیری زبان کره ای در منزل و یا بهترین آموزشگاه زبان باید یک دیکشنری خوب و با کیفیت داشته باشید و از همان سطح مبتدی تا پیشرفته بکارتان می آید. البته دیکشنری ها تفاوت هایی دارند. می توانند آنلاین و نرم افزاری و یا کتاب باشند. تعداد لغات آن ها را می توان از اندازه و حجم کتاب متوجه شد. اما کیفیت یک دیکشنری به تعداد لغات آن بستگی ندارد. و گاهی تعداد کلمات آن بسیار زیاد است اما تلفظ و یا توضیحات مناسبی ندارد. پس در انتخاب دیکشنری مناسب دقت کنید.

 

ترانه های کره ای گوش کنید

موسیقی به روح انسان آرامش می دهد. گوش‌ کردن به آهنگ مورد علاقه تان می تواند انگیزه شما برای یادگیری و متوجه شدن کلمات را افزایش بدهد. برخی بر این باورند که موسیقی می ‌تواند در یادگیری زبان غیر مادری و تقویت مهارت مکالمه‌ تاثیر به‌ سزایی داشته ‌باشد، چون زبان و موزیک هر دو شرایطی مشترکی دارند. به‌ عبارت دیگر، گرامر ریتم و آهنگ خودش را دارد.

موسیقی در هر مرحله‌ ای که باشید می‌ تواند به‌ شما کمک کند. در هنگام شنیدن موزیک کلمات و صداها را با ریتم آن هماهنگ می ‌کنید و همین موضوع باعث می‌ شود لغات را خیلی راحت و ساده یاد بگیرید. با گوش کردن به موزیک های کره ای، آموزش زبان کره ای را برای خود راحت تر کنید.

 

از فلش کارت ها برای یادگیری زبان کره ای استفاده کنید

فلش کارت ها دارای اطلاعاتی هستند که سوال ها در یک سو کارت و پاسخ های آن در سوی دیگر آن نوشته شده است. از فلش کارت ها می توان لغات، فرمول، جدول تناوبی و… را یاد گرفت. جابه جایی این فلش کارت ها بسیار آسان و راحت است و می توانید همیشه با خود همراه داشته باشید شما با تمرین تکرار زبان کره ای همراه این فلش کارت ها، می توانید لغات را مفهومی و اصولی یاد بگیرید تا در ذهنتان باقی بماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا