;
گوناگون

آلیسا اشمیت خرم سلطان المپیک ۲۰۲۴ + تصاویر مانکنی

آلیسا اشمیت (Alica Schmidt) ستاره دوومیدانی جهان است که لقب «جذاب‌ترین ورزشکار جهان» را نیز دارد. او پس از شرکت در مسابقات ۴ در ۴۰۰ متر مختلط، به رویای المپیک خود جامه عمل پوشاند.

آلیسا اشمیت خرم سلطان المپیک ۲۰۲۴

اشمیت همچنین بخشی از تیم آلمان بود که به المپیک توکیو رفت، اما در نهایت در سال ۲۰۲۱ به رقابت نرسید. در نهایت، او به پیست استاددو فرانس رفت تا سرانجام در اولین المپیک خود شرکت کند. در بخش گوناگون مجله گفتنی بیشتر با آلیسا اشمیت خرم سلطان المپیک ۲۰۲۴ آشنا شوید.

با این حال، انتخاب او یک انتخاب بحث برانگیز شده است.اشمیتِ ۲۵ ساله، پیش از دونده دیگر ۴۰۰ متر به نامِ لونا بولمان (Luna Bulmahn) توسط منتخبان برای شروع انتخاب شد.

آلیسا اشمیت3

این باعث شد که بولمان، ۲۴ ساله، طوفانی به راه بیاندازد، زیرا معتقد بود سریع‌تر از اشمیت و بنابراین شایسته شرکت در المپیک است. بولمان در شبکه‌های اجتماعی‌اش گفته: «بله، من دومین ورزشکار سریع ۴۰۰ متر روی کاغذ هستم، اما برای مسابقات مختلط کاندید نشدم.»

انتخاب اشمیت به این معنا بود که بولمان از فرصت رقابت در کنار دوست پسرش ژان پل برداو محروم شد. این احتمال نیز وجود دارد که آلمان از انتخابش برای رله مختلط پشیمان شده باشد، چراکه تیم منتخب در رتبه دوم قرار گرفته است و پنج ثانیه از تیم برنده GB عقب‌تر است.

آلیسا اشمیت4

تیم GB به مدال برنز در فینال رفت و تیم ایالات متحده آمریکا دوم شد و هلند به لطف بازی فینال معجزه آسای دونده «فمکه بول» (Femke Bol) طلا گرفت. با این‌حال، اشمیت از تجربه المپیک خود نهایت استفاده را می‌کند تا به هواداران نشان داد که زندگی در پشت صحنه دهکده المپیک چگونه است.

برای مثال، تصویر زیر زمانی را نشان می‌دهد که او برای اولین بار وارد پیست و در ورزشگاه دو فرانس حیرت زده شد.

آلیسا اشمیت2

آلیسا اشمیت دونده زن جذاب آلمانی کیست؟

آلیسا اشمیت، ۲۵ ساله، از آلمان، به عنوان «جذاب‌ترین ورزشکار جهان» مورد ستایش قرار گرفته است و طرفدارانش مو‌های بلوند و چشمان آبی او را تحسین می‌کنند.

این ورزشکار بیش از ۲ میلیون دنبال کننده در TikTok دارد و با چهره‌های بسیار معروف دیگر در دنیای ورزش رقابت می‌کند. دنبال‌کنندگان او در اینستاگرام نیز به بیش از ۵ میلیون می‌رسد. طرفداران او بسیار دوست دارند که اسمیت بتواند در مسابقات برنده شود.

آلیسا اشمیت1

سبک زندگی اشمیت امکان سفر در سراسر جهان را داده و او با برخی از بزرگترین نام‌های دنیای ورزش وقت گذرانده است. او در گذشته با نیمار، بازیکن برزیلی و لوکاس هرناندز، مدافع بایرن مونیخ، برخورد کرده است و حتی ارلینگ هالند من سیتی را در یک مسابقه شکست داده است.

آلیسا اشمیت اوایل امسال فاش کرد که علی‌رغم موفقیت‌های مختلفش در دو و میدانی و دنبال‌کنندگان زیاد آنلاین، حقوق اصلی او از یک بنیاد ورزشی آلمانی می‌آید و فقط ۶۰۰ پوند (۷۰۰ یورو) در ماه کار می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا