;
گوناگون

ماشین لاکچری علی دایی را ببینید+ عکس

ماشین لاکچری علی دایی: یکی از حواشی دائمی درباره‌ی علی دایی میزان ثروت و زندگی مجلل او است. علی دایی که یک چهره‌ی موفق ورزشی است و در سطح اول فوتبال دنیا بازی کرده است در عرصه‌تجارت هم موفق بوده و یک بیزنس من موفق است.

او توانسته درآمدش از محل فوتبال را به چند بیزنس بزرگ تبدیل کند و همین مسئله موجب شده تا شایعات درباره‌ی میزان ثروت و سبک زندگی او زیاد باشد. در بخش گوناگون ماشین لاکچری علی دایی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

ماشین لاکچری علی دایی

یکی از موضوعاتی که اغلب درباره‌ی علی دایی به آن اشاره می‌شود خودروهای لوکس او است. یکی از وب‌سایت‌ها درباره‌ی خودروهای علی دایی نوشته است: او در حال حاضر یک پورشه کاین شاسی بلند دارد که البته بیشتر همسر او از آن استفاده می‌کند. لکسوس ال‌ایکس 570 ماشین دیگر اوست. اما ماشینی که او دوست ندارد از آن کسی عکس بگیرد یک دستگاه مازراتی است.

سال ۱۳۹۰ وقتی علی دایی در جاده‌ی اصفهان کاشان و حوالی نطنز تصادف سختی کرد سوار بر یک تویوتای پرادو بود. اما حالا دیگر خبری از این خودرو در کلکسیون خودرهای دایی نیست چرا که در آن تصادف کیسه‌ی هوای پرادو کار نکرد و این مسئله منجر به شکایت علی دایی از تویوتا شد.

با این حال به نظر می‌رسد با گذر سال‌ها همچنان خودروی محبوب علی دایی مازراتی معروفش است که به سختی عکسی از آن در اینترنت پیدا می‌شود و او دوست ندارد چندان کسی از آن عکاسی کند.

ماشین لاکچری علی دایی3

ماشین لاکچری علی دایی1 ماشین لاکچری علی دایی2

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا