;
گوناگون

کد مخفی تپ سواپ / راهکار جدید برای افزایش سکه!

کد مخفی تپ سواپ قابلیتی جدید در این بازی تلگرامی است که از آن برای جلب‌توجه کاربران به ویدئوهای کانال یوتیوب تپ سواپ استفاده می‌شود. با واردکردن کد مخفی اولین ویدئو تپ سواپ می‌توانید ۲۰۰٬۰۰۰ سکه رایگان دریافت کنید. با یک گوناگون دیگر با مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

کد مخفی تپ سواپ چیست؟

به نقل از نوبیتکس، تپ سواپ به تازگی بخشی را تحت‌عنوان سینما (Cinema) به قسمت تسک‌های بازی (Task) اضافه کرده است. بخش سینما در واقع قسمتی برای معرفی کانال یوتیوب تپ سواپ محسوب می‌شود که تازه کار خود را آغاز کرده است. در این بخش می‌توانید ویدئو‌های یوتیوب تپ سواپ را تماشا کنید، کدهای مخفی درون آن را پیدا کنید و پس از وارد کردن کد هر ویدئو، مقداری سکه رایگان پاداش بگیرید.

کدهای مخفی‌ای که درباره آن حرف می‌زنیم، در ویدئو اول به‌صورت اعداد رنگی زیر برخی تصاویر قرار داده شده‌اند. با کنار هم گذاشتن این اعداد می‌توانید کد هر ویدئو را پیدا کنید و در نهایت در همان بخش سینما وارد و سکه‌های رایگان خود را دریافت کنید.

آموزش وارد کردن کد مخفی تپ سواپ

برای وارد کردن کد مخفی تپ سواپ لازم است ابتدا وارد بخش Task در بازی شده و روی دکمه Watch The First Video بزنید. در ادامه هم باید روی دکمه Start mission کلیک کنید.

کد مخفی تپ سواپ 2
کد مخفی تپ سواپ

در مرحله بعد، با زدن دکمه Watch وارد کانال یوتیوب تپ سواپ شده و می‌توانید ویدئو جدید این بازی تلگرامی را تماشا کنید. همان‌طور که گفته شد، کنار تصاویر درون این ویدئو اعدادی نوشته شده است که با گذاشت آنها کنار یک دیگر می‌توانید کد آن ویدئو را پیدا کنید.

کد ویدئو امروز تپ سواپ ۷۳۹۰۰۲ است. با وارد کردن این کد در کادر درون تصویر، زدن دکمه Submit و سپس دکمه Finish mission می‌توانید سکه‌های رایگان خود را دریافت کنید. پاداش ویدئو اول تپ سواپ ۲۰۰٬۰۰۰ سکه است. با زدن دکمه Claim در مرحله آخر، این مقدار سکه به موجودی شما اضافه خواهد شد.

کد مخفی تپ سواپ 3اینر

سؤالات متداول

کد تپ سواپ را چطور پیدا کنیم؟

کد تپ سواپ کنار تصاویر موجود در هر ویدئو یوتیوب این بازی تلگرامی قرار داده شده است.

پاداش کد مخفی تپ سواپ چقدر است؟

پاداش ویدئو اول ۲۰۰٬۰۰۰ سکه است و به نظر می‌رسد پاداش کلی این بخش یک میلیون سکه باشد.

چگونه کد مخفی تپ سواپ را وارد کنیم؟

کد مخفی تپ سواپ یک رشته عددی است که به سادگی در بخش Cinema می‌توان آن را وارد کرد.

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 13 =

دکمه بازگشت به بالا