;
گوناگون

گرانترین فندک دنیا از یک ماشین فراری گران قیمت تر است

گرانترین فندک دنیا: 152 عدد ياقوت کبود، 400 گرم طلا با عيار بالا و طراحي از دوران لويي سيزده و لويي چهاردهم، همه اينها دلايل موجهي براي قيمت بالاي فندک استثنايي، ملقب به «لويي سيزدهم و گل زنبق» است.

گرانترین فندک دنیا

هفته پيش تاجر، بانکدار و کلکسيونر ميلياردر چيني که علاقه فراواني به جمع آوري فندکهاي خاص و متفاوت دارد، فندک بسيار زيبايي را که توسط کمپاني فرانسوي S.T.Dupont طراحي و ساخته شده بود به قيمت 500 هزار يورو خريداري کرد. در اين فندک استثنايي که منحصرا و به سفارش «استفان هونگ»، ميلياردر چيني، ساخته شده است، از طراحي و نمادهاي دوران سلطنت لويي چهاردهم،‌بسيار الهام گرفته شده است. تاج نمادين کشور فرانسه، گلهاي زنبق و ياقوت کبود،‌ از جمله نشانه هاي سمبليک برگرفته شده از خانواده سلطنتي در قرن هفده و هجده فرانسه مي باشد.

گرانترین فندک دنیا-1

کمپاني S.T.Dupont تاييد کرده است که طراحي اين فندک را شاهزاده «تانيا دو بوربن» از نوادگان لويي چهاردهم برعهده داشته است. با اين حال اين تاجر چيني از اسباب بازي جديد خود چندان راضي به نظر نمي رسد چرا که اعتقاد دارد اندازه بزرگ فندک،‌مانع از آن مي شود که آن را در جيب لباس جا داد. کمپاني توليد لوازم شخصي لوکس S.T.Dupont در نظر دارد که تعداد محدودي از اين فندک جواهرنشان را در اندازه کوچکتر، بدون تاج و بدون زنبق توليد کند.

گرانترین فندک دنیا-2

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا