;
سرگرمی

آزمون بینایی گل داوودی متفاوت؛چشمای تیزبینی داری اگه گل متفاوت رو در 7 ثانیه پیدا کنی!

آزمون بینایی گل داوودی متفاوت؛ در تصویر آزمون بینایی گل داوودی متفاوت ما تعداد زیادی گل داوودی را مشاهده میکنیم که ظاهری تقریبا یکسان دارند ولی در واقع یکی از این گل ها با سایرین فرق میکند و شما باید این گل را در مدت زمان 7 ثانیه تشخیص دهید.

آزمون بینایی گل داوودی متفاوت یک آزمون سرگرم کننده و هیجان انگیز است که می توانید آن را با استفاده از چشمان تیزبین و کمی دقت و نکته سنجی آن را حل کنید،پس با یکدیگر تصویر آزمون بینایی گل داوودی متفاوت را میبینیم.

شاید جالب باشد: تست هوش جابه جایی چوب کبریت؛با حل کردن این بازی، هوش خودتو به رخ دوستات بکش

تصویر آزمون بینایی گل داوودی متفاوت

آزمون بینایی گل داوودی متفاوت

شاید جالب باشد: اگه خودتو یک باهوش میدونی با حرکت دادن دو چوب کبریت معادله رو حل کن

.

.

.

یافتن پاسخ در این آزمون بینایی کار سختی نیست. تنها چند ثانیه طول می کشد تا پاسخ خود را از این تصاویر پیدا کنید.برای حل این بازی فکری کافیست به تصویری که در زیر آورده ایم تمرکز کرده و با دقت مشاهده کنید.پس از پیدا کردن این آزمون ، احساس می کنید که جایزه بزرگی را برده اید!

ما در پایین صفخه تصویر راه حل این معمای تصویری را برای شما به اشتراک گذاشته ایم و برایتان گل متفاوت را علامت گذاری کرده ایم.

همچنین جالب است: توهم نوری مثلث؛آیا با دید اولترا می توانید مثلث را در عرض 15 ثانیه پیدا کنید؟

.

.

.

تست های بینایی به سرگرمی مورد علاقه هزاران نفری تبدیل شده است که می‌خواهند اوقات فراغت خود را صرف ورزش کردن ذهن و مغزخود و تقویت مهارت‌های شناختی خود کنند.

اینم جالبه: عادت های عجیب ژاپنی ها: آداب غذاخوری که فقط در ژاپن پیدا می کنید!

پاسخ آزمون بینایی گل داوودی

پاسخ آزمون بینایی گل داوودی متفاوت

تست های بینایی و بازی های فکری چه تاثیری دارند؟

اگرچه بسیاری از ما در مورد تقویت بدن خود فقط به ماهیچه ها فکر می کنیم، اما به گفته کارشناسان، واقعیت این است که ورزش مغز نیز برای به روز نگه داشتن سلامتی ما ضروری است.

دکتر بونر جکسون، عصب‌روان‌شناس در کلیولند، می‌گوید که هر چه بیشتر یاد بگیریم، ارتباطات بیشتری در مغزمان ایجاد می‌کنیم.
به عنوان برخی از نکات برای تحریک مغز، این متخصص افراد را راهنمایی کرد تا فعالیت های تحریک کننده ذهنی جدیدی را امتحان کنند و آنها را به سرگرمی هایی مانند خواندن، یادگیری مهارت هایی مانند نجاری، باغبانی، آلات موسیقی، حل مسائل ریاضی و حتی پازل های بصری تبدیل کنند.

همچنین ببینید: آزمون شناخت راننده ماشین بنز؛اگه گفتی کدوم فرد راننده ماشین مرسدس بنزه؟

همانطور که می بینید، این آزمایش به تمرکز زیاد و چشمان فوق سریع برای تشخیص تفاوت ها نیاز دارد. حیوانات در تمام گوشه های تصویر به خوبی تقسیم شده بودند و به راحتی با رنگ هایشان شبیه به مکان هایی که در آن قرار گرفته بودند، استتار می شوند.

اگر توانستید همه آنها را در زمان تعیین شده پیدا کنید، به شما تبریک می گوییم، شما تیزبینی شگفت انگیزی دارید! اگر به زمان بیشتری نیاز داشتید یا حتی نمی‌توانید گربه‌ها را بدون کمک پیدا کنید، به کمی آموزش بیشتر نیاز دارید.

شاید جالب باشد: سوال هوش پیرزن فقیر: کدام مشکلات مالی دارد؟!

خطای دید چیست؟

خطای دید که به عنوان توهم بصری نیز شناخته می شود، نوعی توهم است که توسط سیستم بینایی در ادراک بصری ایجاد می شود. به زبان ساده، خطای نوعی توهم نوری است که در آن نمی‌توانیم صحنه یا تصویری را که از طریق چشمان خود دیده‌ایم به وضوح درک کنیم. ما تصویر یا صحنه را اشتباه تفسیر می کنیم یا به راحتی فریب آن را می خوریم.

خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. اینترنت مملو از این تست های جذاب است.

جالب است: معادله هوش ریاضی ؟=4-6؛فقط یک نابغه میتونه این معادله ریاضی را در 10 ثانیه حل کنه!

تست هوش نوجوانان یا تست هوش برای بزرگسالان باعث می‌شود از لحاظ ذهنی همیشه آماده بمانید و آلزایمر را از شما دور می‌کند. گاهی تست‌های بینایی یا تست‌های تیزبینی و هوش باعث می‌شود شما را از زوال عقل در پیری نجات دهد.

امروزه برای سنجش میزان بهره هوشی هر انسانی از انواع مختلفی تست هوش و آزمون هایی استفاده می‌شود. بدون تردید می‌توان گفت که همه آدم‌ها علاقه دارند که هوش بالایی داشته باشند و بتوانند مشکلات زندگی را به خوبی درک کرده و از قدرت تحلیل بالایی برخوردار باشند. اولین قدم برای افزایش میزان هوشمان این است که بدانیم بهره هوشی ما چقدر است و کدام نوع از هوش‌ها در ما میزان بیشتری دارد.

همچنین ببینید: تست هوش مربع ریاضی؛ اگه رمز گشاییت خوبه در 15 ثانیه به جا علامت سوال عدد درست را جایگزین کن

مزایای بازی فکری برای بزرگسالان چیست؟

بازی‌های فکری عموما باعث می‌شوند تا در ذهن خود برنامه‌ریزی کنید، نقشه بکشید و تلاش کنید، اطلاعاتی را به خاطر بسپارید که در شکست دادن حریفان به کمک‌تان می‌آیند. وقتی که از مغزتان به اندازه کافی کار بکشید، از پیری و اختلالات حافظه و… دور خواهید ماند. هدف از انجام بازی فکری، بهبود حافظه، قدرت تفکر، افزایش سرعت انتقال و تقویت مهارت‌های شناختی است..

شاید جالب باشد: تست هوش چوب کبریت؛ اگه ادعات میشه ریاضیت خوبه با دو حرکت معادله رو درست کن

شاید بپرسید مهارت‌های شناختی چیست؟ مهارت‌های شناختی همان مهارت‌هایی است که باید برای پردازش افکارتان داشته باشید. به عبارت ساده‌تر، توانایی‌هایی که در یادگیری و حل مسأله به کمک‌تان می‌آیند. چه کودک باشید و چه بزرگسال، برای بهتر زندگی کردن باید دائما فکر کنید و تصمیم بگیرید. پس چه خوب که به کمک روش‌هایی مانند استفاده از بازی فکری به مغزتان کمک کنید.

اینارم ببین:

همچنین جالب است: فقط افراد ریزبین می تونند 3 تفاوت تصویری مادربزرگ شیرینی پز را در مدت 10 پیدا کنند.

آزمون شناسایی همسر مرد ترسو: اگر با زبان بدن آشنایی دارید بگویید کدام زن همسر مرد است؟

معمای تصویری جوکر رو فقط افراد زبل و نکته سنج می فهمن: پیرهنش چه رنگی بود؟!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − یک =

دکمه بازگشت به بالا