;
سرگرمی

تست هوش چوب کبریت؛ اگه ادعات میشه ریاضیت خوبه با دو حرکت معادله رو درست کن

تست هوش چوب کبریت؛ ضریب هوشی خود را با حرکت دادن 2 چوب کبریت در کمتر از 12 ثانیه آزمایش کنید! آیا در ریاضیات خوب هستید؟ اگر فکر می کنید تست هوش چوب کبریت را از دست ندهید.

ورزش کردن مغز به اندازه هر عضله دیگری مهم است و متأسفانه این ماهیچه ای است که بیشتر از آن استفاده می کنیم اما کمتر از آن مراقبت می کنیم.

همچنین ببینید: عجیب ترین رفتارهای ژاپنی ها: چرا هر چقدر هم پولدار باشند روی زمین می خوابند؟!

تصویر تست هوش چوب کبریت

تست هوش چوب کبریت 1

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت مادر گرگینه: اگه باهوشی سریع بگو مادر کدوم دختر یک گرگینه می باشد؟

.

.

.

تست های هوش، پازل ها و بازی های فکری اخیرا در بسیاری از شبکه های اجتماعی رواج یافته است. از معادلات پیچیده ریاضی گرفته تا معماها و مسائل کلمه ای، این چالش ها برای آزمایش توانایی های شناختی شما طراحی شده اند و شما را از منطقه راحتی خود خارج می کنند.

.

.

.

جالب است: آزمون هوش شناخت پدر دختر؛ اگه تیز و باهوش باشی در 7 ثانیه پدر دختر رو گیر میاری

پاسخ تست هوش چوب کبریت

ما راه حل تست هوش چوب کبریت را در دو عکس برای شما به نمایش می گذاریم.

پاسخ تست هوش چوب کبریت مرحله اول

اینم جالبه: بازی فکری پازل چوب کبریت؛آیا می توانید 2 چوب را در 12 ثانیه برای رفع معادله 4+4=3 حرکت دهید؟

تست هوش چوب کبریت مرحله اول

پاسخ تست هوش چوب کبریت مرحله دوم

شاید خوشتان بیاید: تست بینایی خرگوش متفاوت؛آیا میتونید در 8 ثانیه خرگوشی که با بقیه فرق می کند را تشخیص دهید!

تست هوش چوب کبریت مرحله دوم

آیا تست هوش چوب کبریت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترینن معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت اهدا کننده؛ اگه باهوش و نکته سنج باشی به راحتی میتونی تشخیص بدی چه کسی دروغ میگه

بازی فکری و تاثیرآن در هورمون شادی

بازی فکری شکل جالبی از پازل است که برای حل آن نیاز به تفکر دارد. این نیاز به تفکر به روش های غیر متعارف با در نظر گرفتن شرایط داده شده دارد. ممکن است شامدانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است.

در اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کند. خبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل مشخص شده است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.ل تفکر جانبی باشد.حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند.

همچنین ببینید: بازی هوش جالب چوب کبریت؛ با جابه جایی دو چوب کبریت معادله رو اصلاح کن و ثابت کن یک نابغه ای!

معماها و معماهای منطقی نیز از انواع بازی های فکری هستند. دشواری برخی بازی های فکری به درجه خاصی از اشتباه در شهودی انسان بستگی دارد. این در بازی‌های فکری که به احتمال شرطی مرتبط می‌شوند رایج است، زیرا ذهن انسان تمایل دارد به جای آن احتمال مطلق را در نظر بگیرد.

آیا تست هوش یا آی کیو تنها پیش بینی کننده موفقیت است؟

گرچه از تست‎ هوش به عنوان بهترین عوامل پیش‎ بینی کننده موفقیت یاد می‎شود ولی یقینا عوامل دیگری نیز سهیم هستند مانند شخصیت ، دسترسی به یک شبکه عظیم و شانس محض. به عنوان مثال، اگر در برخورد با افراد خوب باشید، در اکثر موقعیت‎ های کاری عملکرد بهتری به نسبت فردی دارید که چنین توانایی را ندارد، حتی با آن که آن‎ها ممکن است نمره IQ بالاتری از شما داشته باشند.

برخی از افراد حتی ادعا می‎کنند نمره بیش از حد بالای IQ می‎تواند به ضرر شما باشد. از نظر افرادی که نمره بسیار بالایی در تست هوش می گیرند، سایر افراد بسیار کند و تنبل هستند و گاهی اوقات ممکن است حس کنند درک نمی‎شوند.

شاید جالب باشد: تفاوت تصویری ملخ مزرعه؛ مهارت های مشاهده خود را با یافتن تفاوت ها در دو تصویر به چالش بکشید

چرا باید تست هوش و معما حل کرد؟

درست مانند ماهیچه های ما، مغز ما نیز نیاز به تمرین دارد و در وضعیت خوبی قرار دارد  البته، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که به طور منظم قدرت مشاهده خود را آزمایش کنیم.

حل بازی فکری و پازل علاوه بر سرگرمی بودن، فواید بی شماری نیز دارد. حل پازل ها و بازی های فکری ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کند که به بهبود حافظه کمک می کند. بازی های پازل مغز شما را برای دیدن رویکردهای مختلف برای مشکلات آموزش می دهند. و در آخر تست ها و معماها به تمرین عضلات چشم شما کمک می کنند.

اینم ببین: آزمون هوش شناخت خطر بزرگتر؛کدوم فرد در تصویر با خطر بزرگتری روبرو می باشد و احتمال مرگش بیشتره؟

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

شاید جالب باشد: می تونید در مدت 10 ثانیه 3 تفاوت تصویری چوب بر ماهر تصویر را پیدا کنید؟

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

مطالب پیشنهادی ما:

داستان و ضرب المثل به روباه گفتند: شاهدت کیه! گفت: دُمم

تست تفاوت تصویری سرآشپز جذاب، اگه بتونی تفاوت تصویری رو در مدت 15ثانیه پیدا کنی چشمان تیزی داری!

تست شناسایی ایموجی متفاوت،می تونی در مدت 10 ثانیه تصویر متفاوت رو پیدا کنی؟

اگه بتونی در مدت 10 ثانیه تفاوت تصویری جوجه مرغ خطاکار رو پیدا کنی برا چشمات حتما اسفند دود کن!

جنگ های غذایی: خنده دارترین غذاهایی که کشورها را به جان هم انداخته!

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. لطفا بنویسید تو اینگونه سوالات جواب متحصر بفرد نیست و امکان جواب های دیگری هم هست مثله همین سوالتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا