;
سرگرمی

آزمون شناخت راننده ماشین بنز؛اگه گفتی کدوم فرد راننده ماشین مرسدس بنزه؟

آزمون شناخت راننده ماشین بنز؛ در تصویر آزمون شناخت راننده ماشین بنز ما دو فرد را در کنار مرسدس بنز گران قیمتی مشاهده می کنیم که در حال گفتگو با هم در مورد خصوصیات ماشین می باشند،یکی از این دو فرد راننده ماشین بنز هستفبه نظرتون کدوم یکیشون راننده ماشین می باشد؟

زمان شما در آزمون شناخت راننده ماشین بنز تنها 8 ثانیه می باشد تا راننده بنز را شناسایی کنید،فقط یادتان باشد برای دلیلتان توضیحی قانع کننده داشته باشید.

شاید جالب باشد: آزمون تفاوت تصویری اردک؛فقط چشمان عقابی می تونه تو 20ثانیه اختلاف تصویری را پیدا کند.

تصویر آزمون شناخت راننده ماشین بنز

آزمون شناخت راننده ماشین بنز

شاید جالب باشد: آیا معادله هوش ریاضی 0=1+7 را در 10 ثانیه با حرکت دادن یک چوب کبریت میتوانید حل کنید؟

.

.

.

مهارت های ای کیو و آی کیو برای رسیدن به موفقیت در جنبه های مختلف زندگی بسیار حائز اهمیت هستند. تلفیق ضریب هوشی با هوش هیجانی می تواند شما را موفق تر و قوی تر کند. برای رسیدن به موفقیت به هیچ چیز غیر از حل مسئله، تست های روانشناسی و تست هوش نیاز نداریم.

.

.

.

مجله گفتنی هر روزه انواع تست ها را در بخش سرگرمی به اشتراک می گذارد. این تست ها قادرند با به چالش کشیدن میزان دقت و هوشیاری شما، هر بار بیش از قبل حیرت زده تان کند.

خواندنی و جالب:رفتن گرگ و روباه در خدمت شیر به شکار؛حکایتی از مثنوی معنوی

پاسخ آزمون شناخت راننده ماشین بنز

احتمالا همه شما به راحتی توانسته اید راننده بنز را بشناسید،راننده بنز فرد سمت چپی است که لباس فرم و دستکش بر دست دارد؛چون در کشورهای صنعتی رانندگان شخصی دارای لباس فرم مشخصی می باشند.

پیشنهاد می شود: تفاوت تصویری مرد و زن کشاورز؛ میتونی در 10 ثانیه چهار تفاوت موجود در تصویر را پیدا کنی؟

پاسخ آزمون شناخت راننده ماشین بنز

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

پیشنهاد می شود: آزمون تفاوت تصویری خانم معلم،چشمان تیزبین می تونه اشکالات تصویر رو پیدا کنه!

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

شاید جالب باشد: تست شخصیت وضعیت خواب درباره شما چه می گوید؟ شما چه شکلی می خوابید؟

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

مغزتان را ورزش می دهید

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود

همچنین پیشنهاد می شود: آزمون هوش خانواده کودک ربا؛ کدوم خونواده در تصویر یک بچه را دزدیده است؟

وقتی بتوانید معما را حل کنید حس لذت ناگهانی و شدیدی به شما دست می دهد

آن لحظه ای که بالاخره معما را حل می کنید را خاطرتان هست؟ این حس را به لطف جاری شدن سیلی از دوپامین در هسته اکومبنس تجربه می کنید، بخشی از مغز که مسئولیت پاداش و تقویت را برعهده دارد.

همچنین ببینید: آزمون هوش شناخت قاتل زن؛ کدام یک از این موجودات زن بی نوا را به قتل رسانده است؟

تحقیقات نشان می دهد تست های هوش تصویری، به مرور توان مغزی را افزایش می دهند

دمانس( زوال عقل ) وجود یک اختلال کلی در سطح توانائی ذهنی افراد است که شامل : اختلال در حافظه ، صحبت کردن و فکر کردن است و این خود باعث اختلال در فعالیت های روزانه و اجتماعی افراد می شود . شایعترین فرم زوال عقل آلزایمر است.

معمولاً سن شروع بیماری بالای ۶۵ سال است هر چند که در ۴۰ یا ۵۰ سالگی نیز دیده می شود . علت دقیق بیماری روشن نیست . این بیماری را یک دکتر آلمانی بنام آلزایمر که در سال ۱۹۰۶ به رشته ها و فیبرهای عصبی غیرطبیعی در مغز یک انسان مرده پی برد نام گذاری کرد.

تشخیص قطعی این اختلال بابیوپی مغزی است و در حال حاضر اسکن توموگرافی پوزیترون می تواند فعالیت سلولهای مغزی را در هر قسمت از مغز نشان دهد در بیماری آلزایمز فعالیت مغز در ناحیه خلفی کاهش می یابد ناحیه ای که برای صحبت کردن و حافظه بسیار مهم است.

همچنین ببینید: تست بینایی کیک متفاوت؛اگه تونستی در کمتر از 7 ثانیه کیکی که با بقیه فرق میکنه رو پیدا کن

چه عواملی باعث می شود در حل تست ها شکست بخوریم؟

مهم نیست که چقدر باهوش هستید، این معما ساده نیست و اکثریت قریب به اتفاق، حداقل چند بار، قبل از یافتن پاسخ صحیح شکست می خورند.

یک رژیم غذایی متعادل، آب فراوان و دور نگه داشتن استرس به مغز ما کمک می کند تا در پتانسیل کامل خود باشد، اما مانند هر عضله دیگری، نیاز به تمرین دارد.

این معما ساده به نظر می رسد، اما در واقع حل آن چندان آسان نیست. یعنی این کار بسیار دشوار است و نیاز به استفاده از تفکر منطقی و توانایی بسیار خوب در مشاهده جزئیات دارد

بسیاری از مردم عاشق حل بازی های فکری، پازل های تحلیلی و بازی هستند. بازی های فکری مانند نسخه پیچیده تری از پازل ها و معماها هستند. شما باید این پازل ها را متفاوت تحلیل کنید و خارج از چارچوب فکر کنید. بهتر است از ذهن خلاق خود استفاده کنید زیرا پاسخ بازی های فکری را نمی توان به راحتی پیدا کرد.

مطالب پیشنهادی ما:

تست بینایی صورتک متفاوت؛فقط یک تیزبین واقعی میتونه در 10 ثانیه صورتک متفاوت را پیدا کنه!

معمای تصویری فرار از زندان؛اگه گفتی کدوم زندانی قصد فرار از زندان رو داره؟

بازی ذهنی چوب کبریت؛فقط یک نابغه ریاضی میتونه با دو حرکت معادله را حل کنه!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا