;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیلی آیلیش از دوران سخت نوجوانی و نفرتش نسبت به خود می‌گوید!

بیلی آیلیش در نوجوانی خودش را خوشگل نمی دانست! بیلی آیلیش از دوران سخت نوجوانی خود در مرکز توجه‌ها و نفرتش نسبت به خود می‌گوید! بیلی آیلیش خواننده موفق 21 ساله در جدیدترین مصاحبه خود اعتراف کرد که در نوجوانی شدیدا درگیر کمبود اعتماد به نفس بوده است!

بیلی که برای اولین بار در ویدیویی برای مجله مد وُگ حضور پیدا کرده است، اعتراف کرد که در نوجوانی از خودش نفرت داشت. او گفت قبول خود و ظاهرش روندی طولانی مدت بود و او هنور هم به پایان این راه نرسیده است!

شاید جالب باشد: پارتی بازی شاهرخ خان برای دخترش باعث خشم مردم هند شد!

این خواننده محبوب گفت: «دوران نوجوانی بسیار سختی داشتم. من از بدنم متنفر بودم. نمی‌توانستم قبول کنم که این بدن من است.

حس می‌کردم کنترلی بر روی بدنم ندارم و برعکس این بدنم است که مرا کنترل می‌کند. سال‌ها طول کشید تا باور کنم که بدنم سلاحی برای استفاده برعلیه‌ام نیست.»

این را هم بخوانید: حمله تند بیلی آیلیش به ممنوعیت سقط جنین: این از امبرهرد و جانی دپ مهم تر است!

بیلی آیلیش از ظاهرش راضی نبوده و هنوز نیست!

بیلی آیلیش از دوران سخت نوجوانی و نفرتش نسبت به خود می‌گوید!

بیلی حتی در سال 2021 نیز گفته بود که از ظاهر خودش راضی نیست. این خواننده که در آن زمان تنها 19 سال داشت در مصاحبه‌ای گفته بود:

«من کسانی را در فضای مجازی می‌بینم که خیلی زیباتر از من هستند. وقتی عکس‌های آن‌ها را می‌بینم تنها به این فکر می‌کنم که آن‌ها چگونه انقدر زیبا هستند.»

بیلی فعالیت خود در صنعت موسیقی را از سن کم آغاز کرده است. او می‌گوید می‌داند عکس‌های افراد مشهور چگونه دستخور تغییر می‌شوند.

با این حال می‌تواند واقعیت را از عکس‌های تدوین شده تشخیص دهد. او در ادامه این مصاحبه قدیمی گفته بود که از شخصیت خود راضی است اما ظاهرش را دوست ندارد.

شاید جالب باشد: استوری های عجیب زینب کوچاک درباره جدایی دمت اوزدمیر و ادعایی تکان دهنده!

حالا پس از گذشت دو سال بیلی در مصاحبه جدید خود زندگی نوجوانان این نسل را سخت‌تر از نسل‌های قبل خواند. بیلی در این مصاحبه درباره تلاش‌هایش در راستای حفظ محیط زیست و کمک به بهبود وضعیت گرمای زمین نیز صحبت کرد.

«من نمی‌خواهم فشاری بر دیگران بذارم… با این حال تلاش خودم را برای تغییر وضعیت موجود می‌کنم.»

او گفت که برخلاف بقیه ستارگان نمی‌خواهد کمپانی زیبایی یا پوشاک خودش را داشته باشد. بیلی این وسایل را پسماندهای آینده خواند که به زمین آسیب خواهند رساند. بیلی نسبت به آگاهی و تلاش‌های نسل خود ابراز امیدواری کرد. او گفت اگر بتواند باعث تغییری در دنیا شود به حوزه سیاست نیز وارد خواهد شد.

شاید جالب باشد: مریم اوزرلی وقتی خرم سلطان بود چهره خوبی داشت یا الان؟

درباره بیلی آیلیش

فوق ستاره محبوب دنیای موسیقی، 18 دسامبر 2001 (تاریخ تولد بیلی ایلیش به شمسی: 27 آذر 1380) است و در منطقه‌ای به نام های‌لند پارک واقع در لس آنجلس کالیفرنیا به دنیا آمد.

خانواده او شامل پدر، مادر و برادر بزرگترش است که همگی هنرمند بوده و هر کدام به نحوی در کشف استعداد موسیقی و موفقیت روز افزون بیلی تاثیر به‌سزایی داشته‌اند.

پاتریک اوکانل و مگی بایرد پدر و مادر بیلی، بازیگر و موسیقی‌دان هستند و اصالتا ایرلندی اسکاتلندی هستند. برادر بزرگترش، فینیاس اوکانل نیز ترانه‌سرا، خواننده و آهنگسازی معروف است که در اکثر آهنگ‌های منتشر شده از بیلی به او کمک کرده و آهنگ‌سازی، ترانه‌سرایی و تهیه‌کنندگی بسیاری از آهنگ‌های بیلی بر عهده برادرش بوده است.

بیلی برادرش را شریک موسیقی خود می‌داند و همیشه در ساخت ترانه‌هایش از او کمک می‌گیرد. برادرش در سرتاسر بیوگرافی Billie Eilish نقش کلیدی دارد.

جالب است ببینید:

اینم جالبه: آیشواریا رای و دخترش در مت گالای هندی: دخترش به خودش رفته یا آبیشک؟

همچنین جالب است: میکِله مورونه بازیگر جذاب فیلم 365 روز با موآرا سوریو ازدواج کرد!

شاید جالب باشد: بلا حدید: عفونت دندانم باعث تشدید بیماری ام شده! دردسر بزرگ بخاطر یک دندان!

اجرای موسیقی ونزدی توسط گروه MayTree: گروه کره ای که استاد خلاقیت است!

10 نسخه گیاهی برای ابروهایی که ریخته است: پرپشت شدن ابرو تضمینی!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

دکمه بازگشت به بالا