;
سرگرمی

رمز را پیدا کنید و ضریب هوشی خود را در 15 ثانیه آزمایش کنید! فقط یک نابغه می تواند زمان را شکست دهد!

تست هوش شکستن رمز: مهارت های رمز شکنی خود را در تست هوش شکستن رمز آزمایش کنید و ببینید آیا می توانید رمز را در 15 ثانیه کشف کنید یا خیر؟ ما یک چالش جذاب برای شما داریم تا کد را بشکنید. تست های منطق و تفکر یک نوع سرگرمی محبوب در شبکه های اجتماعی است و می تواند ساعت ها تحریک ذهنی ایجاد کند.

وظیفه امروز پیدا کردن یک کد 3 رقمی با تجزیه و تحلیل یک تصویر با 5 ترکیب است که اشتباه است. آیا می توانید تست هوش شکستن رمز را حل کنید؟ برای انجام موفقیت آمیز این چالش، باید با دقت مشاهده کرد و تمرکز کرد.

قوانینی برای حل چالش

هدف این است که کد سه رقمی صحیح را پیدا کنید. این را می توان با نگاه کردن به نقاط رنگی که پس از هر ترکیب از سه عدد ظاهر می شود به دست آورد. یک نقطه سیاه نشان می دهد که یکی از اعداد وجود ندارد، یک نقطه زرد نشان می دهد که یکی از اعداد وجود دارد اما در کادر سمت راست وجود ندارد و یک نقطه سبز نشان می دهد که یکی از اعداد در کادر مشخص شده وجود دارد.

توجه داشته باشید که نقاط رنگی به ترتیب قرار نگرفته اند. شما 15 ثانیه فرصت دارید تا کد را پیدا کنید یا چالش را کامل کنید. اجازه ندهید قرار دادن تصادفی نقطه ها باعث حواس پرتی شود، تمرکز کنید و از زمان خود عاقلانه استفاده کنید.

 

تصویر تست هوش شکستن رمز

تست هوش شکستن رمز 1

.

.

.

آموزش مغز بخش مهمی از حل پازل است چون به شما کمک می کند منطقی و انتقادی فکر کنید، که کلید باز کردن پاسخ است. تفکر منطقی به شما کمک می کند تا الگوها را ببینید و بین قطعات پازل ارتباط برقرار کنید. همچنین می تواند به شما در تشخیص الگوهای موجود در کد و شناسایی راه حل های ممکن کمک کند. با تمرین منظم، ذهن منطقی شما قدرتمندتر می شود و می توانید کد مناسب را سریعتر پیدا کنید. آموزش مغز همچنین به تیز نگه داشتن آن کمک می کند و از زوال شناختی که با افزایش سن رخ می دهد جلوگیری می کند. با انجام چالشی مانند تست هوش شکستن رمز، به مغز خود تمرینی می دهید که در سایر جنبه های زندگی برای شما مفید خواهد بود.

.

.

.

پاسخ تست هوش شکستن رمز

حتمن ببینید: تبدیل شخصیت های دیزنی به انیمه که تصاویر جذابی شده اند!

تست هوش شکستن رمز 2

آیا تست هوش شکستن رمز را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

این مطالب جالب را از دست ندهید:

از دست ندهید: شخصیت‌های حیوانی در انیمیشن اگر انسان بودند چه شکلی می شدند؟

قصه طنز: داستان کوتاه تف مالی که راننده را روانه بیمارستان کرد!

تست شخصیت: آیا شما یک حافظ صلح هستید یا خیر،کافیست یک سیب را انتخاب کنید تا بفهمید!

آیا می توانید 5 تفاوت تصویری گردش خانوادگی را تشخیص دهید؟ چشم خود را برای دیدن جزئیات آزمایش کنید!

چیستان باحال و جذاب؛ آن کدام سه هست که هرگز چهار نمی شود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 12 =

دکمه بازگشت به بالا