;
سرگرمی

اگر زرنگ هستید سریعا بگویید مرد با کدام یک ازدواج خواهد کرد؟!

آزمون شناسایی انتخاب زن: اگر زرنگ هستید سریعا بگویید مرد با کدام یک ازدواج خواهد کرد؟! برای پاسخ به آزمون شناسایی انتخاب زن، باید توجه زیادی به جزئیات داشته باشید!

این نوع از تست های هوش تصویری، به شدت ریزبینی و ذکاوت شما را به چالش می کشد و مشخص می کند چقدر زرنگ و هوشمند هستید!

از دست نده: تست هوش کلید قاتل: اگه آدم تیز و بزی هستی بگو کدوم کلید مال یه قاتله؟!

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناسایی ازدواج موفق: آقا خون آشام با کی ازدواج کنه دختر خانومه عاقبت به خیر می شه؟!

معماهای تصویری به دلیل جذابیت های منحصر به فرد خود طرفداران بسیاری در میان کاربران در شبکه های اجتماعی دارند. معماها معمولا به دو دسته تقسیم می شود: دسته اول همان هایی است که به آن ها چیستان هم می گوییم و معمولا با گفتن یکسری جمله ها باید آن چیزی که دارد توصیف می شود را حدس بزنید.

دسته دوم شامل دسته ای از تصاویر هستند که تصاویر ریزی با جزئیات خاص در آن تعبیه شده و مهارت خاصی برای پیدا کردن می طلبد. این مهارت ها هوش شما را در زمینه معماها به چالش می کشد.

شاید جالب باشد: اگر دقت ذهنی خوبی دارید بگویید چند تا کبریت می بینید؟ فقط حواستان باشد که ظاهر بین نباشید!

تصویر آزمون شناسایی انتخاب زن

خیلی جالبه: آزمون شناسایی پولدار فیک: تیزترین کارآگاه ها هم نمی تونن بفهمنن کدوم یکی متظاهره؟!

آزمون شناسایی انتخاب زن

این تست روانشناسی رو از دست نده: آزمون روانشناسی میزان جذابیت شما از نظر دیگران چقدر است؟ اول چه دیدید؟!

برای دیدن پاسخ آزمون شناسایی انتخاب زن به انتهای صفحه نگاه کنید:

.

خیلی جالبه: آزمون شناخت زوج لاکچری: اگر خودتان را زبل و باکله می دانید کدام زوج ثروتمند هستند؟!

.

سعی کنید مناسب ترین گزینه را برای مرد انتخاب کنید تا تناسب شخصیتی داشته باشند!

از دست ندهید حتما ببینید: از بین بردن چروک پیشانی و دور چشم فقط و فقط با پای مرغ شاید باور نکنید اما راز مردم چین و کره برای از بین بردن چروک

.

چالش قدرت دید: تست بینایی قلب مخفی که می تپد را اگر زیر 5 ثانیه بیابی هوش تصویری ات عالیست!!

.

معمای جالب: آزمون شناسایی طلاق: کدام زوج در آستانه طلاق گرفتن هستند؟

.

از دست نده: معمای به وقت صبح: یک اشتباه غیر منطقی در تصویر است آیا می توانید حدس بزنید؟!

.

پاسخ آزمون شناسایی انتخاب زن

امتحان کنید عالیه: ماسک شکلاتی اگر قرمزی یا التهاب پوست دارید بسیار مفید است+ 6 دستور آسان در منزل

باهوش ها بشتابید: بازی فکری حاصل یک ها: حتی کسانی که باهوش اند معمولا جواب اشتباه می دهند!

پاسخ آزمون شناسایی انتخاب زن: پیکسل های روی کوله پشتی مرد نشان می دهد که او ماجراجو و اهل سفر است و استایل ورزشی و راحت دارد که اسکیت او هم این را نشان می دهد. عروس سمت راست هم لباس کوتاه و راحت دارد و حتی کفش ورزشی ست کرده است. مرد چون کشورهای زیادی را گشته است پس نیازی به ویزای شینگن ندارد و خودش دارد.

حتما ببین: تست هوش نکته عجیب چیست؟ یکی از افراد درون تصویر مشکوک است!

خیلی جالبه امتحان کنید: رنگ مو با دارچین و آبلیمو در منزل خیلی ساده است دست به کار شوید

پاسخ آزمون شناسایی انتخاب زن

حتما بخوانید: ازدواج سنتی پایدارتر است یا ازدواج مدرن؟ کدامیک بهتر است؟

نابغه های ریاضی بخوانید: تست هوش گل ها: حاصل نهایی چقدر میشه؟

خب آیا توانستید به پاسخ آزمون شناسایی انتخاب زن فورا پاسخ دهید؟ به نظرتان عروس سمت راست مناسب ترین گزینه است؟ نظراتتان را کامنت کنید! مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد. همچنین برای دیدن و خواندن جذاب ترین مطالب حتما از بخش عجایب و هنر بازدید کنید!

خانم ها بشتابید: لوسیون گیاهی جعفری در منزل بسازید و مانند زنان چینی چروک صورت را کمتر کنید

بر اساس تازه ترین پژوهش‌ها، حل كردن جدول و معماهای مشابه می‌تواند توان مغز را تقویت كرده و قدرت تمركز را افزایش دهد.
جنیفر موزولیك محقق مركز پزشكی باپتسیست در دانشگاه ویك فارست در كارولینای شمالی با مطالعه بر روی ۲۳ داوطلب ۶۵ تا ۷۵ سال اظهار داشت: این روش هم چنین به افرادی كه در معرض افزایش خطر ابتلا به اختلالات حافظه‌ای هستند در سالهای آتی زندگی كمك خواهد كرد.

این مطلب هم جذابه: شخصیت شناسی از روی رنگ رژ لب: دختر مورد علاقه تان را بشناسید!

عجیب ترین ویژگی های افراد باهوش

1. از خود انتقاد می‌کنند

افراد باهوش از خودشان انتقاد می‌کنند! همه ما همه‌جا افرادی خودشیفته را می‌بینیم که مرتب دروغ می‌گویند چقدر خوب هستند. با این وضع اگر فردی را ببینیم که انتقادپذیر است و مرتب خودش را نقد می‌کند، نفس راحتی می‌کشیم.

همین‌که فردی به دنبال فخرفروشی و تحت‌تأثیر قراردادن دیگران نیست و پیوسته دنبال عیب‌های خود و اصلاح آنهاست، هوش او را نشان می‌دهد.

عالی ترین طالع بینی جدید: احساساتی ترین ماه های سال: متولدین کدوم ماه نمی تونن عشق سابقشونو فراموش کنن و بر می گردن؟!

۲. ساکت‌اند

از جمله ویژگی افراد باهوش ساکت بودن آنهاست. همه فکر می‌کنند آدم‌های ساکت درون‌گرا هستند و به لحاظ روابط اجتماعی ضعیف عمل می‌کنند. این مسئله همیشه صحیح نیست.

نمی‌توان گفت که همه آدم‌های ساکت باهوش‌اند، اما افراد باهوش سعی می‌کنند اگر موقعیتش فراهم باشد گوشه‌ای ساکت بنشینند. این افراد به حرف‌هایی که زده شده گوش می‌دهند، فکر می‌کنند و خود را برای پاسخ آماده می‌کنند و همیشه سکوت را به گفت‌وگوهای بی‌هدف ترجیح می‌دهند.

مطلب زیبایی پرکاربرد: 4 روش هایلایت طبیعی مو در خانه: عسل و بابونه به شما موهای خوش رنگ هدیه می دهد!

۳. از مشکلاتشان فرار نمی‌کنند

فرد باهوش اجازه نمی‌دهد مشکلات فراوانی که در زندگی‌اش وجود دارند او را شکست بدهند. او پیش از اینکه مشکلاتش از کنترل خارج شوند، آنها را اولویت‌بندی می‌کنند و یکی‌یکی سراغشان می‌روند. اگر شما هم به‌راحتی با مشکلات مواجه می‌شوید، چالش‌های زندگی را با آغوش باز می‌پذیرید، به نظر می‌رسد آدم خیلی باهوشی هستید.

یادت نره: قاتل معلم بینوا کیه؟ کدوم یکی ضربه فنیش کرده؟!

۴. دوستان‌ باهوش و خلاقی دارند

دوستانی که در کنار خود دارید همیشه نشان‌دهنده بخشی از شخصیت شما هستند. افرادی که هوش استثنایی دارند دوستانشان را هم از بین افراد خلاق، باهوش، فرهیخته و انتخاب می‌کنند. البته همیشه استثناهایی هم هست، اما اگر ۸۰درصد از آدم‌های زندگی‌تان آدم‌های باهوش و جالبی هستند، احتمالا شما هم جزو افراد باهوش هستید.

آزمون ریاضی ویرانگر:بازی فکری ریاضی جدید آتش به پا کرده و بین علما اختلاف انداخته: حاصل چند میشه؟!

۵. برای کامل‌شدن تلاش می‌کنند

هوش فراوان را نمی‌توان از ظاهر فرد یا صرفا صحبت‌هایش دریافت، بلکه می‌توان آن را در این جست که افراد باهوش چگونه با خود رفتار می‌کنند. افراد باهوش همیشه دنبال تکامل هستند، به همین دلیل هر بار با آنها ملاقات می‌کنید متوجه تغییرات و پیشرفت‌های‌ کوچک آنها می‌شوید. این ذهنیت کمال‌گرا در تمام جنبه‌های زندگی افراد باهوش خود را نشان می‌دهد، در ظاهرشان که سعی می‌کنند همیشه در بهترین حالت خود باشند و تلاش برای اینکه فن بیان خوبی داشته باشند یا اینکه ساعت‌ها تمرین می‌کنند تا بهتر دارت پرتاب کنند!

مفید و جالب: تست هوش ریاضی 3 ها رو با هم جمع بزن اگه واقعا ریاضیت خوبه!

6. شب‌زنده‌دارند

تحقیقات نشان داده است افرادی که شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌مانند و به کارهایشان می‌رسند و در واقع شب‌ها بیشترین میزان کار مفید را دارند، در مقایسه با افراد سحرخیز آی‌کیوی بالاتری دارند.

البته باید گفت که فقط بیدار ماندن تا نیمه‌های شب شما را آدم باهوشی نمی‌کند! این افراد برایشان راحت‌تر است که شب‌ها بیدار بمانند و مشغول وبگردی، مطالعه و یادگیری مطالب جدید باشند. چون این یادگیری‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که همه خواب هستند، دانش و مهارت‌هایشان معمولا دیگران را غافل‌گیر می‌کند.

مطلب مفید: 4 روش هایلایت طبیعی مو در خانه: عسل و بابونه به شما موهای خوش رنگ هدیه می دهد!

معماها همچنین باعث ارتباط موثر دو نیمکره می شود

تست هوش گل ها: معماها و تست های هوش وب سایت گفتنی فقط برای تقویت نیمکره چپ مغز مفید نیستند، بلکه می توانند بخش های مربوط به خلاقیت و نیمکره راست مغزی را نیز پرورش دهند و اتصال دو نیمکره را هر چه بیش تر کنند.

اگر دوست دارید در اوقات فراغت خود معماهای فکری را حل کنید، پس این بازی فکری برای شما در نظر گرفته شده است! بازی های فکری کمی بیشتر از معما هستند، زیرا این بازی های فکری با تفکر جانبی حل می شوند. به عبارت دیگر، برای حل چنین معماهایی باید کمی فکر کنید. شما باید از یک ذهن خلاق استفاده کنید زیرا راه حل درست در مقابل شما نخواهد بود.

چالش بینایی: معمای ماری که استتار کرده رو در دو ثانیه پیدا کن تا ثابت بشه چشمت از عقاب تیزتره!

تاثیر بازی های فکری معمایی و حل مسئله

تست هوش گل ها: برخی بازی‌ها حالت معمایی و حل مسئله دارند و با هوش افراد در ارتباط هستند. از جملة این بازی ها می‌توان به انواع جدول‌ها مانند سودوکو، کلمات متقاطع و …، پیدا کردن مسیر در میان خطوط پیچیده، یافتن تفاوت‌ها در تصاویر و مانند آن‌ها اشاره کرد. درگیر شدن و به چالش کشیدن ذهن در این نوع بازی های فکری به مراتب بیشتر است. این بازی‌ها یا تست‌های هوش معمولا انفرادی هستند و برد در آن تنها زمانی حاصل می‌شود که فرد به پاسخ صحیح برسد. تاثیر نمونه های این بازی بر عملکرد مغز شامل این موارد است:

حتما ببینید: تست بینایی اتاق نشیمن پدربزرگ یه پروانه زیبا رو جا داده؛ فقط چشمای تیز می بینن!

1.افزایش سرعت یادگیری و توانایی حل مسئله:

تست هوش گل ها: تست هوش گل ها: این نوع بازی‌ها سرشار از دستاورد برای کودکان، نوجوانان و بزرگسالان هستند. از مهم‌ترین مهارت‌هایی که طی این بازی‌ها می‌آموزیم، توان تفکیک موضوعات، تقسیم مسئله به اجزای کوچک‌تر و تجزیه و تحلیل است.

شاید جالب باشد: تست هوش آتش نشان کلاهبردار کیه؟ کدومشون شیاده و خودشو الکی جا زده؟!

2.افزایش ضریب هوشی:

تست هوش گل ها: ضریب هوشی یا همان آی‌کیو شاخصی ثابت نیست. یعنی می‌توان آن را افزایش داد. پژوهش‌هایی که در رابطه با تاثیر بازی های فکری بر مغز گرفته نشان می‌دهد این دسته از بازی‌ها می‌توانند ضریب هوشی را افزایش دهند.

از دست نده: آزمون بینایی اتاق اشرافی: یه قلب در این اتاق پر وسایل مخفیه! می بینیش؟!

مطالعه دانشمندان علوم اعصاب بر روی مغز

دانشمندان علوم اعصاب در سراسر جهان در حال کار بر روی ایجاد یک نظریه کلی در مورد چگونگی عملکرد یک مغز سالم هستند. مشابه روشی که نظریه بیگ بنگ یک توضیح احتمالی برای کیهان ارائه می دهد و به هدایت تحقیقات در مورد منشأ جهان کمک می کند، یک نظریه عملکرد سالم مغز توضیحی ممکن از نحوه عملکرد مغز و کل سیستم عصبی ارائه می دهد و کمک می کند

تئوری عملکرد مغز سالم همچنین ممکن است به توضیح چگونگی آسیب‌ها و بیماری‌ها در عملکرد مغز کمک کند و در نتیجه به محققان کمک کند تا مسیرهای جدیدی را برای تحقیقات در مورد آسیب‌های مغزی و بیماری‌های مغزی شناسایی کنند.

حتما ببین: آزمون شناسایی خون آشام خانواده در 3 ثانیه: اگه جواب دادی برای زرنگیت اسفند دود کن!

دانش بیشتر در مورد عملکرد سالم مغز نیز ممکن است به الهام بخشیدن به توسعه فناوری‌های هوشمند کمک کند که برخی از قابلیت‌های بی‌نظیر مغز انسان را تقلید می‌کنند. اگر ابرکامپیوترها – که هر کدام می توانند سالانه میلیون ها دلار برق و همچنین مقادیر زیادی آب خنک کننده مصرف کنند – بتوانند با کارایی انرژی و قدرت پردازش مغز مطابقت داشته باشند، مصرف انرژی عظیم آنها به شدت کاهش می یابد و علم و نوآوری به جلو می روند. .

دانشمندان علوم اعصاب پیشرفت هایی را در جهت درک مغز داشته اند. آنها مناطقی از مغز را شناسایی کرده اند که عملکردهای خاصی از جمله عملکرد گفتار و حرکتی را تنظیم می کنند و می توانند تغییرات ساختاری و عملکردی را که در طول عمر حیوان در مغز رخ می دهد، تشخیص دهند.

جالب است ببینید: معمای تصویری مادربزرگ فضایی: فقط اگه ضریب هوشی بالای 130 داری می تونی بفهمی کدوم از فضا اومده!

آیا تست هوش یا آی کیو تنها پیش بینی کننده موفقیت است؟

گرچه از تست‎ هوش به عنوان بهترین عوامل پیش‎ بینی کننده موفقیت یاد می‎شود ولی یقینا عوامل دیگری نیز سهیم هستند مانند شخصیت ، دسترسی به یک شبکه عظیم و شانس محض. به عنوان مثال، اگر در برخورد با افراد خوب باشید، در اکثر موقعیت‎ های کاری عملکرد بهتری به نسبت فردی دارید که چنین توانایی را ندارد، حتی با آن که آن‎ها ممکن است نمره IQ بالاتری از شما داشته باشند.

برخی از افراد حتی ادعا می‎کنند نمره بیش از حد بالای IQ می‎تواند به ضرر شما باشد. از نظر افرادی که نمره بسیار بالایی در تست هوش می گیرند، سایر افراد بسیار کند و تنبل هستند و گاهی اوقات ممکن است حس کنند درک نمی‎شوند.

همچنین جالب است: کدوم یکی زن شوهرش رو دور می زنه و بهش وفادار نیست؟

ارتباط بین تیپ شخصیتی و بهره هوشی بالا 

افرادی که ضریب هوشی پایین دارند سنت گراتر هستند. بیشترین ارتباط بین ویژگی شخصیتی استقبال از تجربه و هوش بالا دیده می‎شود.

افرادی که از تجربه ‎های جدید استقبال می‎کنند به گفته محققان علم روانشناسی هوش بیشتری دارند.

استقبال از تجربه یا گشودگی یعنی علاقه داشتن به چیزهایی که جدید، پیچیده یا حتی خلاف سنت و قراردادها هستند.

ویژگی‎های خلاقیت، حساسیت نسبت به عواطف و استقبال از مسائل همچنین بیشترین ارتباط را با بهره هوشی بالاتر دارند. دلیل آن می‎تواند این باشد که باهوش بودن باعث می‎شود افراد نسبت به دنیای اطراف خود کنجکاوی بیشتری نشان دهند.

جالبه: آزمون شناخت سایه هواپیما؛کدوم سایه با هواپیما یکی می باشد جوابو در 5 ثانیه بگو

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

از دست ندهید: معادله هوش ریاضی 6+3؛جواب معادله چهارم چه می شود،حل این معادله ساده نیست!

مغزتان فکر می کند دارید شکار می کنید

در معما کلمات، اعداد، اشکال و منطق به گونه ای به بازی گرفته می شوند که ما را وادار به برملا کردن جوابی کنند که مخفی شده است. به همین دلیل درگیر یک شکار ذهنی می شوید، درست مثل یک کاراگاه در داستان های معمایی یا یک دانشمند که به دنبال علتی است که در پس پدیده ای وجود دارد. معماها نسخه ای از این جستجو برای فهمیدن اما در مقیاسی کوچک هستند. گرچه هیچ چیز تازه ای در پایان این شکار یعنی زمانی که جواب برملا می شود، وجود ندارد. این خود شکار است که احتمالاً بخش های مختلفی از مغز را فعال می کند که در امر کشف و همزمان یک حس رضایت دخیل هستند.

پیشنهاد می شود: تست تفاوت تصویری دخترک بازیگوش،اگر چشمان تیزی داری تفاوتها را در مدت 15 ثانیه پیدا کن؟

ممکن است کمتر احساس اضطراب کنید

دنبال آرامش هستید؟ تحقیقات نشان داده، به خصوص حل پازل ممکن است به آرام شدن و کاهش اضطراب تان کمک کند.

مغزتان را ورزش می دهید

معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

لینک های مرتبط:

تست باحال: ماهی که نیاز نداره کادو ولنتاین بده کدومه؟ کدومش تک پره و هنوز پرپر نشده؟!

از دست نده: خلاقی یا نگران یا رمانتیک؟ هر چه اول ببینی نشان می دهد کدام وِیژگی را داری!

مطلب کاربردی: بوتاکس بهتر است یا داکسیفی و دیسپورت؟ کدام ماندگارتر و طبیعی تر است؟!

خیلی جالبه: تست هوش حقیقت یابی: کدومشون سخت در اشتباهه؟!

خیلی جالبه: تست روانشناسی معلم: کدام مشکوک می زند؟ این تست می گوید شما فان هستید یا باپرستیژ!

این هم جالبه: آزمون شناخت زوج لاکچری: اگر خودتان را زبل و باکله می دانید کدام زوج ثروتمند هستند؟!

تست جدید: آزمون هوش خون آشام درستکار کدومه؟ کدومشون خون آدما رو تو شیشه نکرده؟

بسیار کاربردی حتما بخوانید: با کمر درد صبحگاهی و احساس سنگینی بعد از بیدار شدن چه کنیم؟

برای باهوشا: آزمون هوش دایره ها مجموعا چندتا هستند؟فقط افرادی که تمرکز بالایی دارند می توانند بگویند!

بسیار کاربردی: جلوگیری از شل شدن پوست بعد لاغری: این کارها را فراموش نکنید

تست چالشی: معمای منظره باب راس چندین تا تفاوت داره اگه زیر 6 ثانیه بفهمی دست زبلا را از پشت بستی!

تست شخصیت جالب: تست روانشناسی نقاط ضعف و قوت شما با این تصویر معلوم می شود!

اگر هوش کارآگاهی دارین: چالشی ترین تست هوش تصویری: اگر ذکاوت بالایی دارید کی شرایط بهتری داره تا زنده بمونه؟!

حتما امتحان کنید: خوش رنگ کردن لب های تیره با عسل و توت فرنگی

خیلی جالبه: تست بینایی قارچ متفاوت کجاست؟ 4 ثانیه زمان داری!

تست روانشناسی معلم: کدام مشکوک می زند؟ این تست می گوید شما فان هستید یا باپرستیژ!

نوشته های مشابه

7 دیدگاه

  1. من دوست دارم در حالیکه برای گردش و تفریح در خیابانهای اروپا قدم میزنم غذاهای خوشمزه بخورم😂😂✌️✌️💪💪

  2. معلومه دیگه با سومی که اهل ماجراجوییو خیلی کشواراهم سفر کرده
    چون پسره خودش اهل ماجراجوییه
    از اسکیت زیر بغلش
    با کیفش میشه فهمید
    درست گفتم ایا؟

  3. سمت راستی چون با توجه به کیف ماجراجویی مرد و زن سمت راستی که ماجراجو هست هردو ماجراجو هستن و زوج خوبی از آب در میان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا