;
فرهنگ و هنرهنرمندان

آیا می دانید زیباترین بازیگران زن کره ای چه کسانی هستند؟

زیباترین بازیگران زن کره ای: وقتی صحبت از زیبایی و زیبایی ظاهر می شود، زنان آسیایی شرق در رتبه دوم قرار دارند. آنها تک تک ترفندهای زیبایی را می دانند و از این ترفندها برای زیباتر شدن نسبت به آنچه که هستند استفاده می کنند.

چهره های آسیای شرقی به دلیل گسترش کی پاپ و موج هالیو، امروزه بسیار جذاب به نظر می رسند، تا جایی که عمل های جراحی به این سمت سوق یافته و عمل های بینی و چشم و صورت با تقلید از کی پاپ و سینمای کره جنوبی و چین صورت می گیرد.

 

داغ و تازه: بروس ویلیس: بازیگر معروف هالیوود زبان پریشی و فراموشی گرفته است!

 

با این بخش از فرهنگ و هنر در وب سایت گفتنی همراه باشید و زیباترین بازیگران زن کره ای را بشناسید.

زیباترین بازیگران زن کره ای

همچنین بخوانید: چرا گوش دادن به موسیقی قبل از خواب، بد است؟

1. لی سونگ کیونگ

زیباترین بازیگران زن کره ای_لی سونگ کیونگ

لی سونگ کیونگ یک مدل 30 ساله زیبا و یک بازیگر برجسته است. این بازیگر زیبا با چهره بچگانه علاوه بر داشتن یک فعالیت سینمایی فعال برنده چندین مسابقه مدل و جایزه مد شده است. ممکن است او را در Love+Sling، The Doctors و نمایش اخیر Dr. Romantic 2 دیده باشید.

2. هان هیو جو

زیباترین بازیگران زن کره ای_هان هیو جو

هان هیو جو بازیگر 33 ساله اهل چئونگجو کره جنوبی است. مانند بسیاری از خانم‌های موجود در این فهرست، هان با برنامه‌ریزی‌اش بسیار مشغول بوده و در 15 سال گذشته بیش از 30 پروژه را به انجام رسانده است. شناخته‌شده‌ترین نقش‌های او در برنامه‌های تلویزیونی مانند میراث درخشان و دونگ یی بود که عنوان بهترین بازیگر زن را در جوایز فیلم اژدهای آبی برای او به ارمغان آورد.

3. پارک بو یونگ

زیباترین بازیگران زن کره ای_پارک بو یونگ

این بازیگر 30 ساله کره ای احتمالاً بیشتر به خاطر انتشار عکس هایش در فضای مجازی شناخته می شود، اما این اتفاق پارک بو یونگ را از بازی در فیلم های موفقی مانند The Silenced، On Your Wedding و بسیاری دیگر منصرف نکرد.

4. کیم یو جونگ

زیباترین بازیگران زن کره ای_ کیم یو جونگ

 

کیم اولین جایزه بازیگری خود را زمانی که تنها هشت سال داشت دریافت کرد، بنابراین می توانید تصور کنید که او چقدر پیشرفت کرده است. در واقع، شما مجبور نیستید چیزی را تصور کنید، زیرا ما قصد داریم به شما بگوییم. این زیبای 21 ساله برنده 18 جایزه سینمایی (تاکنون) شده است و در سال 2017 در فهرست فوربس  به عنوان قدرتمند ترین زن جهان در رتبه هشتم قرار گرفت.

5. لی جی یون

لی جی یون زیباترین بازیگر کره ای

خواننده، ترانه سرا، مدل، بازیگر – آیا کاری هست که لی جی یون نتواند انجام دهد؟ فعالیت هنری او در سال 2008، زمانی که 15 ساله بود آغاز شد و اکنون او به معنای واقعی کلمه برنده ده ها جایزه موسیقی از جمله جایزه موسیقی ملون، جایزه موسیقی سئول، جایزه دیسک طلایی و جایزه موسیقی کره ای شده است.

6. بائه سوزی

بائه سوزی زیباترین بازیگر کره ای

در مقایسه با دیگر بازیگرانی که تاکنون دیده‌ایم، لیست پروژه‌های بائه سوزی چندان چشمگیر نیست، اما برای یک ستاره 26 ساله، هنوز هم زیاد است. جدیدترین پروژه او درام استارت آپ در نتفلیکس است که در آن نقش یک کارآفرین مشتاق را بازی می کند.

7. پارک شین هائه

پارک شین هائه زیباترین بازیگر کره ای

پارک شین هائه بازیگر و خواننده 30 ساله ای است که در سال 2003 به لطف پلکانی به بهشت ​​و درخت بهشت ​​- دو درامای کلاسیک – به موفقیت بزرگی دست یافت. در سال 2015، او سی و سومین فهرست فوربس “مشهورترین قدرتمندان کره” بود و سپس در سال 2017 به رتبه دوم ارتقا یافت.

8. مون چائه وون

مون چائه وون زیباترین بازیگر کره ایاولین حضور قابل توجه این فرشته 34 ساله در Brilliant Legacy بود که یکی از پرمخاطب ترین دورامای سال 2009 بود. و دو سال بعد، Chae-Won آن را در فیلم پرفروش جنگ تیرها در سال 2011 کاملاً شکست داد . آخرین پروژه او در سال 2020 Flowers of Evil بود که متأسفانه در نتفلیکس نیست.

9. سئو یه جی

سئو یه جی زیباترین بازیگر کره ای

و در آخر، ما ستاره 31 ساله، سئو یه جی، را داریم که به دلیل بازی در آن سریال طنز تلخ Potato Star شناخته شده است. اما شهرت شهرت است، و او به سمت پروژه های بهتری مانند Another Way، Lawless Lawyer و فیلم موفق اخیر Recalled رفت.

 

لینک های مرتبط:

گروه بی تی اس+ محبوب ترین عضو بی تی اس چه کسی است؟

ستارگان هالیوودی که مذهبی هستند: از مارک والبرگ تا هیلی بیبر

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا