;
سینمافرهنگ و هنر

چرا لباس سبز پوشیدن آلیسنت های تاور در عروسی رینیرا معنای بدی دارد؟

سریال خانه اژدها: اسپین آف سریال بازی تاج و تخت که خانه اژدها یا “House of the Dragon” نام دارد و این روزها از شبکه HBO پخش می شود، در حال آماده شدن به سمت خط داستانی مورد انتظار سبز علیه سیاه است.

مقاله امروز وب سایت گفتنی در بخش فرهنگ و هنر امروز، جزئیات ظریفی که در کتاب آتش و خون نوشته جورج آر. آر. مارتین، وجود دارد و این سریال بر اساس آن ساخته شده را شرح می دهد.

 

حتما ببینید: سریال شانتارام با بازی چارلی هونام: چشمان ما دروغ می‌گویند!

 

بر همین اساس در قسمت پنجم سریال، ما شاهد عروسی رینیرا هستیم که در آن همسر پادشاه یعنی آلیسنت لباسی به رنگ سبز می پوشد. چرا لباس سبز در سریال خانه اژدها حائز اهمیت است؟ در این بخش از سینما در مجله ما بخوانید.

رازهای سریال خانه اژدها:

همچنین بخوانید: شخصیت های بازی تاج و تخت واقعاً باید چه شکلی می بودند؟

لباس سبز الیسنت آغاز دشمنی و دو دستگی خاندان تارگرین

سریال خانه اژدها- الیسنت با لباس سبز

در کتابی که سریال بر اساس آن ساخته شده است، آتش و خون، پس از مرگ پادشاه ویسریس، تنش بین رینیرا و آلیسنت به طور تصاعدی افزایش می یابد. چرا که تنها یک نفر می تواند بر تاج و تخت باشد، یا پرنسس رینیرا تارگرین یا پسر ارشد آلیسنت، اگون تارگرین. پس چه اهمیتی دارد که آلیسنت برای عروسی رینیرا لباس سبز بپوشد؟

لباس سبز آلیسنت تاریخی است

ببینید: سوال هوش ازدواج امن: کدام زن بهتر است با خون آشام ازدواج کند؟

لباس سبز آلیسنت تاریخی است. ما می دانیم که ازدواج رینیرا با لینور والریون کاملا سیاسی است. این به تقویت صعود رینیرا به تاج و تخت در آینده کمک می کند.

اما سر اتو هایتاور در مورد اینکه نوه اش اگون دوم تاج و تخت را به ارث می برد، قاطع است. این نمایش با پوشیدن لباس سبز برای ازدواج که ادعای تاج و تخت پسرش را بیشتر تهدید می کند، جنگ آینده را پیش بینی می کند. لباس‌های سبز مشخص آلیسنت نام جناح او در جنگ، “سبزها” را تعیین می‌کند.

در عروسی سلطنتی اولین باری است که آلیسنت را با لباسی سبز رنگ و سلطنتی می بینیم. این ممکن است راهی باشد که به طرفداران کتاب نمایش دهد شکاف بین او و رینیرا در حال عمیق تر شدن است.

این موضوع با عنوان اپیزود 6، “شاهزاده خانم و ملکه” بیشتر تقویت می شود. با گذشت زمان، آلیسنت را به طور فزاینده ای در لباس های سبز شیک خواهیم دید.

رینیرا نیز در سریال خانه اژدها مشکی و قرمز می پوشد

حتما ببین: تام هنکس: بهترین فیلم های تام هنکس که باید دید

سریال خانه اژدها- رینیرا با لباس قرمز

اگر قسمت های قبل را دیده باشید، آلیسنت در تورنمنت بزرگ 111 AC در کینگز لندینگ رنگ سبز خانه هایتاور را به نمایش گذاشت، در حالی که رینیرا قرمز پوشیده بود. او در مراسم تاج گذاری به عنوان وارث نیز به صورتی نمادین، لباس قرمز و نماد خاندان تارگرین را پوشیده بود.

به زودی، رینیرا رنگ های تارگرین خود، مشکی و قرمز را بیش از قبل خواهد پوشید، به همین دلیل است که طرف او به عنوان “سیاه ها” شناخته می شود. نام اپیزودهای 9 و 10 به جدایی در پایان فصل اشاره دارد. قسمت 9 با عنوان “شورای سبز” و قسمت 10 “ملکه سیاه” نام دارد.

اما سبزها و سیاه ها در سریال خانه اژدها که هستند؟

پس از مرگ ویسریس اول، خانواده تارگرین به دو دسته متضاد تقسیم می‌شوند که هر کدام به دنبال تاج و تخت هستند:

کسانی که از بیوه ملکه یعنی الیسنت های تاور و پسرش اگان حمایت می کنند سبزها و کسانی که از دختر ویسریس اول، رینیرا حمایت می کنند، سیاهان نامیده می شوند.

لینک های مرتبط:

بخوانید: سارا پولسون: پدرو پاسکال یک مهاجر فقیر بود و من پول غذای او را می دادم!

آیا می توانید فیل را در این مزرعه پیدا کنید؟!

عکس اعترافات درونی مردم که سوژه عکاس مشهور شد: کمک!

ناراحتی و شوک هانده ارچل: خواهرزاده دو ساله ام سرطان گرفته!

لب نازک سلبریتی ها: سلبریتی های زنی که نمی خواهند تزریق ژل انجام دهند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + هجده =

دکمه بازگشت به بالا