;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ناراحتی و شوک هانده ارچل: خواهرزاده دو ساله ام سرطان گرفته!

خبر شوکه کننده هانده ارچل: ادعای ابتلای آیلین ماوی ییلدیریم خواهرزاده هانده ارچل بازیگر معروف به سرطان دنیای مجلات را تکان داد.

این بازیگر در برنامه تلویزیونی «اگر نگویم نمی‌شود» اعلام کرد که دختر 2.5 ساله خواهرش غمزه ارچل دچار سرطان شده و آن‌ها روند درمان را شروع کرده‌اند.

اگر عاشق استایل کره ای هستی: استایل روزانه بلک پینک: با خریدن این چند قلم مثل بلک پینک تیپ بزنید!

جدیدترین اخبار فرهنگ و هنر و دنیای بازیگران را در مجله گفتنی دنبال کنید. هانده ارچل بازیگر زیبای اهل ترکیه ادعا کرد که آیلین ماوی، خواهرزاده 2.5 ساله‌اش به دلیل سرطان تحت درمان قرار گرفته است.

خواهرزاده هانده ارچل

به گزارش گروه ترجمه گفتنی، پس از پخش این خبر دلخراش، غمزه ارچل خواهر هانده، با به اشتراک گذاری متنی در صفحه اینستاگرامش موضوع را به طور دقیق شرح داد.

او نوشت: «برای کسایی که نگران ما شدند باید بگم که ما خوبیم و سعی میکنیم خوب باشیم… از دو هفته پیش روند درمان دخترمون ماوی رو شروع کردیم…

ما شوک این اتفاق رو رد کردیم و داریم سعی میکنیم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم… ماوی هم حالش خوبه…

حقیقتا قصد همچین توضیحاتی رو نداشتیم… قبل پخش شدن خبر ما حتی سعی داشتیم به بزرگان خانواده هم نگیم اصل موضوع چیه و کسی رو نگران نکنیم…

برخلاف اینکه افراد کمی از اصل ماجرا خبر داشتن این موضوع به مجلات درز پیدا کرد… ما میخوایم این موضوع به بی سر و صداترین و آروم ترین شکل ممکن حل بشه… به خاطر کمک ها و درک همه شما ممنونیم.»

بخوانید: خانواده کارا دلوین سوپرمدل نگران سلامت روحی او هستند؛ قدم زدن بدون کفش

سرطان مهمان ناخوانده خانواده ارچل

همچنین هانده و خواهرش غمزه در سال 2019 مادرشان آیلین را به دلیل همین بیماری(سرطان) از دست دادند. هانده مرگ مادرش را جزو سخت ترین دوران زندگی اش توصیف می کند؛ به طوریکه تا مدت ها افسردگی گرفته و ارتباطش با دوستانش را قطع کرده بود و از خانه بیرون نمی آمد.

بیوگرافی بازیگر ترکیه ای

حتما ببینید: سریال شانتارام با بازی چارلی هونام: چشمان ما دروغ می‌گویند!

خانواده هانده ارچل

هانده ارچل در روز 23 ماه نوامبر سال 1993 در شهر بالکسیر ترکیه به دنیا آمد. رشته تحصیلی وی هنر می باشد و فارغ التحصیل مقطع کارشناسی از دانشگاه دولتی به نام هنر های زیبایی معمارستان می باشد. چهره زیبای هانده ارچل باعث شد تا او با شرکت در مسابقات زیبایی که در سال 2012 در کشور آذربایجان برگزار شد به مقام دومی دست پیدا کند.

خانواده ارچل دارای دو فرزند دختر به نام ها هانده و یک دختر کوچکتر به نام غمزه هستند. هانده به گفته خود، بیشتر دوران کودکی اش را در کنار پدربزرگ و مادر بزرگ خود سپری کرده است و علاقه ی خاصی به آنها دارد. هانده مادری آلمانی و پدری با اصالت ترکیه ای دارد.  ویژگی های ظاهری هائده رنگ چشم های عسلی، پوست برنزه و قد 175 می باشد.

همچنین ببینید: چه کسی مرده است؟ فقط زرنگ ها می فهمند!

علایق هانده ارچل

استایل هانده ارچل
علایق: مسافرت، شنا، نقاشی

بازیگر مورد علاقه: رایان گاسلینگ ، لئوناردو دی کاپریو

غذای مورد علاقه: شکلات، غذای ایتالیایی

مقصد مورد علاقه: میامی

رنگ مورد علاقه: سیاه، سفید

حقایقی که هرگز درباره هانده ارچل نمی دانستید

  • هانده ارچل از زمان جوانی به طور خاص شیفته بازیگری و مدلینگ بوده است. او مدلینگ را پس از برنده شدن تاج در مسابقه دوشیزه ترکیه در سال 2012 آغاز کرد.
  • او دوست دارد از اوقات فراغت خود با خانواده اش لذت ببرد، زیرا هانده با پدربزرگ و مادربزرگش آنت رزی بزرگ شد.
  • هانده در تبلیغات تلویزیونی متعددی در ترکیه ظاهر شد.
  • هانده ارسل پس از مدت ها آشنایی با خواننده مورات دالکیلیچ جدا شد.
  • هانده ارچل 5.5 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و 224 هزار دنبال کننده در توییتر دارد. این طرفداران خیره کننده از کار پرانرژی او سرچشمه می گیرد.
  • مدل ماهر دوست دارد در طول زندگی خود سفر کند و دقایق ارزشمندی را ثبت کند.
  • دارایی خالص او 800.000 دلار برآورد شده است. همچنین برای ایفای نقش در هر قسمت، 13 الی 15 هزار دلار دستمزد می گیرد و از این رو جزو گران قیمت ترین بازیگران ترکیه محسوب می شود.

لینک های مرتبط:

بخوانید: سارا پولسون: پدرو پاسکال یک مهاجر فقیر بود و من پول غذای او را می دادم!

ناراحتی مارگو رابی برای کارا دلوین: او با گریه از خانه دوستش خارج شد

راز جوانی پزشک دهکده در 70 سالگی!: عمل نکرده ام، روزه میگیرم

آیا می توانید فیل را در این مزرعه پیدا کنید؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا