;
فرهنگ و هنرسینما

شخصیت های بازی تاج و تخت واقعاً باید چه شکلی می بودند؟

شخصیت های بازی تاج و تخت: گاهی اوقات تهیه‌کنندگان مجبورند تغییراتی در یک داستان و ظاهر شخصیت‌های آن ایجاد کنند تا آن را برای تلویزیون تطبیق دهند. و این می تواند به طور قابل توجهی ظاهر افراد در کتاب ها را تغییر دهد. شخصیت‌های Game of Thrones توصیفی فیزیکی از خود در کتاب‌ها دارند، بنابراین زنده کردن آنها با استفاده از هوش مصنوعی سرگرم‌کننده است.

برخی از بازیگران کاملاً با توضیحات مطابقت دارند، در عین حال برای برخی دیگر، ویژگی های برجسته شخصیت ها باید برای نمایش حذف یا تغییر می‌کردند. محدوده سنی نیز ممکن است شما را شگفت زده کند. با این بخش از فرهنگ و هنر در وب سایت گفتنی همراه باشید.

 

شخصیت های بازی تاج و تخت

 

خواندنی و عجیب: فیلم جذاب: با دیدن این فیلم ها باهوش تر می شوید!

1. آریا استارک

شخصیت های بازی تاج و تخت_ آریا استارکدر کتاب ها، او حدود 9-12 ساله است. او چهره ای بلند، موهای قهوه ای و چشمان خاکستری دارد. موهایش را کوتاه کرد تا شبیه پسر باشد.

همچنین بخوانید: همه آن چه باید درباره اسپین آف های بازی تاج و تخت بدانید

2. ند استارک

شخصیت های بازی تاج و تخت- ند استارک
او مردی 35-36 ساله با چشمان خاکستری تیره است که نشان دهنده خلق و خوی اوست. ریش او شروع به خاکستری شدن می کند که باعث می شود پیرتر از آنچه هست به نظر برسد. او چهره ای بلند و موهای قهوه ای دارد.

حتما ببین: تام هنکس: بهترین فیلم های تام هنکس که باید دید

3. برین از تارت

شخصیت های بازی تاج و تخت- برین از تارتدر کتاب ها، محدوده سنی او بین 17 تا 20 سال است. او به عنوان زنی غیر زنانه، قد بلند، عضلانی با صورتی که با کک و مک پوشانده شده است، توصیف شده است. او دندان های کج و برجسته دارد، اما چشمان آبی درشت و زیبایی دارد.

شخصیت های بازی تاج و تخت

4. کاتلین استارک

کاتلین استارک
در کتاب ها، کاتلین 33-35 ساله است، با موهای بلند قهوه ای و چشمان آبی.

5. سانسا استارک

سانسا استارکسانسا در کتاب ها 11-14 ساله است. او مادرش کاتلین را دنبال می کند، اما مادرش فکر می کند که سانسا حتی از او زیباتر خواهد شد. او چشمان آبی تیره و موهای قهوه ای روشن دارد.

6. جیمی لنیستر

جیمی لنیستر در بازی تاج و تختجیمی حدوداً 31 سال سن دارد با چشمان سبز و موهای مجعد طلایی. او را قد بلند و خوش تیپ توصیف می کنند.

7. مارگری تایرل

مارگری تایرل در بازی تاج و تختاو 16-17 ساله است. موهای پرپشت و مجعد و چشمان قهوه ای درشت دارد. تیریون فکر می کند که او به زیبایی سانسا است.

شخصیت های بازی تاج و تخت

8. جافری باراتیون

جافری باراتیون در بازی تاج و تختمحدوده سنی او در کتاب ها 11-14 سال است. او خوش تیپ، با موهای مجعد بلوند و چشمان سبز در نظر گرفته می شود.

9. سرسی لنیستر

سرسی لنیستر او همزاد جیمی لنیستر است. سرسی 31-34 ساله است و بسیار زیبا توصیف شده است. موهایش طلایی است، چشمانش سبز زمردی است، پوستی روشن و چهره ای «برازنده» دارد.

10. دنریس تارگرین

دنریس تارگریندنریس 13-15 ساله است. او چشم های خشن، پوست رنگ پریده و موهای بلند نقره ای و طلایی دارد. او را بسیار زیبا توصیف می کنند.

11. جان اسنو

جان اسنوجان اسنو 14-17 ساله است. با چشمان خاکستری تیره، صورت دراز و موهای قهوه ای تیره دارای بیشترین ویژگی های پدرش ند است.

12. لیزا آرین

لیزا آرین در سریال بازی تاج و تختلیزا در اوایل 30 سالگی است. او به دلیل بسیاری از مسائل بارداری تبدیل به یک زن بزرگتر شده است، بنابراین در مقایسه با کتلین یک دهه پیرتر به نظر می رسد، حتی اگر او خواهر کوچکتر است. او چشمان آبی کم رنگ و موهای ضخیم قهوه ای رنگ دارد، او سعی می کند پوست رنگ پریده خود را با پودر بپوشاند.

13. تیریون

تیریوناو حدود 24 سال سن دارد و چشم های سبز و مشکی نامتناسبی دارد. موهای نازک او آنقدر بلوند است که تقریباً سفید است، او پیشانی بزرگ و سر بزرگی دارد.

شخصیت های بازی تاج و تخت

14. تایوین لنیستر

تایوین لنیستردر کتاب ها او 58 سال سن دارد. او سر طاس تراشیده دارد، اما سبیل ها را در کنار صورتش نگه می دارد. چشمان سبز او دارای لکه های طلایی است. او همچنین بلند قد و لاغر اندام است.

15. ایگریت

ایگریت در گیم آف ترونزاو دختری 19 ساله با صورت گرد، بینی کوتاه و موهای قرمز پشمالو است. جان اسنو او را زیبا نمی‌داند، اما وحشی‌ها او را زیبا می‌دانند.

16. جورا مورمونت

جورا مورمونتجورا حدود 46 سال سن دارد. او از نظر بدنی قوی و آماده است. او ریش سیاه دارد و کچل شده است.

17. واریس

واریس در در بازی تاج و تختواریس بین 44 تا 50 سال سن دارد. او کچل، چاق و زنانه است. او چشم های بنفش دارد.

لینک های مرتبط:

حتما ببینید: آشنایی عجیب زوج های هالیوودی که خیلی جالب هستند!

9 سلبریتی که با افزایش سن جذابیت خود را از دست نداده اند

7 سلبریتی محبوب که آبروی خود را بردند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا