;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عجیب ترین شروط پیش از ازدواج در میان سلبریتی ها

شروط پیش از ازدواج سلبریتی ها: پس از مشخص شدن بندهای ازدواج بعدی جنیفر لوپز و بن افلک، آن ها دوباره در صدر اخبار آمدند که شگفت‌انگیزترین شرط‌های پیش از ازدواج در بین افراد مشهور است.

ازدواج چیزی نیست که بتوان آن را سهل انگاری کرد، به خصوص در میان افراد مشهوری که شگفت‌انگیزترین شروط پیش از ازدواج را ثبت می کنند. شروط پیش از ازدواج جزو اموری است که زنان به خصوص هنرمندان هالیوود نیز به آن اهمیت زیادی می دهند.

 

داغ و تازه: بروس ویلیس: بازیگر معروف هالیوود زبان پریشی و فراموشی گرفته است!

 

افراد مشهوری مانند جنیفر لوپز، بن افلک، نیکول کیدمن و مارک زاکربرگ و… تصمیم گرفته‌اند تا قراردادهای پیش از ازدواج محکمی را پشت سر بگذارند. در این یادداشت فرهنگ و هنر، غافلگیر کننده ترین بند های پیش از ازدواج در میان سلبریتی ها را مرور می کنیم. با وب سایت گفتنی همراه باشید.

شروط پیش از ازدواج سلبریتی ها

داغ و تازه: بروس ویلیس: بازیگر معروف هالیوود زبان پریشی و فراموشی گرفته است!

جنیفر لوپز و بن افلک

شروط پیش از ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک
جالب اینجاست که توافقی که سر و صدای زیادی به پا کرده، همان توافقی است که جنیفر و بن در سال 2004 و زمانی که برای اولین بار قصد ازدواج داشتند، برقرار کردند و اگرچه این ازدواج در نهایت تکمیل نشد، اما این توافق در 18 سال گذشته در انتظار اجرا ماند.

در آن، جنیفر لوپز تصریح کرد که آنها باید حداقل چهار بار در هفته با یکدیگر وقت بگذرانند. بنابراین، در آن زمان مشخص بود که این ستاره بین المللی موسیقی از خیانت همسر جدیدش نسبت به خود جلوگیری می کند.

هر چند باید بندهای دیگری در قرارداد آنها وجود داشته باشد که امیدواریم به زودی آن ها را امضا کنند تا بتوانند تاریخ عروسی را مشخص کنند، اما هنوز فاش نشده است.

این زوج اخیراً پس از اینکه شایعاتی مبنی بر رسیدن حلقه به دست آمد، پس از اینکه جی لو و دخترش با الماس بزرگی روی انگشت حلقه اش دیده شدند، شروع به نامزدی کردند.

همچنین ببینید: مریم اوزرلی وقتی خرم سلطان بود چهره خوبی داشت یا الان؟

بیانسه و جی زی

شروط پیش از ازدواج بیانسه و جی زی

آنها احتمالاً یکی از محبوب ترین زوج ها در میان سلبریتی های هالیوود هستند. علاوه بر این،ثروت هنگفتی را جمع آوری می کنند.

با این حال، مانند بسیاری از زوج ها،جی زی و بیانسه تصمیم گرفتند قبل از ازدواج قراردادی را امضا کنند تا در آینده دچار عوارض و مشکلات نشوند. در میان غافلگیر کننده ترین بند های پیش از ازدواج افراد مشهور، بیانسه و جی زی برجسته هستند.

بیشترین سود متعلق به بیانسه است، زیرا در بندها مشخص شده است که او برای هر فرزند پنج میلیون دلار دریافت می کند . همچنین. در صورت جدایی، خواننده به ازای هر سال ازدواج با خواننده رپ، یک میلیون دلار دریافت می کند.

جسیکا بیل و جاستین تیمبرلیک

شروط پیش از ازدواج جسیکا بیل و جاستین تیمبرلیک

این زوج در سال 2011 نامزد کردند و یک سال بعد در یک عروسی مخفیانه و دور از چشم کنجکاو پاپاراتزی ها ازدواج کردند.

این زوج اطلاعی را جع به عروسی شان منتشر نکردند تا اینکه در یک مصاحبه کاملا بی حاشیه اعلام کردند که با یکدیگر ازدواج کرده اند. جسیکا و جاستین گفتند که مراسممان واقعا زیبا بود و بهترین چیز محاصره شدن در کنار خانواده و دوستان است که ما از آن ها نهایت استفاده را بردیم.

با این حال، در طول همه گیری گفته می شد که آنها در حال گذراندن یک بحران زناشویی هستند و اگرچه آنها تصمیم گرفتند به ازدواج خود ادامه دهند، اما توافق نامه ای که قبل از ازدواجشان امضا کردند، مشخص شد.

همانطور که مشخص بود، این زوج قرارداد ازدواج امضا می کردند که در آن مدل و بازیگر از خیانت صحبت می کردند. یکی از بندها مقرر کرده بود که در صورت خیانت خواننده به وی مبلغ 500 هزار دلار بابت “خسارت وارده” به وی پرداخت شود.

کاترین زتا جونز و مایکل داگلاس

شروط پیش از ازدواج سلبریتی ها-کاترین زتا جونز و مایکل داگلاس

این زوج در دهه 2000 ازدواج کردند و از آن زمان جدایی ناپذیر هستند. اما، در صورت عدم موفقیت، کاترین ایده امضای قراردادی را داشت که در آن او ذینفع اصلی خواهد بود.

بازیگران توافق کردند که کاترین برای هر سالی که با هم بودند سه میلیون یورو یک میلیون دلار دریافت کند. علاوه بر این، برای هر خیانت مایکل باید پنج میلیون دلار اضافه شود.

شروط پیش از ازدواج سلبریتی ها

نیکول کیدمن و کیت اربن

شروط پیش از ازدواج سلبریتی ها-نیکول کیدمن و کیت اربن

آنها در سال 2005 در یک مراسم جشن در لس آنجلس با هم آشنا شدند. و اگرچه از طرف نوازنده در نگاه اول عشق بود، اما این رابطه به آرامی در حال توسعه بود، چیزی که او دوست داشت.

یک سال بعد، در ژوئن 2006، این زوج ازدواج کردند. کیدمن در مورد بندهایی که در قراردادش نوشته بود بسیار زیرک بود، زیرا هر دو برنده هستند.

همانطور که مشخص شد، نیکول کیدمن ثابت می کرد که اگر خواننده دوباره به سمت مواد مخدر برود، بخشی از دارایی شریک زندگی خود را از دست می‌دهد. از طرفی اگر رفتارش درست بود سالانه 640 هزار دلار جایزه می گرفت.

مارک زاکربرگ و پریسیلا چان

شروط پیش از ازدواج سلبریتی ها-مارک زاکربرگ و پریسیلا چان

این زوج در هاروارد ملاقات کردند و در ماه مه 2012 تصمیم گرفتند ازدواج کنند. این عروسی حتی مهمانان را غافلگیر کرد و آن ها تصور نمی کردند در این مراسم شرکت کنند.

این احتمالاً یکی از عجیب ترین قراردادها است، زیرا به دور از صحبت در مورد ثروت و مواردی از این قبیل است و بسیار ساده تر و روشمندتر محسوب می‌شود.

در قرارداد پیش از ازدواج بین آنها، از جمله بندهایی که مقرر شده بود این بود که مارک و پریسیلا باید حداقل هفته ای یک بار، حضوری و در اماکن عمومی با یکدیگر ملاقات کنند و این ملاقات حداقل یک ساعت و چهل و پنج دقیقه طول بکشد.

لینک های مرتبط:

افراد مشهوری که مراسم عروسی خود را ساده برگزار کردند

عجیب ترین مراقبت های زیبایی بازیگران با ترفندهای خاص

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

دکمه بازگشت به بالا