;
فرهنگ و هنرهنرمندان

خوشگذرانی عشقولانه هما دور از چشم نقی معمولی در جگرکی!

هما زن نقی معمولی در سریال پایتخت باعث جلوه و درخشش کار ریما رامین فر شد. حضور وی در جلوی دوربین سیروس مقدم و همکاری با عوامل سریال پایتخت و هم بازی شدن وی با محسن تنابنده بسیار در ذهن ها ماندگار شد. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

بازی در نقشی به نام هما که همسر یک فرد گچ کار است و حوادث پیش روی آنها یک سیر دراماتیک در بیننده ایجاد کرد که این اوج هنر ایشان را در ارائه حس بازیگری می رساند.

از دست ندهید: زن اکبر عبدی+ عکس دخترش

تصویر جدیدی از بازیگر هما در سریال پایتخت در کنار امیر جعفری( همسرش) در یک جیگرکی:

ریما رامین فر و همسرش

ریما رامین فر در سال 1349 در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل مقطع کارشناسی نمایش و کارشناسی ارشد کارگردانی میباشد. از ابتدای جوانی دوست داشت در یک رشته هنری مثل تئاتر یا تلویزیون یا دانشکده صدا و سیما فعالیت کند.

ازدواج ریما رامین فر

خانواده ریما رامین فر

این مطلب هم جالبه: عکس واقعی زیباترین ملکه مصر پیدا شد+ عکس

ریما رامین فر با امیر جعفری بازیگر ازدواج کرده و یک پسر به نام آیین دارد. امیر جعفری متولد10 شهریور 1353 در تهران متولد شد. او بازی در سینما را در سال 1380 و با بازی در فیلم نان، عشق و موتور 1000 آغاز کرد و با بازی در قارچ سمی ادامه داد.

امیر جعفری و پسرش

تحصیلات و آغاز بازیگری ریما رامین فر

ریما رامین فر سال 67 دیپلم گرفت و در همان سال در رشته گرافیک قبول شد و بعد از یک سال تصمیم گرفت که به اروپا برود و آنجا ادامه تحصیل بدهد. سه الی چهار سال در آلمان بود حتی وارد دانشگاه شد ولی بعد به دلایلی برگشت و در رشته نمایش وارد دانشگاه شد.

معرفی امیر جعفری همسر ریما رامین فر

امیر جعفری (زادهٔ ۱۰ شهریور ۱۳۵۳) بازیگر ایرانی است. او بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان آموخت و نخستین تجربهٔ سینمایی‌اش در سال ۱۳۸۰ با بازی در فیلم‌های نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ و قارچ سمی رقم خورد. او سال بعد برای بازی در مجموعهٔ تلویزیونی بدون شرح نامزد جایزهٔ بازیگر کمدی تلویزیونی از جشن حافظ شد

 

برایتان جالب خواهد بود

محمود احمدی نژاد در کنار همسر و خواهرش + عکس

عکس های خصوصی بازیگران دونگی بیرون سریال

دختر رضا عطاران در سن 20 سالگی+ عکس های جذاب در اروپا

فصل دوم سریال آوای باران و نقش جدید الهام چرخنده!

فهیمه و پسرش در سریال پایتخت+ عکس تغییرات بیرون سریال

ارسطو و نقی معمولی در سریال پایتخت+ عکس زن و بچه شون بیرون سریال

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 19 =

دکمه بازگشت به بالا