;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ارسطو و نقی معمولی در سریال پایتخت+ عکس زن و بچه شون بیرون سریال

ارسطو و نقی معمولی: سریال پایتخت ماجرای خانوادهٔ «نقی معمولی» را روایت می‌کند که در هر فصل اتفاقات تازه ای برای آنان رقم می خورد. در پایتخت احمد مهران فر نقش ارسطو عامل پسرخاله نقی معمولی با بازی محسن تنابنده را برعهده دارد که مردی خونسرد، حراف و عاشق‌پیشه با لباس‌های عجیب است. بحث و جدل همیشگی او با نقی معمولی یکی از جذابیت های داستان می باشد. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

نقی معمولی همسر هما و پدر سارا و نیکا یکی از شخصیت های اصلی سریال است که همیشه ماجراهای مربوط به او و پسرخاله اش ارسطو از جذاب ترین داستان های سریال است و تا فصل شش این سریال هم از جذابیت آن چیزی کم نشد.

از دست ندهید: زن اکبر عبدی+ عکس دخترش

در ادامه بیوگرافی و تصاویری از نقی و ارسطوی سریال پایتخت را در بیرون سریال و در کنار همسر و فرزند خواهید دید:

احمد مهرانفر یا ارسطو

احمد مهرانفر 10 خرداد ماه سال 1354 در برزک کاشان متولد شد. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارشناسی ارشد کارگردانی میباشد.

ازدواج و همسر احمد مهرانفر

احمد مهرانفر با زنش ارسطو و همسرش

احمد مهرانفر بازیگر نقش پرطرفدار و محبوب ارسطو در سریال پایتخت 25 فروردین 97 خبر ازدواجش با مونا فائز پور را رسما اعلام کرد.

مونا فائز پور همسر احمد مهرانفر متولد سال 1368، فعال در زمینه مدلینگ تبلیغاتی و بازیگر تئاتر می باشد. او دوره های بازیگری را زیر نظر هومن سیدی در کلاس های بازیگری گذرانده است.

فرزند احمد مهران فر

خانواده ارسطو

پسر احمد مهرانفر و مونا فائزپور هجدهم فروردین ماه 1399 به دنیا آمد.

محسن تنابنده یا نقی معمولی

محسن تنابنده بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 26 فروردین ماه سال 1354 در تهران متولد شد و یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خود دارد. این هنرمند سرشناس کشورمان تحصیلاتش را در زمینه بازیگری در دانشگاه هنر به پایان رساند و از سال 74 به دنیای بازیگری در تئاتر راه یافت.

محسن تنابنده علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی و نویسندگی سینما، تلویزیون و تئاتر هم فعالیت میکند و یکی از مهم ترین نقش های دنیای بازیگری او بازیگری و نویسندگی در سریال پایتخت است.

این مطلب هم جالبه: عکس واقعی زیباترین ملکه مصر پیدا شد+ عکس

ازدواج محسن تنابنده

نقی معمولی و زن واقعیش محسن تنابنده و زنش

محسن تنابنده 23 بهمن ماه سال 94 با انتشار تصاویری از مراسم عقدش خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد. روشنک گلپا همسر محسن تنابنده است که هیچگونه پیشه بازیگری ندارد.

فرزند محسن تنابنده

محسن تنابنده و پسرش

نامی اولین فرزند محسن تنابنده است که بهمن ماه سال 96 متولد شد و محسن تنابنده با وجود او اولین بار طعم پدر شدن را چشید. او در حال حاضر دو فرزند دارد.

برایتان جالب خواهد بود

عکس های خصوصی بازیگران دونگی بیرون سریال

دختر رضا عطاران در سن 20 سالگی+ عکس های جذاب در اروپا

فصل دوم سریال آوای باران و نقش جدید الهام چرخنده!

فهیمه و پسرش در سریال پایتخت+ عکس تغییرات بیرون سریال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفت =

دکمه بازگشت به بالا