;
فرهنگ و هنرهنرمندان

زن اکبر عبدی+ عکس دخترش

اکبر عبدی از پدری اردبیلی و مادری تهرانی در سال ۱۳۳۹ در محله نازی‌آباد تهران به دنیا آمد و از سال ۱۳۵۸ با دریافت مدرک دیپلم با نمایش‌های آماتوری فعالیت هنری‌اش را آغاز کرد و سپس از سال ۱۳۶۰ به تلویزیون رفت و تاکنون به نقش‌آفرینی در موضوعات مختلفی می‌پردازد. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

ازدواج اکبر عبدی

اکبر عبدی با دختردایی خود ازدواج کرده و یک دختر به نام المیرا حاصل این زندگی مشترک می باشد که در برخی از فیلم و سریال ها به همراه پدر نقش آفرینی کرده است. اکبر عبدی در سالهای اخیر پدر بزرگ شده و نوه ای به نام سام دارد.

این مطلب هم جالبه: رستوران علی دایی شاهانه و سلطنتی در بالا شهر

خانواده اکبر عبدی
زن اکبر عبدی و دختر و دامادش

بیماری اکبر عبدی

اکبر عبدی مدتها از بیماری کلیه رنج برده و عمل پیوند کلیه انجام داده است. علاوه بر این ناراحتی قلبی و دیابت نیز دارد به طوری که در برنامه جوکر نیز اعلام کرد که بعد از پایان برنامه در بیمارستان بستری خواهد شد.

عبدی سپس در سال ۱۳۶۳ با فیلم جنجال بزرگ بازی در سینما را آغاز کرد و پس از آن در فیلم‌های مردی که موش شد، اجاره نشین‌ها، گراند سینما و ای ایران توانست قابلیت‌های خود را در ایفای نقش‌های کمدی ثابت کند.

نوع چهره عبدی و بازی‌های او به قدری در زمینهٔ کمدی منحصر به‌فرد بود که حتی در فیلم مادر در نقش معلول و در فیلم سفر جادویی در دو نقش میانسالی و کودکی اش ظاهر شد و توانست به محبوبیت خوبی در میان مخاطبین سینمایی دست پیدا کند، این امر حتی در فیلم‌های دلشدگان و آقای شانس هم مشهود بود. عبدی را بیشتر به خاطر بازی‌های کمدی و طنز می‌شناسند. وی اصالتاً اهل روستای آقاباقر اردبیل است؛ و در هشتم دی ماه ۱۳۹۴ کلید طلایی اردبیل به ایشان تقدیم شد.

برایتان جالب خواهد بود

عکس های پشت صحنه سریال جومونگ برای اولین بار!

تغییر چهره صهبا شرافتی روناک سریال نون خ /چقدر فرق کرده!!!

امپراطور کوزکو و شوهر آلمانیش رو دیدی؟+ عکساشون!

تغییر چهره بازیگران سریال نرگس بعد 17 سال+ سرنوشت های باورنکردنی!

تغییر خفن مهسا هاشمی بازیگر نجمه سریال سرزمین مادری / این اون نیست؟!

چهرۀ متفاوت بانو سویا در جشن تولد ۴۲ سالگی‌اش+ تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا