;
فرهنگ و هنرهنرمندان

همسر و دختران جذاب ایرج طهماسب در کانادا+ بیوگرافی و عکس های شخصی

ایرج طهماسب متولد ۳۰ اردیبهشت ۱۳۳۸ در تهران ، مجری و کارگردان است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه تهران می باشد که از ۲۵ سالگی فعالیت اش را شروع کرد حالا دو فرزند دارد و به آقای مجری معروف است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی ایرج طهماسب و تصاویر همسر و دخترانش را در خارج ببینید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این مطلب هم جالبه: فاطیما بهار مست مشهورترین کودک ایران در 27 سالگی+ عکس خانوادگی و بیوگرافی

خانواده

در یک خانواده پرجمعیت با ۸ خواهر و برادر در خیابان عباسی بزرگ شد اما اصالتا اهل جهرم فارس می باشد و برادر بزرگترش ناصر طهماسب هم دوبلور است.

شروع با عروسک گردانی

ایرج طهماسب3
ایرج طهماسب و شروع با عروسک گردانی

از تئاتر دانشجویی بازیگری را تجریه کرد تا اینکه سال ۱۳۶۳ وقتی ۲۵ ساله بود بعنوان عروسک گردان وارد مجموعه شهر موش ها بکارگردانی مرضیه برومند شد.

از سال ۱۳۶۴ با فیلم آن سوی مه به کارگردانی منوچهر عسگری نسب وارد سینما شد سپس همین سال تجربه موفقی در فیلم خط پایان بدست آورد. شهرت آقای طهماسب از سال ۱۳۷۳ وقتی ۳۵ ساله بود بعنوان نویسنده / بازیگر و کارگردان با فیلم سینمایی کلاه قرمزی و پسرخاله شروع شد

ازدواج

ایرج طهماسب در سال ۱۳۶۲ وقتی ۲۴ ساله بود با مرجان مدرسی ازدواج کرد که ثمره این زندگی دو فرزند دختر بنام های یاسمن و گلناز است. مرجان مدرسی با نام اصلی معصومه مدرسی قوامی فارغ التحصیل رشته معماری و گرافیک و نقاشی است که تا سال ۱۳۹۲ بیش از ۴۰ نمایشگاه داشته است.

همسر ایرج طهماسب
همسر ایرج طهماسب
دختران ایرج طهماسب
دختران ایرج طهماسب

این هم جالبه: علی فروتن عمو فیتیله جمعه تعطیله با چهره ای پیر کنار خانواده جوانش+ بیوگرافی

خانواده ایرج طهماسب

وی که در زمینه آبرنگ از راهنمایی های مرحوم سید جمال الدین خرمی نژاد بهره برده سالهاست وقت خود را به آموزش هنر خصوصا نقاشی اختصاص داده است. ایرج طهماسب دائم بین ایران و کانادا در رفت و آمد است، او بعد از هر پروژه ای که در ایران می سازد بار و بنه را می بندد و به کانادا می رود. دفتری در این کشور دارد و کارهایی را که در ایران و کانادا انجام می دهد از همان جا هندل می کند.

علاقه های ایرج طهماسب

عاشق فوتبالم ولی خودم ورزشکار نیستم البته خیلی سالها پیش وقتی جوان بودم کوهنورد بوده‌ ام اما الان کمتر می رسم کار ورزشی بکنم. او با حمید جبلی و فاطمه معتمدآریا از معروف ترین زوج های هنری هستند که در چند سال اخیر با ساخت سریال کلاه قرمزی همکاری های موفقی باهم داشتند.

از بچگی علاقه به نوشتن داشتم و از سیزده و چهارده سالگی می نوشتم و تاکنون ۱۰ کتاب دارم که کتاب آرام در سایه آخرین اثر من در سال ۹۶ می باشد. با نوشتن آرامش پیدا می کنم و با نقاشی هم خیلی آرامش می گیریم ، نقاشی هم می کنم مرا آرام میکند و برایم لذت بخش است.

این هم جالبه: امید روحانی مدیر ساختمان پزشکان در کنار همسر باکلاسش + عکس و بیوگرافی

هنرستان درس خواندم

من هنرستان هنرهای زیبا نقاشی می ‌خواندم شاگرد خوبی هم بودم یعنی اگر از همکلاسی‌ ها و دوست ‌ها بپرسید، می ‌گویند که من جزء شاگرد خوب ‌ها بودم. از ۱۲ سالگی با حمید جبلی تا به امروز با هم بودیم از وقتی که که برای فیلمبرداری تراولینگ نداشتیم و کسی در فرغون می نشست و دوربین به دست می گرفت.

ایرج طهماسب و حمید جبلی
ایرج طهماسب و حمید جبلی

من عاشق کلیشه ها هستم اما کسانی هستند که فکر می کنند هنر صرفا نوآوری است ولی بنظرم نوآوری فقط در جزئیات باید باشد. معماری یک ساختمان کلیشه است مگر می شود آپارتمان ساخت و در آن آشپزخانه نداشته باشیم و بگوییم به آن آپارتمان … ! در زندگی شخصی احساس خوشبختی می کنم اما در زندگی اجتماعی در کنار برخی آدم ها احساس نکبت و بدبختی می کنم و مثل همه گاهی عصبانی می شوم.

 

این مطالب هم جالبن:

لطافت یوسفی مادر لیلی در چشم باد بازیگر تاجیک + عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. ای خدا رحمت کنه اون امواتت رو همین شب جمعه ای که مثل بعضی سایت ها که بعد از اینکه شما مطلبی می‌ذاری میان دقیقا همینو کپی می‌کنن تا آمار بازدید سایتشون بره بالا اما با این تفاوت که شما عقده گشایی نمی‌کنی اما اونا با کمال پررویی و بی شعوری با خراب کردن عکسهای منتشر شده و مثلاً سانسور کردن مو ها و لباس دختران و زنا می‌خوان مردم به گناه نیفتند… خب کسی نیست بهشون بگه آدم عاقل الان دیگه این کارا چه معنی داره غیر از عقده گشایی خودتون وگرنه کافیه سرتو از اون غارت بیرون بیاری تا بفهمی این کار مال امروز و جامعه حالا نیست.
    ببخشید من پرحرفی کردم ازتون ممنونم بابت مطالب خوبی که می‌گذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =

دکمه بازگشت به بالا