;
ریپورتاژ آگهی

راهنمای کامل انتخاب کافه در رشت: با توجه به سلیقه و موقعیت مکانی شما

شهر رشت در هر فصلی از سال زیباست و این واقعیت را تنها زمانی درک می‌کنید که در فصل‌های مختلف به این خطه سفر کنید. نم باران بر تن شهر آن‌چنان رؤیایی است که روح‌تان را به پرواز درمی‌آورد. سرسبزی شهر و آسمان پاک آن هم از دیگر دلایلی هستند که هر مسافری را میخکوب می‌کند. چنان‌چه با تهیه بلیط قطار مشهد رشت به شهر باران‌های نقره‌ای سفر کردید، پیشنهاد می‌کنیم حتما ساعاتی را به کافه‌گردی اختصاص دهید. رشت بهترین و زیباترین کافی‌شاپ‌ها را دارد. در این مطلب، به‌طور خلاصه چند مورد از بهترین‌ها را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

بهترین کافه‌های رشت برای سلیقه‌های مختلف

شهر رشت، معدن کافه‌های دنج و آرامش‌بخش است. هر گوشه از شهر می‌توانید یک کافه دوست‌داشتنی را پیدا کنید که بهترین خدمات را به شما ارائه می‌کند و آن‌قدر جذاب است که برای بار دوم هم به آن سر می‌زنید. وجود کافه‌های متنوع باعث می‌شوند که با هر سلیقه‌ای بتوانید محیط مناسبی را برای خود پیدا کنید. چند مورد از بهترین کافه‌های رشت با تم‌های متفاوت را در ادامه معرفی می‌کنیم تا از میان آن‌ها نزدیک‌ترین مورد به سلیقه خود را انتخاب کنید.

کافه‌رستوران شورکولی

برای معرفی بهترین کافه‌های رشت، کار را با یک کافه‌رستوران محلی شروع می‌کنیم که بهترین و خوش‌طعم‌ترین غذاهای گیلانی را سرو می‌کند. این رستوران در سال ۱۳۹۵ به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین کافی‌شاپ‌های رشت از نگاه مشتریان انتخاب شده بود. علاوه‌بر منوی بی‌نظیر و باکیفیت، محیط کافه نیز بسیار دنج است. در حیاط نقلی این کافه، حوض آبی‌رنگی قرار گرفته که شما را به روزهای دور دوران کودکی می‌برد؛ همچنین گل‌های رنگارنگ حیاط، حس خوبی را به شما القا می‌کند.

کافه‌موزه رشت

یکی دیگر از کافه‌های متفاوت شهر رشت که بازدید از آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم، کافه‌موزه رشت است. هر‌کسی که به محیط‌هایی با حال‌و‌هوای قدیمی علاقه‌مند است، باید از این کافه فوق‌العاده زیبا دیدن کند. کافه‌موزه رشت آیتم‌هایی از دوران گذشته‌ را برای دیزاین به‌کار گرفته تا حس ناب فضا را چند برابر کند. از ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد این کافی‌شاپ، منوی متنوع آن است. از منوی کافه‌موزه می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را سفارش دهید. همچنین آب‌دوغ‌خیار، آبگوشت، کوکو سیب‌زمینی و دیگر غذاهای ایرانی و حتی آش و حلیم در کنار غذاهای فرنگی مثل پاستا و ساندویچ ارائه می‌شوند. بدون شک چنین تنوعی را در هیچ جای دیگری نخواهید دید.

کافه آرتیست

کافه آرتیست یکی از زیباترین کافه‌های شهر رشت در خیابان گلسار است که بازدید از آن به هر مسافری پیشنهاد می‌شود. این کافه تقریبا در تمام روزهای سال میزبان مسافران و مشتریان است و بهترین منوی غذایی را به آن‌ها ارائه می‌دهد. کافه آرتیست در طبقه نهم برج گلسار واقع شده و نمایی بی‌نظیر از شهر سرسبز رشت ارائه می‌کند. بدون شک میل‌کردن غذا در فضای مدرن و لوکس کافه با منظره‌ای فراموش‌نشدنی از رشت زیبا، لذتی دوچندان خواهد داشت. کافه آرتیست علاوه‌بر فضای بسته، یک تراس مدرن با سقف متحرک دارد که می‌توانید از آن هم استفاده کنید. علاوه‌بر انواع نوشیدنی‌ها، امکان رزرو غذاهای مختلف مثل پاستا، پیتزا، برگر و حتی سوشی نیز وجود دارد.

کافه ماه رشت

بسیاری از افراد، محیط‌های دنج و پر از آرامش را به کافه‌های بزرگ و شلوغ ترجیح می‌دهند. اگر شما هم از این دست افراد هستید، کافه ماه رشت مناسب شماست. اغلب مشتریان این کافه به‌صورت بیرون‌بر از آیتم‌های کافه استفاده می‌کنند؛ اما فضایی برای نشستن و لذت‌بردن از محیطی دوست‌داشتنی نیز وجود دارد. بهترین قهوه‌های رشت را می‌توانید در کافه ماه امتحان کنید. یکی از مهم‌ترین مزایای این کافه، قیمت مناسب و اقتصادی نوشیدنی‌ها و غذاهاست که نباید از آن غافل شوید. کافه ماه در میدان لاکانی رشت واقع شده است.

کافه کتاب سایه

علاقه‌مندان به کافه‌های فضای باز باید به کافه کتاب سایه مراجعه کنند. این کافه که از‌قضا کافه کتاب هم هست، در پارک ملت رشت واقع شده و با درختان انبوه و سربه‌فلک‌کشیده احاطه شده است. محیط دنج کافه سایه چنان آرامش‌بخش است که دل‌کندن از آن دشوار خواهد بود. می‌توانید برای چشیدن طعم قهوه‌ای بی‌نظیر به این کافه بروید و در روزهای بارانی هم در قسمت سرپوشیده آن بنشینید. چنان‌چه بلیط قطار مشهد رشت را در فرصت پیش فروش قطار فلای تودی تهیه کرده‌اید، بازدید از کافه کتاب سایه را از دست ندهید.

کافه مَد رشت

خیابان گلسار، بهشت آن‌هایی است که به کافه‌گردی علاقه دارند. کافه مد یکی از کافه‌های این محدوده در خیابان توحید است که دکوراسیونی مدرن و لوکس دارد. کافه مد برای آن دسته از افرادی که محیط‌های مدرن را به محیط‌های سنتی ترجیح می‌دهند، پیشنهاد فوق‌العاده‌ای است. در کنار دیزاین بسیار شیک محیط، منوی کافه هم متنوع و جذاب است و نظرتان را به خود جلب می‌کند. برای یک عصرانه بی‌نظیر و یا نوشیدن یک نوشیدنی دلچسب، کافه مد را انتخاب کنید.

کافه بازی ۲۱ درجه

آخرین کافه‌ای که به شما معرفی می‌کنیم، کافه بازی ۲۱ درجه است. اگر به بازی‌های فکری علاقه‌مندید و می‌خواهید اوقات خوشی را در کنار دوستان‌تان داشته باشید، کافه بازی ۲۱ درجه انتخاب مناسبی است. انواع بازی‌های فکری و رومیزی در این کافه وجود دارند که می‌توانید با آن‌ها سرگرم شوید؛علاوه‌بر‌آن، منوی کافه نیز مطلوب است و انواع نوشیدنی‌ها و غذاها را سرو می‌کند.

خرید ارزان‌ترین بلیط قطار مشهد رشت از فلای تودی

پلتفرم فلای تودی مدتی پیش از آغاز پیک سفر به شهرهای مختلف، پیش فروش بلیط قطار مشهد و شهرهای دیگر را آغاز می‌کند تا مسافران بتوانند بدون نگرانی، بلیط موردنظرشان را رزرو کنند. علاوه‌بر پیش فروش قطار، این امکان وجود دارد که اقامتگاه مناسبی را هم از‌طریق فلای تودی رزرو کنید و یا حتی سفرهای هوایی را به این پلتفرم بسپارید. اخذ ویزای توریستی از دیگر خدمات فلای تودی است که توسط کارشناسان خبره انجام می‌گیرد. با ورود به سایت و بررسی انواع خدمات این مجموعه، می‌توانید در کمتر از چند دقیقه برای سفری خاطره‌انگیز آماده شوید.

بخش ریپورتاژ مجله اینترنتی گفتنی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

دکمه بازگشت به بالا